Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Betina Malaysia Semuanya Bangang...!!!!

>> Jumaat, September 30, 2011


Di sidebar blog gua ini gua letakkan Madah Tun Nila Utama dari filem Musang Berjanggut lakonan Allahyarham Tan Sri P. Ramlee yang berbunyi;
Apa bezanya Perempuan dengan Betina..???
"Perempuan menjaga Maruah, tetapi Betina menjualnya."
Dan baru sebentar tadi, dalam inbox gua ada permasalahan seperti di bawah;
Mohon pandangan tentang pemasalahan berikut;

- Seorang gadis melayu terjerat dgn cinta lelaki pakistan. Si gadis samada rela atau tidak telah serahkan tubuh pada kekasihnya (pakistan)

- Setelah beberapa lama bersama (mcm pasangan suami isteri) si gadis selalu dipukul (lempang) apabila tidak mahu melakukan hubungan seks

- Sigadis mahu memutuskan hubungan tetapi diugut untuk disebarkan gambar bogel beliau jika memutuskan hubungan atau menolak melakukan hubungan seks dgn lelaki pakistan tersebut.

- Melaporkan kejadian kepada pihak polis adalah didalam pertimbangan gadis tersebut, tetapi takut si lelaki akan balas dendam kerana suka memukul dan sebagainya.

Apa yang kita patut buat untuk bantu? Pandangan dan sokongan adalah amat dihargai.
Persoalannya... perlukah dibantu minah yang seperti ini...???
Sendiri syok menyedap dengan jantan warga asing dah dapat penyakit baru nak tengadah. Apa jantan melayu dah takda ke... hinggakan sanggup gadai maruah pada warga asing...???
Ini hanya sebahagian kes yang terjadi dalam masyarakat kita, sebenarnya banyak lagi yang terjadi seperti kes gadis Malaysia ikut jantan indon samapai ke Lombok, lepas tu menyusahkan mak bapak minta di bawa pulang... masa menyedap tak ingat mak bapak... dosa pahala jauh sekali laaaaaa....
Gua pun kadang2 tak paham dengan citarasa betina2 melayu kat Malaysia nih... nak cari yang hidung tinggi, dada berbulu atau... hahaha.. nak yang dalam spender tu macam dalam filem porno... dah dapat kena penerajang...


Ambil contoh... macam artis2 Malaysia yang kahwin Mat Saleh... kononnya bangga dan mantop lah... lepas kena tibai depan belakang sampai lunyai.. bercerai.. hahaha... jangan katakan artis yang minat kahwin mat saleh, member gua sendiri kahwin mat saleh new zealand... tak sampai setahun kahwin bercerai... mana tahan... mula2 kahwin balun depan dah lama kahwin belakang pun kena rodok.. tak bagi pelempang penerajang fullset... lastly balik malaysia... kahwin dengan orang malaysia... dah dia kata tak rasa apa pulak....kih...kih...kih....
Berbalik pada kes betina kat atas tuuuu.... bagi gua repot polis jelah, lu sekarang di malaysia bukannya di pakistan mau takut dengan mamat pakistan sial tu...., tak pun bawak laaaa... mana2 jantan kawan2 lu atau adik beradik lu pergi belasah pakistan tu sampai lunyai... biar tiga suku nyawa baru hantar balai.... apa ke bangang sangat..
Kepada betina2 melayu yang senasib dengan betina kat atas tu.... renung2kanlah... bertaubatlah dari perbuatan terkutuk tuuuu... jangan ikut nafsu nanti layu beb... Ibrahim Ali and the Gang pun tak dapek nak nolong laei.... hehehehe....
Walau apa pun dalam kes macam ni kan... kalau buat perbandingan antara betina melayu dengan betina india... gua tetap respeks betina india beb..., sebabnya betina india kalau tengah menyedap pun tetap ingat kat mak bapak diorang.... lu orang bayangkan bila tengah sedap diorang tetap panggil mak bapak diorang kan.... yang jantan punyalah pulun semacam... yang betina pulak... tak habis2 panggil mak bapak dia... "amma... paaaaa... amma..paaaa....."... hahahaha....yang betina melayu nak ingat mak bapak diorang... hahaha.. jangan harap laaaa.... bila dah buncit baru teringat mak bapak... itupun kalau ingat laaaaaa.....

9 orang berkata:

Unknown said...

zhengjx20160708
coach outlet
nike trainers sale
lebron 12
jordan retro 13
replica rolex watches
louboutin shoes
north face jackets
coach outlet clearance
gucci outlet
coach factory outlet online
louis vuitton
adidas originals
gucci bags
retro 11
ray ban outlet
michael kors outlet clearance
cheap ray ban sunglasses
louis vuitton purses
true religion jeans
celine bags
adidas yeezy
cheap oakley sunglasses
kobe shoes 11
ray bans
nfl jerseys
jordan shoes
cheap jordans
ralph lauren polo
basketball shoes
nike roshe run mens
kobe 8
michael kors outlet
toms outlet
montblanc pens
coach outlet store online
oakley sunglasses
nfl jerseys
copy watches
michael kors outlet
adidas superstar

raybanoutlet001 said...

ugg outlet
hermes belt
ralph lauren
nike blazer
pandora jewelry
longchamp le pliage
nike free 5
ugg outlet
jordan shoes
coach outlet online

Unknown said...

michael kors handbags
fitflops sale clearance
adidas nmd
ugg outlet
nba jerseys
polo ralph lauren
polo outlet
los angeles clippers jerseys
oakley sunglasses
cheap ray bans

1111141414 said...

michael jordan shoes
nmd r1
nike air max 90
yeezy sneakers
air jordans
kobe bryant shoes
hogan outlet
michael kors outlet
kobe 9
nike air zoom

chenlina said...

mont blanc pens
coach outlet online
coach outlet online
ugg boots
christian louboutin
michael kors outlet online
the north face
jordan shoes
jordan pas cher
mbt shoes
chenlina20171214

raybanoutlet001 said...

cheap ray ban sunglasses
bears jerseys
arizona cardinals jerseys
christian louboutin outlet
cheap ray bans
cheap oakley sunglasses
nba jerseys
adidas superstar
nike blazer
salomon shoes

chenlili said...

kate spade outlet
michael kors handbags
coach outlet
coach outlet store online
canada goose outlet store
moncler outlet
mulberry bags
michael kors outlet clearance
ed hardy outlet
fred perry polo
shenyuhang20180403

raybanoutlet001 said...

cheap jordans
yeezy shoes
ray ban sunglasses
baltimore ravens jerseys
longchamp handbags
coach outlet
oklahoma city thunder
oakley sunglasses
bills jerseys
true religion outlet

Unknown said...

zzzzz2018.7.7
coach factory outlet
ralph lauren uk
pandora jewelry
ray ban eyeglasses
maillot football pas cher
michael kors handbags
manolo blahnik
golden goose sneakers
polo ralph lauren
ralph lauren outlet

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.