Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR SOKONG MEMBAWA REBAH !

Khamis, 29 November 2012

Sejak bila Dr M pandai mintak izin?


"Kali ini jika Najib tidak membantah, saya akan terus berkempen. Ini adalah masa untuk saya membayar balik,  kerana melalui parti inilah saya berupaya menang dan kemudian dipilih sebagai presiden dan kemudian perdana menteri.  Sudah sampai masa untuk saya membalas balik jasa kepada parti,"  kata Dr M dalam satu wawancara..
 
Mahathir sebenarnya sedang panas buntut, hatinya risau, resah dan libang-libu kerana UmnoBn hampir terbungkam menyembah bumi. Ditakdirkan UmnoBn menang maka selamatlah dia dari segala kerisauan. Kalau UmnoBn kalah atau PR menang dia akan pening dan pitam,, dia akan sasau dan meroyan.  Kerana apa? Kerana dosanya terhadap Umno dan bangsa Melayu terlalu besar !!


Niat Mahathir nak berkempen : 
 
 
   “Jika Najib tidak membantah”  sudah tentulah bermaksud  Mahathir  mahu minta izin dari Najib.   Kah, kah, kah!!  Agaknya Dr M  baru terima wahyu dari parti “Syaitan” nya Umno kut!.  Tak usahlah pura-pura menunjukkan sopan duhai Tun !  Selama ini pernahkah Tun minta izin setiap kali  bertindak atau bercakap?  Pernahkah Tun peduli perasaan orang lain,  terutama rakyat di kampong?  Selalunya Tun berbuat sesuatu redah je !!  Berkempenlah Tun,, nak bermain dengan cucu di rumah, barangkali cucu pun dah meluat dengan Tun!   Tak payah minta izin dari Najib untuk berkempen.  Berkempenlah puas-puas,  telanjangkan Anwar,, bogelkan Pakatan Rakyat !! . Mudah-mudahan rakyat yang sedang loya akan cepat muntahnya!!

Oleh : rahimothman

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.