Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NGAPA LE KO SURUH BUDAK DAP TU TEROPNG WAKIL CALON DAP HU HU HU


Tuesday, August 26, 2014

Hu hu hu,, kesian Anwar !!. Ini cadangan aku!...torbaek punya.

Pertama sekali sebelum aku nak mula menyakat macai-macai Anwar,, aku ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan jutaan terima kasih kepada TS Khalid Ibrahim Menteri Besar Selangor kerada tidak mencadangkan membubar DUN Selangor... Kalau tidak &%&$@*&....

Dan yang paling menyedihkan Tuanku Sultan nak kan lebih dari 2 nama.... itu pasal Pas awai-awai serah pada kebijaksanaan Sultan, tak mau buat kerja bodo bertingkat-tingkat , siap tandatangan SD lagi...kerja tak berfaedah,, hanya sekadar nak buat buat gempak pada rakyat,,, cukup-cukuplah..
Ada macai suruh aku calon nama Adun Pas,,, woi Pas dari awai dah umum Jawatan MB serah pada PKR,,, Pas tak gila kuasa semacam Anwar tu,,, semua parti dia nak kontrol... .

Sekarang kan penin...
 

Lagi lambat lagi masaalah... mana pengarah strategi Rafizi.. haha dah jadi penasihat 25 persen dah... 

Apa pun aku kesian dan simpati juga,,, Khalid dalam nak berenti belum berenti lagi,, macam-macam boleh jadi lagi... jadi sekarang apa macam,,, how to solve the problem... he he ..

Aku punya idea la,,, ikhlas wooo... Anwar cari ler mana-mana Adun Pkr yang taat setia,, suruh letak jawatan, dan buat move lagi.... siapa pulak calon pengganti dan bakal MB Selangor... anak perempuan Anwar.. Nurul Izah pula... 

http://1.bp.blogspot.com/-ubY5VXoySu4/TY8JEkzV7BI/AAAAAAAAAzM/FsXihS_NeEo/s1600/anwar%2Bnurul.jpg
apa macam... boleh masuk Guiness Of malaysia record wood,, pemerintahan laki-bini-anak..
Apa macam... setujuka.. 


Aku dah ngantukk ,,, esok pula kita cerita... itu pun ... pun apa? 
 

 Tengok apa kata bomoh feng Shui pula... kasi 5 nama... 
sama itu tuanku.. siapa itu olang... 

 
1. Wan Azizah
2. Datuk Seri Wan Azizah
3. Kak Wan
4.DSWA
5. Wan Azizah Wan Ismail.


muwaaahhh...  




6 orang berkata:

Anonymous said...

Sebenarnya tak baik kita mengata dan perli orang. Penyelesaian masalah jgn ikut emosi.
Saya berpendapat ikut & akurlah dgn titah Tuanku. Bukan susah pun. Jgn kata yg lain tak layak. Kalau tak layak kenapa ambil jadi calon.
Kemukakan 3 nama ADUN PKR yg dipersetujui ketiga2 parti dlm PR. Tuanku bukan nakkan ADUN dari semua parti, mana mungkin DAP mencalonkan ADUNnya yg bukan Melayu.
Berlembut dan bertolak ansurlah. Walaupun PKR telah memutuskan dgn mengekalkan DSWA sahaja, tak bolehkah dikendurkan semula. Fikir rakyat Selangor sama.

Anonymous said...

Diberitakan oleh saifufdin bahawa Pkr dan dap telah memutuskan untok stick dgn.hanya wan azizah.
Bolehkah kenyataan ini di terima?
Rekod pkr yg.mulut bau longkang,agak susah nak dipercayai. Mungkin ini datu helah politik untok memersngkap PAS,yang telsh mula srdar akan jerat replikan ini?
Repablikan? Ya. Pkr dan dap telah engkar titah sultan( walau pun belum dan mungkin satu perangksp untok pas )tapi kata niat itu,sudah cukop membayangkan kederhakaan. Bukankah ini satu ciri repablikan?
Mungkinkah pas akan menari lagi mwngikut rentak anwar?
Kita akan lihat siapa yang akan kena dal permainan yg.cipta oleh anwar ini?

Anonymous said...

Sesiapa jadi MB pun, yang penting pengakhiran atau ketika berakhirnya memegang jawatan MB. Lihat saja MB-MB sebelum ini, semuanya berakhir dgn kemelut politik atau undang2. Sebelah kaki dah masuk pintu mahkamah.

Anonymous said...

Mcai umno bn yg tgh syok sendiri..

Anonymous said...

Kalau macai umno/bn tengah gembira pun memang patut. Sebab sudah nyata bahawa macai anwar dah kena kencing. Dan cerek berek berak merata.
Padan muka.dah diberi peringatan dulu tapi bebal

Anonymous said...

Lantik.khalid balik sape x terasa sbb khalid bebas..he.he boleh gitu

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.