Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SETAKAT 200 ORANG ? LAIN KALI TAK YAH KELUAR LA ! HANGPA TU BUKAN WAKIL TUHAN ! PATUT RAJA LA KWAR !


24/02/12

Tengok ni beza budak umngok dgn pemuda Pas !!



Dewan Pemuda PAS Pusat hari ini menyerahkan memorandum bantahan kepada Kedutaan Amerika Syarikat di Jalan Duta berhubung 'kebiadaban' tentera yang membakar Al-Quran di Afghanistan, baru-baru ini.

NONE
Sebelum itu, kira-kira 200 umat Islam termasuk Pemuda PAS dan mahasiswa berarak selepas menunaikan solat Jumaat di Masjid Tabung Haji menuju ke kedutaan itu bagi membantah dan mengecam tindakan tentera Amerika itu.

"(Tindakan) ini bukan kali pertama, sebelum ini melalui paderi dan orang tertentu yang mengancam untuk membakar Al-Quran kononnya untuk memperingati peristiwa 11 September.

"Mereka menganggap Al-Quran menganjurkan peperangan dan jenayah, sebenarnya tanggapan itu salah, tidak benar dan keterlaluan.

"Mereka tidak memanggil ulama Islam untuk berbincang," kata Ketua Pemuda PAS Nasarudin Hasan dalam sidang media selepas menyerahkan memorandum tersebut.- mkini


Mai tengok pulak kes dibawah ini grombolan pemuda busuk sampai ke usus punya angkara


50 Budak-Budak Umno Serang HQ Keadilan





Ketika Pakatan Rakyat mengambil sikap berdemonstrasi di hadapan kedutaan US dalam isu bakar Al-Quran, Barisan Nasional pula hadir ke Tropicana kononnya membantah kenyataan Anwar.

Menurut laporan yang diterima, lebih kurang 50 penyokong Umno kini sedang berarak menuju ke HQ PKR. Manakala pihak polis dan FRU tidak bertindak seperti yang diharapkan.


Lebih pelik dan menghairankan, mengapa golongan munafiq ini tidak berada di Pelabuhan Klang dan melihat sendiri betapa banyaknya kontena yang tertera lambang kemegahan zionis iaitu ZIM dengan bintangnya sekali.

Dimaklumkan juga, PERKASA turut berada dalam kumpulan ini. Merujuk kepada gambar di atas, dua orang macha berbaju oren itu adalah wakil PERKASA. JATI pula tidak kelihatan, mungkin kerana mereka belum cukup seJATI.

Oleh kerana tiada siapa yang berada di HQ ketika ini (Semua tumpu ke himpunan Anti-Lynas di Kuantan), maka tiada siapa yang mahu terima memorandum yang dihantar.

Akhirnya, Umno-BN-Perkasa boys left the memorandum atas meja security guard; Mungkin wakil United Myanmar Nepal Organisation akan menerima memo tersebut ketika keadaan sudah tenang. Selesai...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.