Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JIKA BENAR PENING LAGI KEPALA PM

JAMIL KHIR BAHAROM ADA SKANDAL? LAWA JUGA SKANDALNYA!!!!


Blogger-blogger Pro-Pakatan Rakyat sudah mula heboh memperkatakan tentang Yasmin binti Yazid yang bakal dilantik sebagai CEO TH Travel & Services Sdn Bhd (TH Travel), sebuah anak syarikat Tabung Haji sehari sebelum BERSIH 2.0 dijadualkan iaitu hari Jumaat ini.

Yasmin didakwa telah memufliskan TH Global Services Sdn. Bhd, sebuah lagi anak syarikat Tabung Haji yang menguruskan dan membekalkan makanan halal di Malaysia dan Arab Saudi. Didakwa juga dalam pengurusan Tabung Haji yang lalu, Dato' Paduka Ismee Ismail (Pengarauh Urusan Kumpulan dan CEO Tabung Haji) telah memperkatakan tentang kegagalan Yasmin menguruskan TH Global. 

Namun yang paling 'menjejaskan' ialah terdapat soksek-soksek yang menuduh Yasmin terbabit dalam skandal seks di Sabah dan dikatakan berjaya meloloskan diri dalam satu serbuan anti-khalwat dengan menggunakan bot!

Kalau benar seperti yang dilaporkan oleh blogger-blogger Pro-Pakatan Rakyat (
SINI dan SINI), Menteri yang berkaitan perlu memberikan penjelasan. Walaupun motif pendedahan itu boleh dipertikaikan, namun perlantikan seorang CEO yang gagal menguruskan sebuah syarikat yang lebih kecil, apatah lagi dengan menggunakan dana awam, seharusnya boleh dielakkan.

Dalam keadaan sekarang, kerajaan dan pengurusan dana awam seharusnya bertindak lebih bijak. Ada banyak mata yang sedang memerhati dan jangan fikir, setiap mata itu tidak mempunyai mulut dan tidak mempunyai persepsi! Kalau seorang penjawat telah pun merugikan sebuah syarikat, dan kemudian dilantik ke jawatan lebih tinggi mengetuai syarikat lain, pastinya ada sesuatu yang tidak kena sedang berlaku dan sedang cuba diselindungi!

The Flying Kick akan cuba mendapatkan penjelasan lanjut daripada menteri berkenaan!!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.