Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

61 PAS Masuk UMNO? Ok La Tu !

Salam

61 PAS KEDAH KELUAR PARTI DAN MASUK UMNO, 120 ORANG UMNO KELUAR PARTI MASUK PAS DI KEDAH, KESIAN PAS KEDAH, TAK CUKUP MAKAN KOT !

Depa keluaq PEH sebab hilang keyakinan dengan pucuk pimpinan PEH Kedah yang di pimpin oleh menteghi Besaq Ustaz Azizan, apa pasai hangpa tak puas hati ? Tak dapat Projek ka ! Atau ustaz tu tak bagi duit ka ?

Tuuu ! yang 120 oghang UMNO yang masuk PEH kat Kedah tu depa dapat duit ka ! Depa dapat projek ka ? Tu la yang PEH Kedahpun satu hai jugak ! awat hangpa kat Kedah tak taboq akidah dengan depa yang masuk PEH dari UMNO tu, tu sebab depa jadi katak lompat kat UMNO

Yang oghang UMNO kat Kedahpun satu hai jugak, yang hangpa masul PEH dulu pasai apa ? Pasai nak projek ka ! Ishhh ! hangpa ni tak pandai sungguh ! lain kali kalau nak masuk mana-mana parti hangpa tengok la dulu apa dasar parti tu kemudian baru la masyuuuk !

Hangpa tau tak PEH ni jama'ah islam yang agama islam iktiraf dasar dia, yang raja-raja melayu dok pertahankan dulu apabila UMNO cuba nak hapuskan nama parti yang berdasarkan islam, apabila hangpa menyertai PEH  dulu hangpa dah jadi umat Muhammad yang dia iktiraf,   tiba-tiba hangpa masuk balik UMNO yang berfahaman semangat kebangsaan yang nabi tak akui umatnya, apa hai pulak hangpa nih ! cerdik ka bangang ?

Hangpa ingat semua wakil rakyat yang ada boleh tanggung anak bini hangpa makan ka !

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.