Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Album: Lawatan Pemuda PAS dan PAS Selangor memerhati pilihan raya di Thailand


Dewan Pemuda PAS dan PAS Selangor menyempurnakan program lawatan kajian dan diskusi di Thailand semalam, 1 Julai 2011.

Program diketuai Naib Ketua Pemuda PAS Dr Raja Ahmad al-Hiss dan disertai Setiausaha PAS Selangor Mohd Khairudin Othman, pengarah pilihan raya Pemuda PAS Mohd Sany Hamzan dan timbalan 1 Lajnah Antarabangsa Pemuda PAS, Mohd Fakhrulrazi Mohd Mokhtar.

Lawatan selama dua hari dipenuhi dengan kunjungan dan lawatan ke program-program dua parti terbesar, Parti Demokrat dan Puea Thai yang diketuai Yingluck Shinawatra, adik kepada bekas Perdana Menteri Thaksin Shinawatra.

(Gambar atas, Raja Ahmad menyampaikan cenderamata daripada Pemuda PAS kepada Yingluck Shinawatra, dalam pertemuan yang disusun pada rali terbesar Puea Thai di Stadium Rajamangala, Bangkok.)

Lawatan selama dua hari ini dihoskan oleh Swarup Roy dan penerbitan beliau Asean Affairs, penerbitan global isu-isu Asean berpangkalan di Bangkok, Thailand.

Dalam lawatan ringkas ini, wakil Pemuda PAS dan PAS Selangor berpeluang memerhati perjalanan pilihan raya di negara yang kini mempunyai lebih 40 parti politik.

Program dimulakan dengan diskusi di ibu pejabat Asean Affairs, diikuti lawatan ke ibu pejabat Parti Demokrat dan diakhiri dengan pertemuan dengan pemimpin Puea Thai di Stadium Rajamangala, program terakhir terbesar sebelum pilihan raya Ahad ini.



























0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.