Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MCA DAPAT RM 50 RIBU SETIAP BAHAGIAN ?

Salam

BERITA GUMBIGHA KAT PEGHAK !

Zambry di katakan akan memperuntukkan RM50 ribu ringgit kepada setiap MCA bahagian di seluruh negeri Perak, baguih la tu, dulu UMNO dok kata PAS jadi tunggangan DAP la ni UMNO pula dah jadi tunggangan MCA, dulu juga UMNO kata DAP Kominis, la ni kita nak kata MCA kominis, boleh ke kata lagu tu ? UMNO tak marah kan ?

Nampaknya kat Perak dah jadi macam orang kata dulang paku serpih kata orang hangpa yang lebih ! Tapi tak pa hangpa pengabih semua apa yang UMNO nak bagi kat MCA silakan, tak mghah aih ! Sebab kolo hangpa tak bagi kat Kominis tu duit nanti hangpa tak dapat pulak undi depa tu, tapi kan ! Saya dok ghasa hangpa akan kalah  pilihanraya PRU 13 nanti

Ala !  RM 50 ghiru boleh nak buat apa ! tambah lagi la RM 50 ghiru ! lagipun la ni baghang somma naik, baguih la ni UMNO Perak noo ! Oh ya ada komisyen tak ? La ni Pak Karamu suka nak cadang supaya setiap UMNO Bahagian kena la bagi ! koghang-koghang RM 100 ghibu setiap bahagian ! Baghu la ngam tak gitu ?

Oghang PR jangan dok gaduh la, nanti bila kita menang kat Peghak kita bagi pula kat DAP setiap bahagian RM 100 ghibu, kita kenalah lawan UMNO nooo !
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.