Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG, WALAU APAPUN DIA SEORANG BLOGGER

Selasa, 6 Disember 2011

PANAS - SEDIH BILA PAPA GOMO KESEORANGAN HADAPI BENCANA INI ...!!!


KL POS
Pihak polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) didesak agar mengambil tindakan terhadap blogger yang mengeluarkan artikel-artikel berbentuk fitnah seperti blog 'Papa Gomo'.
Salah seorang blogger Pro Pakatan Amin Iskandar dipetik menyebut dan mendakwa 'Papa Gomo' ternyata bukan sahaja tidak profesional malah mengeluarkan artikel yang berniat jahat terhadap beliau. 
"Laman web www.papagomo.com telah melakukan fitnah terhadap diri saya pada artikelnya berjudul "Amin Iskandar Penulis The Malaysian Insider Akui Cabul Anwar Ibrahim. Ianya dipercayai dilakukan atas niatnya mempertahankan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia Datuk Razali Ibrahim," kata beliau selepas membuat laporan Polis di Balai Polis Jalan Travers Bangsar di sini hari ini.
Beliau yang juga merupakan Penulis Portal The Malaysian Insider menjelaskan laporan polis ini juga akan disusuli dengan tindakan undang-undang kerana ianya penting bagi membersihkan dunia penulisan blog dari unsur-unsur fitnah, lucah dan berniat jahat untuk memburuk-burukkan pihak tertentu.
"Kita berharap agar selepas ini, penulis - penulis blog akan mengamalkan budaya perdebatan sihat dengan nilai-nilai intelektual murni," katanya lagi[VIDEO DI SINI]

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.