Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA DAH JADI TERHADAP PKR ?

  SIAPA LAGI YANG DIHARAPKAN MENJADI PIEM MALAYSIA ? INILAH POKOKNYA !

LIKU-LIKU TERANCANG UNTUK MENJADI PIEM  MALAYSIA ? NO: 1 DAN NO:2 SAMA JE ! TUTUP JE LA PARTI TU.

Saya di atas ranjang bersama menteri itu, kata Haziq

   
Lelaki yang dikaitkan dengan video intim bersama seorang lagi lelaki didakwa sebagai menteri kabinet membuat pengakuan bersumpah bahawa dia memang terlibat dalam aksi tersebut.

Haziq Abdullah Abdul Aziz yang juga setiausaha sulit kanan Shamsul Iskandar Md Akin itu mendakwa video tersebut dirakam pada 11 Mei lalu di sebuah bilik hotel di Sandakan.

PAS gesa mahkamah syariah bertindak terhadap lelaki mengaku dalam 'video seks'

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
PAS menggesa Mahkamah Syariah Sabah segera bertindak ke atas individu yang membuat pengakuan terlibat dalam rakaman video seks menyasarkan seorang menteri kabinet, yang mula tersebar awal pagi semalam.

Timbalan Presiden PAS Tuan Ibrahim Tuan Man mengulas pengakuan Setiausaha Sulit Kanan Shamsul Iskandar Md Akin, Haziq Abdullah Abdul Aziz berkenaan perkara itu. 

"Sehubungan dengan pengakuan individu tertentu yang membuat pengakuan, maka PAS menggesa Mahkamah Syariah Sabah perlu menghukum individu tersebut atas pengakuan beliau," katanya menerusi hantaran Facebook hari ini.

Dalam satu rakaman video yang dimuat naik di media sosial awal pagi tadi, Haziq bersumpah bahawa dia merupakan salah seorang yang dirakam dalam video itu.

Dia mendakwa kejadian itu berlaku pada 11 Mei lalu i sebuah bilik hotel di Sandakan dan video itu dirakam tanpa kebenarannya. 

"Saya Haziq Aziz dengan ini saya membuat pengakuan bersumpah bahawa sayalah individu bersama [...] dalam video yang telah viral semalam," katanya.



Dalam pada itu, Tuan Ibrahim turut menggea agar pemimpin dan anggota PAS tidak menyebarkan video tersebut.

"PAS menggesa ahli dan kepimpinannya agar tidak terlibat dalam penyebaran video hanyir yang sedang diperkatakan umum.

"Sebagai seorang Muslim sikap kita tetap konsisten dengan apa yang syarak pandu, agar tidak membuat tuduhan (qazaf) melainkan kita melihatnya," katanya menerusi hantaran Facebook hari ini.

Katanya, PAS perlu memberi tumpuan kepada perkara yang memberi kebaikan kepada ummah, terutama di saat "pelbagai kemelut ekonomi dan sosial yang dihadapi rakyat" dan bukannya menghabiskan masa dengan hal tersebut.

"Perkukuhkan jentera parti, perkasakan ukhwah jamaah dan jaga hubungan dengan Allah SWT, agar Allah SWT pelihara kita daripada fitnah media sosial yang semakin tidak beradab," katanya lagi.

Klip video itu memaparkan dua lelaki berada di katil dalam keadaan intim, melakukan beberapa aksi seksual dengan salah seorang daripadanya kelihatan seperti menyerupai menteri kabinet tersebut.

5 orang berkata:

Anonymous said...

Parti Kote Rakyat..
opppp sorry..

Anonymous said...

Tuan President ngan Tuan Timbalan President...
2 x 5 = JSJ

Anonymous said...

Tuan Tuan Naib President kot kot JSJ gak...
aduhai..
PKR.....

Anonymous said...

Jantan Sondol Jantan Club..

Anonymous said...

nyaman gilak ...

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.