Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

8/11/12

PanaZZZ !! jom Terjah apa halnya dengan Anak Anwar neh ...

 
 Gambar nurul Izah menjadi mangsa edit oleh setan setan yang dikenali



Nurul Izzah Anwar telah menafikan bahawa kenyataan beliau dalam forum awam di subang baru baru ini  iaitu menggalakkan umat Islam murtad.[teks berwarna jawapan dari Nurul]

"Saya berpegang pada pendirian umum sedia ada, iaitu setelah memeluk Islam, seorang Muslim tertakluk dengan syariat Islam; sebagaimana seorang warganegara tertakluk dengan Perlembagaan Persekutuan.

"Saya kesal kerana ada usaha kalangan yang cuba memutarbelitkan kenyataan saya, seolah-olah saya meremehkan soal aqidah atau mudah menerima orang Islam yang memilih untuk murtad," tegas Nurul Izzah.
Umno/BN betui betui hipokrit dalam memainkan sentimen agama, cuba lihat betapa celakanya puak puak umno mengambil kesempatan dalam isu ini menyerang Nurul Izzah, sedangkan kenyataan beliau jauh sama sekali dari apa yang mereka tuduh. ....
Hipokritnya puak puak setan ini terserlah bila mana Kafir dari sekutu mereka menghina Islam seperti hudud dan sebagainya mereka tunduk menikus serta diam membisu.Semua akhbar media pancacai tidak memainkan atau merasa kesal bila agama islam di hina oleh sekutu kafir dari kompenan BN.
Bukan setakat itu malah telah banyak kenyataan dari pemimpin BN menghina agama islam tetapi mereka diam seribu bahasa lidah jadi kelu.
Hari ini mereka jadi hero dalam bab agama, konunya merekalah pembela agama dengan menyerang Ahli Parlimen Lembah Pantai, tetapi pada hakikatnya mereka lah setan setan yang dikenali.........
Memang terserlah sikap haram jadah puak puak yang suka menabur fitnah ni. Apa yang dapat kita lihat dari puak setan setan ini  hanya cuba meraih keutungan politik dari isu kenyataan Nurul Izah.sedangkan apa yang di nyatakan oleh Nurul dalam forum itu telah di salah taksir oleh pihak yang tak bertanggung jawab dan mereka megambil kenyataaan yang di putar sekerat sekerat dari Nurul untuk di putar .
Isu Murtad dalam negara ini sebenarnya sudah membarah. Betapa kroniknya kes murtad di negara Islam Malaysia ini boleh dikategori tahap 4 .Golongan orang islam yang keluar agama cukup membimbangkan terutama dari mualaf yang kembali ke agama asal mereka.
Maka dengan ini aku cukup kesal dengan media dan pencacai  kerana kepentingan politik sanggup menjaja  dan memutar belit kenyataan Nurul dalam satu forum di Subang baru baru ini.Yang membimbangkan dan paling aku  kesal bila mereka membuat laporan berita yang lari konsep awal (maksud sebenar) apa yang di perkatakan oleh YB lembah Pantai.
Salah siapa bila ramai orang islam murtad di Malaysia ? adakah salah Nurul Izzah? 
Jom kita terjah gambar di bawah



 

umat islam masuk ke gereja?adakah kerana mereka masuk gereja ramai yang jadi murtad?



.
Ini keratan media yang menyatakan bilangan orang islam memohon keluar agama islam[murtad]



 
KISAH KARTINA KAMARUDDIN YG MURTAD : ISLAM Memang Terbela di bawah UMNO






 





 


Haha ini siapa pula punya keroje?... Nurul lagi ke hahahaha. Nurul mana ada kuasa kan kan kan

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.