Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NADA ANUAR SUDAH TUKAR


Anwar: Terima keputusan Dr M, beri ruang Latheefa jalankan tugas

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Presiden PKR Anwar Ibrahim menggesa semua pihak dalam Pakatan Harapan (PH) untuk menerima keputusan Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad melantik Latheefa Koya sebagai ketua pesuruhjaya baru Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Beliau juga menggesa Latheefa dan SPRM diberi ruang untuk melaksanakan tugas mereka.
Dalam kenyataan hari ini, beliau maklum berkenaan pelbagai reaksi daripada PH, NGO dan masyarakat berkenaan pelantikan itu.

"Polemik terbuka secara berterusan ini dikhuatiri akan mendorong implikasi negatif terhadap citra dan imej kerajaan PH.

"Saya yakin perdana menteri dan pimpinan PH akan menilai segala pandangan dengan penuh prihatin dan selanjutnya akan menjelaskan kepada kabinet dan Majlis Presiden PH.

"Maka dengan ini saya menggesa semua rakan-rakan menerima keputusan Dr Mahathir dan memberi ruang kepada Latheefa dan SPRM untuk melaksanakan tugas dengan tegas dan berkesan," katanya lagi.

6 orang berkata:

Anonymous said...

Kahkahkah semua sudah tunduk dgn madey, termasuk la lebai hadi bawang. Iskandar samad sorang jer yg berani. Yg lain2 lebai menikus. Kikiki

Anonymous said...

Nik beduh pembaham dedak dah tak lena tido, tipah koya akan kejar dia sampai ke iran. Kihkihkih

Anonymous said...

Tu la untungnya menang pilihanraya, boleh jadi PM, ada kuasa lantik sapa2 pun utk terajui mana2 jabatan. Bukan mcm lebai hadi, kalah pru tapi jadi ketua pembangkang pun tak layak. Dah kalah pun masih ikut telunjuk umno. Huhuhu mmg lebai malang.

Anonymous said...

syaitan syaitan baru lepas ikatan...

Anonymous said...

Itu lah tun mahataik yg dipuja2 oleh baruah2 ph. Haa,,dah kena korang dgn tun yg kononya dah berubah dan bersih..punyala bodoh puak2 ph ni, korang yg sebenarnya terbodoh dgn lakonan tun,,,padan muke...al juburi jgn mimpi la nak jadi piem....tun mahadiktator kata " siapa anwar nak suruh saya perjelaskan..?"...hj hadi ka yg bodoh,,ka hangpa yg bodoh mcm lembu? 20 tahun konon reformasi menentang kezaliman tun, tiba2 pi angkat jd pm ke 7, dan sekali lagi benarkan dia petintah negara ikut suka hati,,bodoh hangpa puah ph ni mcm haramjadah...

steve said...


افضل شركة نقل عفش من جدة الى الرياض شركة نقل عفش من جدة الى الرياض
شركة نقل عفش من جدة الى دبي شركة شحن عفش من السعودية الى دبي

معلم دهانات بالرياض

ارخص شركة نقل عفش بمكة
شركة نقل عفش من جدة الى الاردن شركة شحن عفش من السعودية الى الاردن

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.