Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HINANYA MACAM ANJING !

Salam

TUAN GURU NIK ABDUL AZIZ NIKA MAT BERKATA BELIAU TIDAK PEDULI DENGAN UGUTAN BUNUH YANG DI WAR-WARKAN OLEH PEMUDA UMNO DAN TIDAK JUGA MENGHIRAUKAN APA YANG DI TIMBULKAN OLEH KICKDEFELLA TERHADAP BELIAU KERANA ITU SEMUA TIDAK ADA DI DALAM KEPALANYA, INI BERERTI MEREKA ITU MACAM ANJING MENYALAK BUKIT YANG TIDAK AKAN RUNTUH

BOLEH DI KATAKAN SEMUA ORANG UMNO TIDAK SUKA DENGAN NIK AZIZ TERMASUK JUGA SULTAN SELANGOR ANGKARA BERBEZA PANDANGAN DALAM MASALAH POLITIK DAN JUGA AGAMA, NIK AZIZ DI MAKI HAMUN KERANA POLITIK DAN DIA JUGA DI TEGAH MASUK SELANGOR KERANA MASALAH HUKUM DALAM AGAMA, JIKA KITA BACA SEJARAH PERKEMBANGAN PERJUANGAN PENGEMBANGAN AGAMA ZAMAN DULU MAKA IA JUGA SUDAH BERULANG DI ZAMAN INI

4 orang berkata:

Anonymous said...

Salam tuan.Pemimpin yg dikasihi allah ialah pemimpin yang dikasihi dan disayangi ramai ,pemimpin yg dibenci yg dikutuk dan dihina itu adalah petunjuk yg pemimpin tersebut juga dibenci allah

~PakKaramu~ said...

Salam

Ramai orang barat suka sama Israil termasuk Malaysia (APCO) itu tanda Allah redha pada Israil ?

Ramai orang suka dengan Amerika itu tanda orang suka dengan Amerika ?

Dalam Al Quran ada sebut golongan sedikit mengalahkan golongan yang banyak maka Allah suka golongan yang banyak ?

shamshul anuar said...

Saudara PakKaramu,

Nik Aziz adalah seorang( pada pandangan saya) banyak mengarut. Dia kata larangan Sultan Selangor adalah berbau penjajahan.

Betulkah? Dari pemerhatian saya( saya lihat sendiri ) bagaimana PAS suka "hijack" surau dan masjid. Kemudin memaki hamun UMNO dalam khutbah Jumaat.

Ini bukan dongeng. Saya dengar dan lihat sendiri bagaimana DR Khir dituduh sebagai munafik hanya kerana cuti di SElangor ialah pada hari Ahad bukan Junaat. Peliknya tidak pula PAS mahu nasihatkan MB Selangor sekarang untuk tukar cuti pada Jumaat.

Berpuluh kali rakan saya dari PAS kata haram untuk UMNO berbaik dengan MCA. Apa dah jadi sekarang. Bukan setakat PAS berbaik dengan DAP tetapi jadi kuli DAP.

PAS sebenarnya jual ugama untuk kepentingan politiknya. Itulah sebab Sultan Selangor larang. Kalau Nik aziz mahu suburkan Islam macam Nabi buat tiada siapa yang larang. Tapi sebenarnya PAS sebarkan kebencian dalam masjid.

Dan ini adalah perkara yang benar.

chenminghui said...

kate spade outlet online
kate spade handbags
polo ralph lauren outlet
canada goose jackets
oakley sunglasses for men
canada goose outlet
uggs canada
pandora charms outlet
ralph lauren polo
ed hardy outlet
chenminghui20180327

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.