Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ku Li pula kena belasah UMNO

KES LIWAT II - KU LI HADIR KE MAHKAMAH SOKONG ANWAR!!?



Kedengaran lagi suara sumbang yang mendakwa Tengku Razaleigh Hamzah telah bersiap sedia untuk menggantikan tempat Anwar. Ini kerana Anwar sendiri menduga beliau bakal dipenjarakan. Pemilihan KuLI ini turut disokong beberapa Pemimpin Pembangkang yang selesa dengan pendiriannya yang senada dengan mereka.

Adakah Pembangkang telah ketandusan Pemimpin yang layak dijulang sebagai Pemimpin Negara? Sehinggakan hendak melantik PM sekalipun terpaksa mengimport individu yang katanya berpengaruh di dalam UMNO?


Apa pandangan KuLI? Sejak isu ini dimainkan Ku Li tidak tampil memberi penjelasan. Akan tetapi bermain tarik tali dengan menyertai Perhimpunan PAS Kelantan. Di samping itu beliau turut dilihat berulang kali menemui Anwar sehinggakan boleh melepak bersama dengannya di Pejabat Ketua Pembangkang.


Sahabat lama? Bukankah Anwar ketika di dalam UMNO 1 ketika dahulu berpihak kepada Tun Mahathir sementara Ku Li pula menentang kumpulan yang disertai beliau? Inilah budaya politik orang2 yang tidak berprinsip. Hari ini UMNO, esok PAS, lusa tubuh parti baru, kemudian UMNO balik, alih2, tubuh NGO pula. Pening kepala.

Apa2 pun, BN jangan terlalu selesa. Kerja keras untuk memenangi hati pengundi. Buat Tengku, berehatlah. Cukuplah sahaja kamu berkhidmat di Negeri Kelantan yang telah sekian lama dirampas Pembangkang akibat agenda kamu ketika memimpin Semangat 46 1 ketika dahulu.


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.