Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PhD KANGKONG


19 September 2011

Seorang lagi pemegang PhD patut ditarik ijazah kedoktorannya




Malaysia akan berada dalam 'zon bahaya' sekali gus menjadi sebuah negara tidak beridentiti sekiranya rakyat memberi mandat kepada pembangkang untuk memerintah negara ini.

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dr. Mohd. Puad Zarkashi berkata, ia berikutan kenyataan terkini Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Alam Shah, M. Manoharan yang menegaskan pembangkang akan bertindak menukar Jalur Gemilang jika memperoleh kuasa dalam pilihan raya umum akan datang.

Jelasnya, dengan kenyataan itu, maka tidak hairan selepas dibenarkan memerintah, mereka akan bertindak menukar lagu Negaraku termasuk merobohkan Parlimen kerana dikatakan mirip Barisan Nasional (BN).


Bercakap bagaikan JKKK kampung walaupun ada PhD. Sungguh memalu dan memualkan. Bagaimana seorang yang terpelajar boleh bercakap sedemikian.

Pimpinan tertinggi PR sendiri sudah mengeluarkan kenyataan bahawa PR tidak akan menukar bendera Malaysia tetapi matlamat PR ialah untuk menukarkan kerajaan Malaysia yang ada sekarang kepada kerajaan yang lebih telus, bersih, beramanah dan adil.

Jelas sekali pemegang PhD ini tidak dapat membezakan kenyataan pimpinan Parti dan keputusan parti dengan kenyataan Adun yang tidak mempunyai kedudukan yang tinggi dalam parti. Pandangan Adun itu adalah pandangan peribadi yang bukannya pandangan dan keputusan parti.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.