Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO janganlah pukul kepala sendiri, cukup la menyiksa diri sendiri

Melayu kelantan dah lama gerhana dengan menaikkan gas kat Thailand, bagi kera susu dihutan !

Najib dakwa masa depan Melayu ‘gerhana’ jika Pakatan menang PRU

December 05, 2011

SHAH ALAM, 5 DisDatuk Seri Najib Razak memberi amaran masa depan orang Melayu akan “gerhana” jika Barisan Nasional (BN) pimpinannya tidak lagi kekal berkuasa dalam pilihan raya umum ke-13.

Susulan ketegasan pada Perhimpunan Agung Tahunan Umno hujung minggu lalu, perdana menteri memberitahu sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang mendakwa mempunyai keahlian lebih dua juta orang bahawa menjadi tanggungjawab mereka untuk mempertahankan kerajaan semasa.

“Pilihan alternatif, adakah mereka lebih baik daripada apa yang ada sekarang? Adakah mereka boleh menjamin kuasa kita tidak dibuang atau kedudukan kita tidak terhakis? Bagaimana dengan maruah Islam dan orang Melayu?” kata beliau (gambar) pada pertemuan anjuran Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia’s (Pekida) di sini hari ini.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Manusia haram jadah ni tak habis-habis nak menipu melayu. Di tak tahu, melayu sekarang ni lebih menyanjungi kafir laknat daripada menyanjungi munafik laknat yang tak habis-habis menghisap darah rakyat. Pergi mampuslah engkau munafik laknat..!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.