Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERMULA DI SIBU AKAN MENJALAR KESELURUH NEGARA

Salam

ADA KUASA SEMUANYA TIDAK MENJADI, ADA WANG SEMUANYA TIDAK MENJADI, INI KERANA RAKYAT MENILAI KEANGKUHAN YANG TIDAK PATUT BN/UMNO TUNJUKKAN TERHADAP RAKYAT, SIKAP EGO YANG MULA DI TOLAK OLEH RAKYAT DAN KIFARAH KEPADA PERBUATAN KAMU MENGHINA AGAMA ISLAM YANG KAMU ANUTI SENDIRI  MENGAJAR KAMU LEBIH BERADAB BUAT MASA YANG AKAN DATANG

3 orang berkata:

merbok said...

mantap komen! menyucuk kesanubari hehehe..

tahniah sibu

Anonymous said...

Tahniah DAP, hati hati PAS & PKR. DAP tidak akan bersatu jika mereka sudah selesa dengan kaum mereka. Hajat mereka cuma satu ingin mengambil kaum cina dari BN untuk menambah majoriti mereka untuk menang. Jadi kita jgn leka atau angkuh kerana parti kita sendiri pun diambang malapetaka.

Sebagai orang melayu, kita kena fikir 2x kali.. DAP bakal meninggalkan PAS & PKR jauh kebelakang. Aku cuma beri pandangan saja, mungkin sekarang aku buka minda aku sikit melihat corak permainan DAP. Isu serta permasalahan PKR dgn PAS apa DAP buat, no komen kan serta jauhkan diri? Isu menghina kaum melayu serta racist, apa PAS buat sebagai orang melayu duduk sekongkol dengan DAP sambil panaskan lagi isu, PAS tidak segan silu menghentam dan buat tuduhan umpama memberi semangat kepada kaum cina untuk bersama DAP walhal mereka senyum sinis berkata itu olang PAS melayu jugak?. PKR dgn PAS dah "tak relevan" lagi dimata DAP ujud atau tidak bukan mematikan semangat mereka dari menghasut kaum mereka sendiri untuk bersama mereka. Sama jugak berlaku dlm parti memerintah. Kalau MCA Gerakan keluar bergabung dengan DAP, PAS dgn PKR malah UMNO pun jangan haraplah hendak mendapat tempat dihati pengundi jika majoriti kaum itu. Percayalah orang melayu diambang musnah. Gerakan dgn MCA kurang bercakap sbb UMNO melebihi mereka sama jugak dengan DAP, DAP kata petanda awal untuk mengambil Sarawak, ada DAP cakap PAs atau PKR? Tidak sbb majoriti kaum mereka tinggi. Jadi kita perlu fikir kembali survival orang melayu. Mmg benar orang panggil kita pakatan haram, aku percaya parti kita tidak digabungkan sehingga ke hari ini menjadi satu parti kenapa? Dap dengan ideologi komunis, PAS dengan islamnya dan PKR ? Kita jgn lah terlalu bergembira sangat dan ini cuma pandangan saya sebagai bekas ahli yang berada di atas pagar melihat permainan ini.

mazar said...

Tahniah Pakatan Rakyat...muga niat baik akan di makbulkan ALLAH TAALA...amin..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.