Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Habis la kali nih

Selasa, 27 September 2011

Najib Lebih Hebat Dari Allah s.w.t. Dan Utusan Meloya Adalah Malaikatnya.


Gua percaya Najib bertindak jujur dalam pengakuannya iaitu undang-undang berasaskan Hudud tidak akan dilaksanakan dinegara ini kerana realiti keseimbangan jumlah masyarakatnya yang tidak mengizinkan undang-undang sebegitu dikuatkuasakan. Kata-kata ini gua akan simpan kerana Najib dengan hati yang ikhlas telah mengucapkannya kepada seluruh rakyat Malaysia dan alam ini.

Kata Najib, "Undang-undang hudud, tidak akan dilaksanakan di Malaysia ini tetapi kita terima ini adalah undang-undang Tuhan dan sebagai sebuah parti yang terdiri daripada orang Islam, kita terima hakikat ini tetapi jika ia hendak dilaksanakan ia mesti berpaksikan kepada realiti".

Apa pendapat lu all tentang kenyataan Najib nih..!!! Maka bagi gua, beliau wajib ditentang walau apa cara sekali pun kerana lu jangan nak berhujah dengan Najib/Umno menggunakan nas-nas, dalil-dalil dan apa sahaja rujukan kitab-kitab besar karangan ulama-ulama dulu dan sekarang kerana beliau menggunakan Kitab Lord Reid. Lu jangan sebut ayat-ayat 'Wahai Umat Manusia', 'Wahai Orang-Orang Yang Beriman' atau 'Wahai Umatku', buat habis beras ajer. 

Utusan Melayu pula adalah malaikatnya yang akan memperturunkan kata-kata Najib nih kerana bertetapan dengan namanya 'Utusan'.

Pasal Najib nih lebih hebat dan bijak dari Allah s.w.t. kerana beliau tahu akan impak dari perlaksanaan hukum Syariah (Hudud) dan Allah s.w.t. dah ketinggalan zaman kerana tidak berpaksikan kepada realiti. Hebat benar lu Najib, pasal Allah s.w.t. tak fikir dan kaji dulu bagaimana keadaan masyarakat 1 MalaySial sekarang nih. Allah s.w.t. mana tahu pasal dia dok atas kerusi Arsynya dan Najib dok kat bawah bersama-sama merasai keperitan rakyat agar rakyat 1 MalaySial hidup harmoni dalam masyarakat berbagai bangsa dan agama.

Maka bagi gua, celakalah kamu wahai Najib yang patut gua laknat lu diatas kecelupar mulut manis itu. Daripada Tunku Abdul Rahman yang mengatakan hukum Allah ketinggalan zaman atau sudah lapuk, sampai kepada Mahathir 'Separuh Melayu yang Mudah Lupa' dengan surat amarannya kepada kerajaan Kelantan (baca Sini) sehinggalah kepada Najib 1 MalaySial. Oleh itu menjadi fardu kifayah bagi umat Melayu yang mengaku Islam bangun mempertahankan kesucian Islam daripada dihina, dirogol, diliwat dan dibangkul sampahkan oleh para pemimpin Umno yang semakin hari semakin celaka.

Gua tidak akan berhujah berpandukan al-Quran dan as-Sunnah dengan puak-puak celaka ini kerana hati mereka sudah hitam. Gua akan berhujah berpaksikan kepada realiti yang beliau dok sebut-sebut sangat tuh maka lu baca dan fikir pula dengan akal yang waras walau apa bangsa lu selagi lu anggap diri lu seorang Muslim.

Bancian penduduk Tanah Melayu pada tahun 1957 sebelum Sabah dan Sarawak bersama-sama Malaya yang mana perkataan Bumiputera belum diwujudkan lagi ialah seramai 6,269,200

  • Melayu - 3,148,500 (50.2%) kita ambil pegangan orang Umno Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu.
  • Cina      - 2,398,000 (38.3%) Buddha.
  • India/Pakistan - 722,000 (11.5%) Hindu dan ada Islam kerana kebanyakanwarga Pakistan adalah Islam. Sumber
Bancian penduduk Malaysia pada tahun 2010 pula seramai 28,624,583 orang termasuk Sabah dan Sarawak yang telah dikeluarkan seperti berikut:


 
Bumiputera/ Melayu - 14,749,378 ( 51.2% )
Bumiputera/ B.Melayu - 3,197,993 ( 11.1% )
Cina - 6,520,559 ( 22.7% )
India - 1,969,343 ( 6.8% )
Lain-lain - 347,692 ( 1.2 % )
Bukan warganegara - 2,123,830 ( 7.4% ) Sumber

Dimanakah realiti keseimbangan jumlah masyarakat yang beliau sebutkan itu.... wahai Najib...!!! Memang bangsa yang lu agung-agung MalaySial seramai 51.2 peratus tetapi umat Islam telah menjadi majoriti yang besar iaitu 61.3 peratus di negara ini. Jadi alasan lu hanyalah untuk mengekalkan segala salahguna kuasa yang lu, bini lu, keluarga lu, kaum kerabat lu dan kroni-kroni lu. Kerana itulah lu dan pemimpin sebelum lu cukup takut dengan 'Hukum Syariah'.


Oleh itu gua harap 'utusan' lu dan para pencacai tahap celaka lu tolong jawab apa yang gua hujahkan ini jika lu all betul-betul ada otak. Kesimpulan gua ialah, dalam keadaan sekarang ini jika mana-mana MalaySial yang mengaku Islam tetapi menolak Hukum Syariah, gua ketogerikan sebagai orang gelincir Imannya. 

Lu jangan bagi alasan pelabur asing akan keluar jika Hukum Syariah dilaksanakan kerana itu adalah alasan yang dangkal. Jika negara huru-hara kerana Hukum Syariah dilaksanakan, ia pasti daripada kalangan Umno sendiri yang melakukan provokasi. Apa susah, anggota polis dan tentera majoritinya adalah Islam. Sampai bila lu akan junjung kitab 'Lord Reid' yang menjadi anutan lu itu...!!!!

Dari blog anti Naji/Rosmah

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.