Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SAYA TERLIBAT SECARA LANGSONG 13 MAY, JANGAN BOHONG !

BENAR ADALAH AMANAH, BOHONG ADALAH KHIANAT ! SAYA BEKAS TENTERA YANG TERLIBAT SECARA LANGSONG, SAYA DIBERIKAN TAKLIMAT OLEH PEGAWAI ATASAN SIAPA YANG TERLIBAT MEMULAKANNYA, UMNO JANGAN BOHONG ! CILAKA PUNYA DUSTA TERANG-TERANGAN, KAMU PENGHASUT TEGAR !

MP Umno dakwa DAP mulakan rusuhan 13 Mei

December 01, 2011
 
KUALA LUMPUR, 1 Dis Dakwaan Umno bahawa DAP parti anti-Melayu merebak ke Parlimen hari ini apabila seorang wakil rakyat mendakwa komponen Pakatan Rakyat itu yang memulakan rusuhan kaum 13 Mei 1969.

Bercakap di Dewan Rakyat, Ahli Parlimen Ipoh Timur Lim Kit Siang berkata, dakwaan Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin semalam bahawa DAP parti anti-Melayu dan anti-Islam adalah satu pembohongan berbaur fitnah dan salah satu daripada beberapa ucapan berbentuk kebencian dibuat pada perhimpunan yang sedang berlangsung.

Bagaimanapun Ahli Parlimen Lenggong  Datuk Shamsul Anuar Nasarah bangun dan mencelah pemimpin DAP itu dengan kuat menyerit “13 Mei, Ipoh Timur.”

“Ia memang benar,” katanya dengan merujuk kepada ucapan Muhyiddin yang merasmikan serentak tiga sayap kelmarin.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Kalau jadi peristiwa seperti 13 Mei pun nak buat apa? Para pemimpin UMNO lah yang pertama sekali lari ke luar negara. Mereka ini hanya berani merembat wang dan harta rakyat sahaja, bukannya berani nak mempertahankan bangsa, sebaliknya hanya mempertahankan kuasa kerana nak merembat harta rakyat untuk diagihkan kepada famili dan kroni. Perangai kamu ini (pemimpin UMNO), lebih teruk dari bangsa kafir. Perangai kamu semualah yang meruntuhkan syiar Islam di negara ini, pergi mamposlah kamu semua.

Yong said...

Di manakah pemimpin MCA pada zama Jepun? Oh ya, masa tu belum ada MCA. Mereka hanya tokeh Cina yang bersekongkol dengan British. Apapun di mana mereka? Bukankah mereka semua lari keluar negara?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.