Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

6/11/12

Dr Maza Cakap ada benarnya aku sokong

Aku Ulas Petikan  Dr Maza .....
Inilah reality negaraku oh Malaysia....,Dakwaaan terpilih dalam sesuatu isu.
Aku setuju sangat  apa yang di lontar oleh Dr Maza melaui twiteernya.kenapa Bila islam dihina semua tunduk dan diam membisu ,tetapi kalau kes hmmmm......laju je.
Dalam kes hina sultan aku pun tak setuju dengan tindakan segelintir rakyat .Kita kena Hormat dan taat pada pemerentah selama mana mereka tidak melanggar syariat islam.
Cuma aku sakit hati bila segelintir golongan  menghina islam  ada pula satu puak buat pekak badak  malah  membela golongan itu dan tiada pula golongan itu dikena soal siasat  kerana menghina islam?
Kenapa bila ada golongan menghina agama Allah semua pejam mata sahaja dan  buat pekak badak je.Malah ada yang sanggup mempertahan golongan itu .Ishhh malang betui.
Kata kata "Dr Maza siapakah yang lebih mulia Tuhan atau raja? dan kita kena ubah" aku sokonng 400%....
Jangan lah kita meletakan agama Allah serendah  martabat.kerana Islam itu lah yang akan menyelamatkan manusia di hari penyesalan kelak.Sultan kita wajib taat tapi Allah dan agamanya lagi lagi kita kena taat. 
Jadi bila mana ada golongan yang menghina agama Allah di harap mereka ini di heret sama seperti mana golongan atau individu  individu yang menghina Sultan. ~ batuvskayu.blogspot



Gambar bawah sebagai hiasan dan renungan kita


Pergh !! Back up abis  bila islam di hina
V
V
V
V
v


Embedded image permalink











V
V
V
Hina islam tapi mereka  bebas

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.