Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AIIIIK ? PEJABAT PM DAH TAK DIHORMATI ?

Rabu, 2 Mei 2012


GEMPAR - PERTUMPAHAN DARAH DI PEJABAT PERDANA MENTERI ?


HIASAN
PUTRAJAYA - Kehadiran lebih 200 penyokong MIC dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) di Pejabat Perdana Menteri hari ini dengan masing-masing mendakwa untuk mempertahankan hak masyarakat India, akhirnya menjadi kecoh.
Akibat pertikaman lidah antara kedua-dua kumpulan, pergaduhan tercetus sehingga mengakibatkan dua cedera dan dihantar ke Hospital Putrajaya untuk menerima rawatan. Identiti mereka yang cedera tidak diketahui.
Kumpulan penyokong MIC diketuai Ketua Pergerakan Pemuda MIC Kebangsaan, T.Mohan dikatakan hadir bagi mengucapkan terima kasih kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak atas keprihatinan beliau dalam menyelesaikan isu-isu masyarakat India termasuk sekolah Tamil, kuil, masalah ekonomi dan kewarganegaraan.
PKR pula diketuai Naib Presiden, N.Surendran dan Ketua Wanita, Zuraidah Kamaruddin, dikatakan hadir untuk memohon kad pengenalan biru untuk seorang pelajar perempuan tingkatan lima yang didakwa gagal mendaftar untuk menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) di sekolahnya akibat masalah itu.
Kejadian yang bermula pada pukul 11.30 pagi itu pada mulanya berlangsung dengan aman apabila kedua-dua penyokong mengadakan perarakan di kawasan itu sambil melaungkan slogan masing-masing.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.