Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAAA ! KAWASAN ZAHID SENDIRIPUN BANYAK MASALAH TAK SELESAI

KETAM AJAR ANAK JALAN BETUL

Zahid: 50 peratus kemenangan jamin jika wakil rakyat selesai masalah

December 04, 2011
 
BAGAN DATOH, 4 Dis Lima puluh peratus kemenangan seseorang calon wakil rakyat itu bergantung kepada keupayaan mereka untuk menyelesaikan masalah setempat atau kawasan yang diwakilinya, kata Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

Beliau berkata jika seseorang calon gagal maka sokongan boleh hilang dan peluang untuk memenangi pilihan raya tidak dapat dicapai.

“50 peratus kemenangan seseorang calon wakil rakyat itu bergantung kepada penyelesaian masalah, jika masalah tidak dapat diselesaikan, maka beliau telah rugi 50 peratus untuk mencapai kemenangan pilihan raya,” katanya di sini hari ini.

Dipetik Bernama Online, Zahid (gambar) yang juga Menteri Pertahanan berkata, justeru itu ketiga-tiga naib presiden Umno diberi tanggungjawab untuk memantau setiap bahagian yang masih mempunyai masalah dalaman yang perlu diselesaikan sebelum pilihan raya umum akan datang.

Katanya, masalah di peringkat bahagian itu akan diselesaikan secara berhemah dan dalam tempoh yang segera.

Beliau turut berharap tidak ada mana-mana anggota parti termasuk bekas wakil rakyat yang tidak terpilih untuk menjadi calon pilihan raya umum mensabotaj calon yang dipilih.

Pucuk pimpinan mengambil pendekatan memilih calon yang boleh menang dalam pilihan raya, jentera parti perlu digerakkan dengan semangat perpaduan tanpa mempunyai masalah dalaman bagi menjamin kemenangan pilihan raya umum akan datang, katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.