Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALAMAK UMNO ? ERRRRR, %$#&*^&< ? .........#@!^%(*) <>%$^&$#@ !

2/05/12


Laporan lucah: Mana suara ulama Umno

KUALA LUMPUR: Dewan Pemuda PAS Malaysia (DPMM) mempersoal sikap membisu ulama Umno yang seolah-olah membiarkan sahaja media milik parti itu khususnya Utusan Malaysia membuat laporan berunsur lucah.

Terbaru laporan yang dipaparkan di muka hadapan akhbar itu menyiarkan fitnah gambar aksi lucah lelaki yang didakwa mirip Timbalan Presiden PKR Azmin Ali.

"DPPM mempersoalkan ke manakah perginya suara para ulamak dalam Umno dan para mufti yang hanya diam membatu melihat media melakukan kemungkaran secara terang-terangan?

"Mereka sepatutnya bangkit membantah tindakan keji seperti ini. Sudahlah menayangkan video lucah di hadapan rakyat, membuat pula fitnah yang mengaitkan pemimpin Pakatan Rakyat," tegas Ketua Penerangan DPMM Riduan Mohd Nor.

Menurut Riduan, media Umno menjadi hilang pedoman dan integriti apabila sanggup menjadi ‘lembu yang dicucuk hidung’ dengan menyiarkan babak lucah ini tanpa sedar ia ditonton oleh jutaan rakyat Malaysia pelbagai peringkat umur.

Mereka juga kata Riduan sanggup menghalalkan perkara yang haram oleh agama demi kepentingan politik pihak mereka.

"Pengedaran gambar lucah yang terbaru menunjukkan bahawa Umno sudah ketandusan isu dan kontang idea dalam menghadapi kemaraan rakyat, khususnya pasca Bersih 3.0 yang memperlihatkan ratusan ribu rakyat berhimpun di ibu kota.

"Tindakan jijik ini menandakan akan berakhirnya riwayat politik Umno yang terpaksa berpaut pada apa sahaja demi memastikan survival hidup mereka, hatta terpaksa mengorbankan nilai kemanusiaan dan kehormatan diri," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.