Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, July 4, 2011

Yingluck belum tentu ada 'luck' jika bertanding di sini......alahai.....


Agak-agak apa nasib wanita jelita ini jika dia bertanding di sini?......Di mana sex......video lucah.....fitnah.....liwat.....sentiasa mengisi tempat dan berlegar dalam kepala otak pencacai dan 'perkakas' murahan......'sumpitan' fitnah bersiri akan tertusuk kepada sesiapa yang ada pasang niat untuk menang secara demokrasi tulin..... dan 'undi hantu' serta undi 'fixed-deposit' sentiasa menjadi sandaran.....manakala politik wang menjadi pertaruhan.....

Jangan diharap jelitawan berusia 44 tahun ini, Yingluck Shinawatra adik kepada bakas Perdana Menteri Thailand, Thaksin Shinawatra akan diterima kesahihan kemenangannya......malah sebelum bertanding lagi beliau akan di'lempar' dan di'baling' dengan pelbagai jenis najis ber'anika warna' dan 'bau'.

Puea Thai selaku parti pembangkang pimpinannya telah menang 264 kerusi daripada sejumlah 500 kerusi parlimen dalam pilihanraya umum di Thailand.

Dijangka beliau akan ber'pakatan' dengan 5 buah parti lagi untuk menubuh kerajaan. [sumber .]

al-brangionline:

Mereka mampu berubah secara demokrasi......kenapa tidak kepada pengundi Malaysia?

Puea Thai menang secara demokrasi......kenapa tidak kepada Pakatan Rakyat?

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.