Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BRAING BANGANG ! HAPRAAAK !

Sunday, February 19, 2012

Brahim Oii, Kalau Nak Bodek Pun Agak Agak Lah !!

 

IBRAHIM ALI JADI PEGUAM BELA PALING BODOH... ANAK GUAMNYA ROSMAH KATA BELI DIA KATA TAK BELI... KAH KAH KAH !!!

Satu sejarah tercatit dalam Negara apabila orang yang hendak menjadi Peguam Bela telah menonjolkan kebodohan yang selama ni cuba disembunyikan.... kah kah kah !!!, satu isu yang rasa dah sejuk tetapi kembali hangat akibat dari perbuatan Peguam Bela yang bukan membela tapi mengampu. kah kah kah !!!.

Sesuatu benda yang telah diakui oleh Datin Hajah Rosmah Mansur iaitu membeli cincin berharga RM24 juta hasil tabungan dari kecil... tiba-tiba dinafikan oleh Peguam Bela yang juga Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasam (Perkasam) Datuk Ibrahim Ali... kah kah kah !!!.

Menurut katanya "Cincin ni kalau RM24 juta lebih berkilo-kilo (beratnya) lebih besar dari tembikai Cina. Boleh pakai ke tidak?" soalnya... nampak sangat beliau umpama katak bawah tempurung... yang tak mengikuti perkembangan zaman dan berita " perhiasan wanita" kah kah kah !!!.

Sambil mengataka ramai yang bercakap dan ia sudah selesai malam ini... namun sebenar nya beliau telah memulakan babak baru berkenaan Cincin RM24 juta yang diakui sendiri oleh Datin Hajah Seri Rosmah Mansur... hasil dari tabungan beliau sejak kecil lagi... kah kah kah !!!.

Mungkin kerana terlalu mengampu bagi untuk mendapatkan kerusi untuk bertanding dalam PRU 13... membuatkan beliau lupa atau menyangka rakyat telah lupa akan pengakuan dari Datin Seri Rosmah Mansur itu sendiri yang disiar didalam Utusan Meloyakan... kah kah kah !!!.

hemmmmm..... beliau siap mengelarkan datin hajah rosmah sebagai srikandi negara... kah kah kah !!!, memang kuat betul ibrahim ali mengampu rosmah demi sebuah kerusi... mungkin beliau momohon kerusi yang luar dari negeri kelantan... kah kah kah !!!... umno perkasam jati betul-betul meloyakan  heeeee.....


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.