Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BANYAK DUIT BOLEH MENANG

TERKINI : Pilihanraya Negeri Sarawak: RM1,000 setiap pengundi ??

KUCHING, SARAWAK : Gelombang kebangkitan rakyat mendorong pihak tertentu membeli undi RM6,000 setiap tuai rumah dan lebih RM1,000 setiap pengundi, kata pimpinan KEADILAN Sarawak, Granda Aing.

Pada sidang media di Hotel Grand Continental hari ini, beliau mendedahkan, laporan diterima secara langsung daripada tuai rumah.

“Ia berlaku di seluruh Sarawak sekarang ini. Kamu sendiri boleh agak, siapa yang memberikannya,” kata Granda yang menyelia dan memantau kerusi majoriti Bidayuh bagi pilihan raya negeri Sarawak ke-10.

Pengarah Pilihan raya KEADILAN, Mohamad Azmin Ali pula, berkata sambutan rakyat terhadap sangat positif.

Beliau menasihatI jentera parti supaya tidak mudah selesa dengan keadaan itu dan meminta aktivis parti untuk mempergiat kerja parti dalam tempoh yang berbaki termasuk semasa proses pengundian dilaksanakan.

“Kita wajib memastikan proses pengundian berjalan lancar dan pengundi dapat keluar mengundi. Insya-Allah, jika perkara ini dapat dilakukan. saya yakin kita dapat suatu kedudukan yang cukup selesa,” katanya.

sumber: Kerajaan Rakyat

Tan Sri Abdul Taib Mahmud buat projek membunuh rakyat

Posted by Kerajaan Rakyat

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.