Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BANYAK RAHSIA PENYELEWENGAN UMNO JADI MODAL KEMPEN PRU 13 KAT PERAK

03 Februari, 2012

Exco BN Perak Kutuk Zambry Kadir

Memanglah tabiat semula jadi ular suka membelit.Lebih-lebih lagi ular sawa. Hamidah (gambar)  khabarnya telah pun mewarisi teknik 'membelit' dari seekor ular sawa albino yang pernah dia dampingi baru-baru ini.
 
Dan khabarnya lagi, dia sedang hot berapi kat Zambry. Biasalah , sama-sama kaki belit.Masing-masing mau adu kuat siapa lebih hebat membelit.
 
Hamidah sedang bergelut untuk menyelamatkan kedudukannya yang semakin goyah di negeri Perak. Banyak maklumat rahsia penyelewengan Hamidah sudah bocor dan sampai ke tangan Zambry.

Mungkin tindakan Zambry mahu menyingkirkan Hamidah disebabkan penyelewengan-penyelewengan tersebut.Dia tidak mahu Hamidah jadi liabiliti kepada Umno Perak.

Tambah pula kes rasuah Hamidah belum selesai dan masih dalam siasatan SPRM lagi. Dalam tujuh kes ini, dipercayai, lima mempunyai bukti yang kukuh.

Perancangan Zambry untuk mengetepikan Hamidah sebagai calon di PRU ke 13 nanti tentu sudah dapat dihidu oleh Hamidah.

Manakan tidak, orang yang nak ganti Hamidah ini sudah mula digelar 'YB' oleh penyokong-penyokongnya. Gambarnya pun sudah mula naik terpampang kat signboard untuk ucap tahun baru Cina di sekitar kampong sebagai memperkenalkan dirinya kepada masyarakat tempatan.

Hamidah tidak mampu berbuat apa-apa terhadap Zambry dalam percaturan ini. Zambry tentu akan mengenakan Hamidah kalau dia cuba mahu lawan taukeh! Tindakan mahkamah apa lagi!Gelaplah masa depan Hamidah!

'DKK' yang mengalir dalam tubuh Zambry menyebabkan dia sendiri pakar dalam membelit. Malah kepakarannya itu mengalahkan belitan mana-mana ular.Sebab itu kenyataan Hamidah yang pernah heboh diperkatakan oleh masyarakat India tidak berapa lama dulu itu sudah bertukar nadanya.

Sekarang ini,Hamidah suruh kita pukul Zambry dulu kalau bertemu Zambry dan ular. ~alhusseyn

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.