Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Wednesday, November 14, 2012

Takut pembohongannya terbongkar, Utusan larang diselit risalah politik pada edarannya..

Kita sering melihat Presiden UMNO yang juga Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak menyerang pemimpin Pakatan Rakyat khasnya Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim melalui media-media yang dikuasai UMNO.

Dan bagi mengelakkan rakyat yang hanya bergantung kepada maklumat yang disiarkan oleh media tunggangan UMNO/BN itu mendapat maklumat sebaliknya, media tersebut langsung tidak memberikan peluang kepada pimpinan Pakatan Rakyat bagi menjawab serangan Najib itu.

Tindakan ini tak lebih daripada tindakan seorang yang bacul kerana tangan lawannya diikat ketika beliau menyerang, jadi beliau bebas menyerang apa saja sesuai dengan kehendaknya..

Nampaknya kini langkah penakut @ bacul Najib itu kini menular kepada Lidah Rasmi UMNO iaitu Utusan Malaysia pula yang telah beberapa kali dibuktikan oleh Mahkamah sebagai penyebar fitnah.

Bagi mengelakkan rakyat tahu apa pembohongan yang disiarkannya, pihak pengedar di daerah Lenggong, Perak telah dilarang dari menyelitkan sebarang risalah berbentuk politik dalam edaran surat khabar tersebut.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ceh!! Dah nak bungkuspun masih tak sedar diri?

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.