Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEBENARNYA KHAIRY MINTA PERHATIAN PADA PIMPINAN

 UCAPAN ADA UDANG DISEBALIK BATU, TUNJUK DIA ORANG BAIK !

Khairy: Pemuda tak patut merajuk jika tak jadi calon PRU

November 30, 2011
 
KUALA LUMPUR, 30 Nov - Ketua 

Pemuda Umno Khairy Jamaluddin mahu semua ahli pergerakan itu tidak mudah merajuk, marah atau sedih jika tidak terpilih sebagai calon atau tidak mendapat sebarang jawatan.

Khairy (gambar) berkata, Pemuda Umno hendaklah mencontohinya yang tidak pernah merajuk walaupun tidak dapat sebarang jawatan selepas memenangi jawatan ketua pergerakan dua tahun lepas.

"Walau saya tidak ada apa-apa, tapi saya tidak pernah marah kepada pucuk pimpinan," tegas beliau ketika menggulung perbahasan Persidangan Agung Tahunan Pemuda petang ini.

Sebaliknya, katanya, demi sayangkan kepada perjuangan, beliau tetap menerajui Pemuda Umno.
Katanya lagi, ada orang kata nasib beliau sama dengan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang tidak mendapat sebarang jawatan setelah melepaskan jawatan ketua Pemuda.

"Saya selaku Ketua Pemuda merangkap Naib Presiden Umno sepatutnya ada jawatan dalam kerajaan. Sebaliknya Zahid adalah Pengerusi BSN yang dapat memberi kad kredit kepada para perwakilan Pemuda sedangkan saya tidak dapat beri apa-apa kepada Pemuda,"katanya.

Walaupun terpilih sebagai ketua Pemuda Umno pada 2009, Khairy tidak dilantik sebagai menteri atau timbalan menteri sebaliknya naib ketuanya, Datuk Razali Ibrahim dilantik sebagai Timbalan Menteri Belia dan Sukan.

Ahli Parlimen Rembau itu meminta ahli-ahli Pemuda yang mahu jadi calon jangan bimbang dari segi pemilihan calon kerana Presiden Umno mempunyai pelbagai maklumat.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.