Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BANYAK NYEEEEE !

Inilah dia gaji anak beranak shahrizat dalam NFC.

Tuesday, December 6, 2011
Peh.
Terbaik beb, terbaek. Lue memang orang kaya. Gaji lue memang bisa menjeleskan wa. 
kah kah kah
Lihat bawah neh ;
Pengerusi NFC = Datuk Dr. Mohamad Salleh Ismail (suami Shahrizat) = Gaji bulanan RM100,000
 

Pengarah Eksekutif NFC =Wan Shahinur Izmir (anaknya, 31 tahun)  = RM45,000
 

Ketua Pegawai Eksekutif NFC = Wan Shahinur Izran (anaknya juga, 27 tahun) = RM35,000
 
 
Pengarah NFC = Wan Izzana Fatimah (anak perempuannya, 25 tahun) =  RM35,000
Salah ka gaji depa neh weh? Tak salah. Kalau layak memang tak pernah salah. Ini satu benda yang bagos. Menjadi orang yang bergaji besar dan kayaraya. Orang melayu dan islam pula tue. Sudah semestinya sedikit sebanyak mereka akan membantu orang islam yang lain pula. Rasanya ramai orang2 yang kaya raya neh suka bantu orang. Dermawan.
Tapi masalahnya layak ke family shahrizat neh? Kalau shahrizat bukan menteri , tiada kaitan dengan politik rasanya ini bukan lah sesuatu yg besar. Gaji pengarah pkns pun kalah. Untuk rekod aku menentang gaji pengarah pkns yang sangat tinggi dan luar biasa mahalnya tue.

Tapi disebabkan shahrizat neh menteri, senator dan pemimpin wanita umno maka neh ialah satu keraguan yang munasabah. Kenapa orang macam dia neh, boleh dapat projek kerajaan walaupun guna nama laki dia? Point aku pasal nfc neh dah banyak kali ditulis so aku takmo ulang tulis. Search aje entry lama aku. 
Memang sangat betul persepsi rakyat dari awal lagi projek neh memang bermasalah apabila laki dia yang dapat tender. Dan bertambah2 masalah bila ubah target asal. Dan menjadi lebih bermasalah bila sistem pentadbiran syarikat kucar kacir. Dan bagi melengkapkan masalah2 itu seme, perjalanan kewangan syarikat dan projek asal terabai. 
Projek neh diklasifikasikan sebagai projek yang bermasalah dan masalah neh hanya berlaku bila projek neh dikendalikan oleh bn dan umno. Masalah seperti neh sangat jarang berlaku di bawah mahathir sebab sekalipun mahathir melantik kroni dia untuk uruskan projek dia akan pastikan kroni dia betul2 layak mengendalikan projek bukan asal bagi je macam paklah dan najib. Yang neh beza kroni mahathir dengan kroni paklah dan najib. Jengkel.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.