Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SABO JE LA



Depa bunuh kita, lepas tu depa tuduh kita bunuh diri

Posted on Monday, July 25 @ 20:44:12 PDT by paktam

Oleh Penarik Beca
Dalam berita bertajuk "Gigi, rusuk patah: Keluarga tetap tunggu laporan HKL", Malaysiakini hari ni melaporkan:
 
Keluarga Allahyarham Baharudin Ahmad masih tertanya-tanya bagaimanakah polis mendapat fakta berhubung sebab kematian lelaki yang meninggal dunia semasa menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 di KLCC, Kuala Lumpur dua minggu lalu.

Sedangkan, pihak keluarga sendiri masih belum menerima laporan bedah siasat yang dijalankan ke atas jenazah Allahyarham pada malam 9 Julai lalu, kata seorang anak mangsa berkenaan, Mohd Nasrul

Saya adalah antara orang yang tidak significant yang turut menziarahi sebelum jenazah Baharudin disembahyangkan di Surau Muqorrobin di AU3 Keramat. Saya adalah antara suara yang tidak significant yang "berceramah" sana sini merata kedai kopi dan tempat-tempat lain mengutuk pembunuhan Baharudin. Sukar saya nak menolak kata hati bahawa Baharudin dibunuh, sama seperti Teoh Beng Hock dan Penolong Ketua Pengarah Kastam Selangor, Ahmad Sarbaini Mohamed.

Tinggal lagi, saya hanya nak bertanya, adakah selepas ini ada pula yang terlebih pandai sangat dan menuntut suruhanjaya siasatan diadakan untuk menyiasat pembunuhan Baharudin dan selepas itu suruhanjaya siasatan senang-senang mendakwa Baharudin mati bunuh diri.

Ya Allah! Laknatkanlah yang berlagak Tuhan dan tidak boleh dipersoal apa kata depa dan laknatkanlah taghut!
 
http://penarikbeca.blogspot.com

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.