Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BANGKIT t!!

Salam

Tak Payahlah gebar gembur nak bangkit, bangkit sajalah ! MELAYU BANGKIT ? Hangpa nak bangkit untuk apa ? Melayu bangkit dari NGO UMNO ? Nak rampas negeri mana lagi ? atau nak gertak saja ? Nak Rompak Kedah ? Nak Rompak Selangor ? Hangpa rompak pi la kalau hangpa ada teloq

Di negara ni ada Perak bangkit, la ni ada melayu BANGKIT, semua melayu dalam negeri-negeri dalam Malaysia ni perlu buat selangor bangkit, Kedah bangkit, Perlis bangkit, N.Sembilan bangkit, Pahang bangkit, Johor bangkit, Trengganu bangkit dan semua bangkit ni bersatu dalam MELAYU BANGKIT kemudian berbaris pi minta sedekah kat Putra Jaya

MELAYU BANGKIT nak pergi mana ? nak bawa orang ke syurga atau ke Neraka ? Orang melayau ni tak payah nak ajar orang bangkit sebab Perkasa yang kuat Perkasapun dah jadi pondan, mana muka melayu yang hendak bangkit, makanpun susah nak bangkit apa ? Melihat keadaan yang ada kini tiada alasan melayau nak bangkit, telungkup ada la

Apa kata kalau Pak Karamu cadangkan ISLAM BANGKIT ? Sekurang-kurangnya dapat juga selamatkan akidah orang yang nak bangkit tu selamat dunia dan akhirat, La ni hangpa tengok pi la yang ramai buang anak bersepah tu semuanya orang melayu, yang mabuk dadahpun melayu, yang miskin kedana pun melayu pendek kata semua melayu, mungkinkah depa ni semua dari melayu bangkit ?

Semasa Pak Karamu dalam tentera dulu sempat la terlibat dengan 13 May tapi melayau hilang entah kemana ! Masa tu melayau ada la beberapa kerat, itupun baru nak tuntut ilmu hitam, masa tu baru la nak gali lobang sedangkan taik dah nak keluaq dah , inilah sikap melayau piiii rah !




1 orang berkata:

Anonymous said...

Kalau islam bangkit bukan bersama kafir lakhanat yang nak menhapuskan bangsa dan ketuanan melayu saya org pertama yang sokong Pas.Biar Pas jadi tuan tp jgn cina sial makan babi tu

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.