Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MALAYSIA JUAL SPARE PART MANUSIA ?

Wednesday, September 28, 2011

Gempar!!! Malaysia Merupakan Antara Negara Yang Terbabit Dalam Perniagaan Organ!!!

Jual organ: NGO minta polis siasat

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTkeYDsFVngm7gMTyeHR-Dtq73K2ZEvjUSYSYjwhyptzsB2iwrhnK6qmS-Xm7prVC1igzCpgVtwL7-Q34CikZNZA_0yc8XzcXhdUtJ-xbNUKpPpYy9FoXwpyv47zTImzKuxcvn5rnD7Wo/s400/jual+organ+5.jpg
gambar hiasan.

KUALA LUMPUR — Para doktor dan persatuan pengguna meminta pihak polis menyiasat dakwaan bahawa Malaysia merupakan antara negara yang terbabit dalam perniagaan organ.

Mereka berkata, perkara tersebut perlu dilakukan bagi membersihkan nama negara.

Ketua Konsultan Nephrologi Hospital Kuala Lumpur, Datuk Dr Ghazali Ahmad Kutty berkata, perkara itu tidak boleh dibiarkan berlaku.

"Kita mahu pihak berkuasa seperti polis dan agensi berkaitan untuk melakukan siasatan menyeluruh kerana amalan perniagaan organ tidak boleh dibiarkan,” katanya kepada pemberita selepas menyertai satu kumpulan yang membuat laporan polis berhubung isu tersebut seperti yang dilaporkan beberapa akhbar.

Antara yang membuat laporan itu ialah Persatuan Nephrologi Malaysia, Persatuan Transplan Malaysia serta Persatuan Pengguna Subang dan Shah Alam.

Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr. Hasan Abdul Rahman turut memandang serius laporan media mengenai perkara tersebut yang antara lain mendakwa bahawa penderma dari kawasan terpencil di Bangladesh diterbangkan ke Asia Tenggara untuk menjual buah pinggang mereka. — Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.