Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA PULAK HAL KELANTAN DAN PERAK NI ?

Salam

Di Kelantan hal ehwal istana bertambah meruncing ! sultan di katakan masih sakit, kemudian raja permaisuri lari sana lari sini, tidur atas lantailah, polis kepung tangkap la, nak lari berubat kat Singapura la, nak rampas kuasa ke ? Jika tiga orang anak beranak ni macam jadi pelarian apa pula halnya ? Macam hilang kuasa je, Apakah yang berlaku sebenarnya di Kelantan ?

Di Perak pula di katakan pembaziran oleh Zambry sebayak RM 1 Juta ? majlis sana majlis sini, bukan kah itu semua wang rakyat ? Belum lagi lama pegang jawatan menteri besar Perak dah buat macam-macam apa hal BN/UMNO ni, Nak belasah wang rakyat belasah je la jangan dok bising-bising, rakyat bukannya tahu jika tak ada orang UMNO yang pecah lobang !

4 orang berkata:

Anonymous said...

PAS PUS PIS lagi teruk belasah duit rakyat miskin, orang kampung isi tabung masa fitnah kerajaan lepas tu upah pula orang buat blog benci pemerintah.

Kalau Zamry belanja pun rakyat sama sama di Majlis. Nanti tak belanja PakKara kata KEDEKUT TANGKAI JERING pulak, sepi tak ada program jumpa rakyat. Bila jumpa rakyat kenalah ada Majlis.

Macam di Selangor ni, kejap kejap ada BUNGA API, kejap kejap ada BUNGA API di Shah Alam, berdentum dentam tengah malam buta..ini cara mereka riangkan rakyat Selangor.

PAS tak pe lah, jumpa rakyat dengan AIR LIUR je. Lepas tu dapat pula KUTIPAN dari rakyat.

Anonymous said...

Kalau tak buat majlis orang tak hinggin datang kan?

Nak berlawan tak cukup dengan air liur je.. kena ada strategi..

~PakKaramu~ said...

Salam

Pak Karamu tak pernah minta sedekah kepada sesiapa nak beli komputer untuk finah orang malah Pak Karamulah sedekahkan 10 komputer riba dengan orang lain

Pas tak pernah paksa orang miskin untuk guna pribadi dan Pas, jika kutip dermapun itu adalah tuntutan agama supaya berjihad menentang asobiyah, itu adalah wajib, sebab itu kena pandai agama

Rasullullah juga pergi jumpa rakyat qurais dengan air liur, itu namanya fi sabilillah itu sebab kena faham ikhlas dalam agama

Itulah beza agama dengan asobiyah

abgIT said...

Puak Umno mana tau apa tu fisabilillah...depa tau hang PI AMEK SEBELAH pastu BELAH...

Aku pelik punya bacul,pondan umno xnak letak nickname..just Anonymous je...byk blog2 aku lawat sama gak...

PATUT GAK LA...ADA PIMPINAN DIORG YANG auuuwww....

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.