Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA RAKYAT JOHOR MACAM LALANG !

Huhhhh, jika ada yang jadi lalang tak terasa, memang lalang tak guna, lalang perlu di tebas, menyemak jew, tambah tua tambah melalang, tak sama dengan resmi pokok padi, maka melalang la manusia sampai karat biru, bukan kat negeri Johor je, tapi seluruh negara ada rakyat yang menjadi melalang  - Pak Karamu                                                                                                           
 
TMJ puji kelantangan MB Johor, bidas lalang
TMJ puji kelantangan MB Johor, bidas lalang
 
 
JOHOR BAHRU – Kelantangan dan keterbukaan Menteri Besar Johor, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin menyatakan cabaran dan krisis yang dihadapi Umno secara berdepan dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, mendapat pujian.

Pendirian Khaled yang juga Pengerusi Umno Johor itu secara terbuka menyatakan keinginan mencari penyelesaian kepada masalah dalaman Umno selain keterbukaan Umno negeri menerima reaksi ahli akar umbi sebaik pengguguran Tan Sri Muhyiddin Yassin turut mendapat perhatian Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim.

Tunku Ismail atau dikenali dengan panggilan TMJ memuji keikhlasan Mohamed Khaled dalam menegakkan kebenaran dan masa depan negeri Johor menerusi laman Facebook Johor Southern Tigers.

“Saya memuji seikhlasnya usaha Datuk Mohamed Khaled dan usaha beliau sepatutnya dijadikan contoh kepada pemimpin-pemimpin lain.

“Janganlah menjadi seperti sesetengah individu yang sanggup menggadaikan prinsip demi kepentingan peribadi,” katanya malam tadi.

Tunku Ismail turut menegur tindakan sesetengah individu yang bersikap seperti lalang (tidak tetap pendirian).

“Janganlah juga menjadi seperti sesetengah orang yang pada mulanya hanya memuji melambung tinggi sesetengah pemimpin, tetapi apabila melihat rakyat tidak berpuas hati, berubah pula pendirian bagai lalang ditiup angin.

“Diharapkan kita sentiasa ingat, dalam memilih pemimpin-pemimpin, biarlah dilantik dari kalangan mereka yang layak, bijaksana dan telus, supaya tidak memalukan dan menjadi bahan jenaka rakyat,” katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.