Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ISLAM AKAN DIGADAI ?

Khamis, 28 Julai 2011

Apa Hal beb..Lu Orang Semakin Mengarut...

Rupanya, dalam sebuk-sebuk UMNO ke hulu ke hilir menjaja kononnya hak Melayu semakin tergadai, Islam semakin dalam bahaya, DAP semakin ganas menentang Islam, rupanya dalam negeri Melaka sendiri Islam dihinjak-hinjak.

Beza Melaka berbanding negeri lain dalam Persekutuan Tanah Melayu adalah UMNO menguasai 2/3 kerusi di Dewan Undangan Negeri Melaka. Maksudnya, UMNO mampu memerintah Melaka TANPA Barisan Nasional ataupun parti2 lain.

Namun, dalam negeri yang dikuasai sepenuhnya UMNO ini, hospital Mahkota Melaka telah tidak mengizinkan pekerja wanita mereka memakai tudung. Apanila dilihat betapa pekerja2 wanita ini memakai ID yang ada gambar mereka memakai tudung, tapi di depan saya mereka membuka tudung.

Rupanya, ia adalah arahan rasmi dari pentadbiran Hospital Mahkota Melaka dan ia berlaku di bawah pengawasan kerajaan UMNO Melaka.

Kalau di negeri yang mereka kuasai 100% macam ni pun mereka tidak dapat memperjuangkan hak orang Islam yang begitu mudah, apa lagi yang boleh kita harapkan dari UMNO.

Mana mungkin puak-puak pemimpin Umno ini mampu menghalang kerja-kerja musuh islam untuk menghancurkan umat islam..kerana mereka bukanlah dari kalangan orang yang bertakwa.Sebab Allah berfirman "Kamu adalah sebaik-baik umat yang Allah jadikan,iaitu menyuruh kepada kabaikan dan melarang daripada kemungkaran,mudah-mudahan kamu BERTAQWA,"

Kalau dah masa program maksiat dilanjutkan sehingga lewat pagi oleh kerajaan negeri,mana mungkin puak-puak ini mampu menjaga agama.Oleh itu rakyat Melaka sewajibnya menolak mereka yang sewenang-wenangnya melanggar perintah Allah ini..Hancuss Umnoo...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.