Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

WAJIB JATUHKAN PAKATAN HARAPAN

PAKATAN HARAPAN ADA BERANI ?

KETUA ULAMA PAS SAMBUT CABARAN PAKATAN HARAPAN SELAMBA.

ANDAINYA ISU WAJIB JATUHKAN KERAJAAN PAKATAN HARAPAN INI TIDAK ADA KESUDAHAN DENGAN BERDAILOK /DEBAT SECARA TERBUKA DI TV

MAKA WAJIB JATUHKAN KERAJAAN PAKATAN HARAPAN ADALAH KEKAL WAJIB.

MUFTI  KELANTANPUN BOLEH JOIN P.H SEKALI

Mufti: 'Fatwa' wajib jatuhkan k'jaan hanya pandangan ahli politik,

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Mufti Kelantan Mohamad Shukri Mohamad berkata 'fatwa' yang mewajibkan untuk menjatuhkan kerajaan hanyalah pandangan seorang ahli politik.

ENTA ADA BERANI ? APA LAGI TUNGGU ?

JANGAN JADI TAIK UNTA LA


Wan Ji sedia debat Nik Zawawi tanpa syarat,

HAA APA TUNGGU LAGI ? JANGAN DEBAT DALAM KELAMBU SUDAH.

Anne Muhammad  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Pendakwah bebas Wan Ji Wan Hussin tidak meletakkan sebarang syarat untuk berdebat dengan Ketua Dewan Ulama PAS Nik Zawawi Salleh yang mewajibkan hukum menjatuhkan kerajaan PH.

-Pak Karamu-

Wajib jatuhkan PH: Dialog di TV syarat ketua ulama PAS

News  |  Diterbitkan  |  Dikemaskini
   
Ketua Dewan Ulama PAS Nik Muhammad Zawawi Salleh menyatakan kesediaan untuk berdialong dengan mana-mana pihak dari Pakatan Harapan (PH) berhubung "fatwa" wajib menjatuhkan kerajaan PH.

Beliau bagaimanapun meletakkan syarat agar dialog berkenaan dibuat secara terbuka dan disiarkan secara langsung di televisyen atau tempat terbuka seperti di stadium.

“Saya bersedia untuk berdialog dengan mana-mana pihak dari kerajaan PH pada bila-bila masa secara terbuka di televisyen dengan syarat mesti disiarankan secara langsung atau di tempat terbuka seperti stadium dan seumpamanya.

“Insha-Allah saya akan jelaskan apa nas dan dalil secara terperinci melalui kaedah dalam agama," katanya yang dipetik Harakahdaily, hari ini.

Iklan
Pada ucapan penutup Muktamar Tahunan PAS pada 23 Jun lalu, Nik Zawawi menegaskan bahawa wajib untuk PAS menjatuhkan kerajaan PH dan tiada sebarang khilaf mengenai kedudukan itu.

"Parti kita, PAS, berhadapan dengan PH hukumnya adalah wajib. Menjatuhkan kerajaan yang sedia ada ketika ini hukumnya wajib," katanya yang kemudian disambut laungan takbir.

"Perkara ini kita jangan khilaf... jangan khilaf. Kita bergerak ke depan, jangan kita banyak menoleh ke belakang," kata anggota Parlimen Pasir Puteh itu.

Ia kemudiannya disusuli tulisan Pengarah Syariah Parti Amanah, Zolkharnain Abidin di Malaysiakini yang menyatakan pelik dengan fatwa wajib menjatuhkan kerajaan PH yang dikeluarkan Ketua Dewan Ulama PAS itu.

Semalam, pendakwah bebas Wan Ji Wan Hussin secara tidak langsung mencabar Nik Zawawi untuk membicarakan kewajarannya mewajibkan penyokong PAS menjatuhkan kerajaan PH.

Meskipun tidak menghubungi Nik Zawawi mengenai hasratnya itu, Wan Ji yang juga bekas anggota Dewan Ulama PAS Selangor mengharapkan supaya ada badan bebas atau stesen televisyen yang rela menganjurkan dialog tersebut.

Dalam pada itu Nik Zawawi berkata, melalui dialog berkenaan beliau menjelaskan dengan lebih lanjut berhubung kenyataanya itu.

"Ia bagi menjelaskan kenyataan saya bahawa kerajaan PH mesti dijatuhkan dan diganti dengan sebuah kerajaan yang mendaulahkan di dalamnya syariat Islam serta melaksanakan hukum-hukum Allah yang menjadi rahmat kepada sekalian alam," tambahnya.

Jelas Zawawi mana-mana kerajaan yang wujud menyimpang dari landasan agama tidak menegakkan daulah Islamiah dan tidak melaksanakan syariat Allah wajib dijatuhkan mengikut hukum syarak.

19 orang berkata:

Anonymous said...

Terbaik dan syabas kepada ketua dewan ulamak pas pusat. Kerajaan yg diterajui cina kafir babi dap wajib dijatuhkan. Mereka ini , bangsa cina yg tiada harga diri,,konon demokratic...adib dibunuh hindu samseng,,diubah cerita kpd mati dilanggar kereta bomba,,,sebaliknya babi teo beng hock mati bunuh diri, depa menuduh sprm bunuh. Tuntut pampasan yg cukup banyak drpd kerajaan. Ini lah dia sikap sebenar babi2 dap,,apabila mereka ada kuasa. Padan muka org melayu,,nak bergaduh sangat dari dahulu,,dengki bila tengok melayu umno kaya,,tuduh seleweng,rasuah dan mcm2. Sekarang,,kes2 rasuah babi dap dap,,apa jd,,dibuang kes mentah2.

Anonymous said...

Ulama taik kucing

Anonymous said...

He he,,,macai pakatan pornhub sedang membuktikan kesetian kpd babi dap. Terbaik wahai macai babi dap...

Anonymous said...

Ulamak Islam sejati takde mcm ni....ulamak politik ramai....ni pun salah sorang dari ahli syurga juga.....

Anonymous said...

Ulamak islam sejati seperti dr nik zawawi. Tapi, ulamak islam sejati mengikut macai dan babi dap ialah seperti dr mujahid yg tafsir " rahmatan lil a'lamin " mengikut cara babi dap. Antaranya :
- islam mengiktiraf kewujudan kelimpok lgbt....sedangkan al quran melaknat kelimpok ini di hadis nabi menyuruh bunuh peliwat dan org yg rela diliwat.
- org buat maksiat suka sama suka, islam tak boleh kacau, tak boleh buat siasatan dan ketuk pintu sekalipun tahu ada aktiviti maksiat. ...sedangkan islam mewajibkan mencegah kemungkaran.
Kah kah,,,,macai babi dap dah tak reti nak beza antara ulamak hakiki dan ulamak babi dap.

Anonymous said...

Terbaekkkk..

Anonymous said...

Geng semburit pon ahli syurga..

Anonymous said...

Peminum sperm jantan..
Taik palat..

Anonymous said...

Ha ha ulamak politik dah mengulas secara ilmiah dan berhemah.....dengan ayat2 sebegini semakin ramai parti ahli syurga diminati dan disanjung tinggi......

Anonymous said...

Sudah tentu,,parti pan yg menjadi baruah kpd babi dap sedang berkubur ,dan terkubur di kandang babi dap. Tahniah kpd pas dan umno,,yg telah kembali bersatu, setelah sekian lama bertelagah sesama sendiri. Dan "TAHNIAH",,( kata2 iblis dan setan ) kpd pan kerana beriman kpd babi dap lebih daripada beriman dgn saudara seagama. Kamu alan disanjungi oleh segala iblis laknatullah di langit dan bumi )....

Anonymous said...

geng semburit sudah marah.

Anonymous said...

pan taik.

Anonymous said...

byknya org kalah pru melolong dlm blog ni kikiki nanti masa pru15 jadilah kingmaker lagi.

Anonymous said...

selagi kepten marvel mesia keptenkunyit@thir kepala perompak jadi pemimpin debat ini jadi sia sia tak dilayan sama sekali... makam kunyit masam hawaw lebih tinggi dan karomah kunyit masam lebih wangi di bawah panji kunyit kepten marvel malaysia iaitu kepten kunyit@thir

tambah pop corn kutipan pecah punggung

kikikiki..khazanah negara akhirnya dijual ke China... kepten marvel mesia tak mampu buat apa apa lagi...!!

YANG NYATA DEPAN MATA ADA GANG KUNYIT HAWAW MERECIK
KEPTEN KUNYIT@THIR KEPALA PEROMPAK AVENGES MESIA
KHAZANAH TH SUMA HARTA DI GADAI CINA BABI TENGIK
PANJI KUNYIT TERAJUI KEPTEN KUNYIT MAVEL MESIA
PANJI MNA LINGKUT DULU TEPUK KUAT SKET YAA


AVRNGERS END GAME CAPTAIN AMERIKA@THOR CIPTA BOX OFFICE PECAH PANGGUNG
SEMBURIT AVENGERS MARVEL MESIA KAPTEN KUNYIT@THIR CIPTA PECAH PUNGGUNG



KIKIKIKIKI....WAYANG MAHA AVENGER MARVEL ENDGAME KEPTEN KUNYIT@THIR KASI TEPUK KUAT KUAT PANJI KUNING MERECIK KUNYIT HAWAW MANA YG MELINGKUP DULU...

SELAGI KEPTEN MARVEL MESIA IAITU KEPTEN KUNYIT@THIR PANJI KUNING KUNYIT MERECIK HAWAW JADI KEPALA PEROMPAK DI MESIA... BUKAN GULA AJER RASA PAHIT DITANGGUNG RAKYAT... BABI PUN BOLEH TERBANG TINGGI...

WAYANG SEMBURIT KEPTEN KUNYIT@THIR KUTIPAN PECAH PUNGGUNG SKG

#popcorntambah



miajalipahJR

Anonymous said...

MELOLONG.

maksudnya: menjerit jerit @ berteriak @ merengek rengek.

Contoh Ayat:
Pemuda PKR MELOLONG disemburit oleh si Tua Bangka PKR.

محمد على said...

شركة مكافحة حشرات بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة تنظيف واجهات زجاج بالرياض
شركة تنظيف مسابح بالرياض
شركة تنظيف خزانات بالرياض
شركة تسليك مجارى بالرياض

Anonymous said...

Tahniah Dr Nik Zawawi. Mereka ingat ulama ni hanya untuk baca doa kenduri tahlil saja kot. Sesekali bertegas baru mereka sedar. Itulah ulama sejati.

Anonymous said...

Cari makan jual agama

Anonymous said...

Cari makan jual pungkoq..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.