Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEBAHAGIAN DARI PANCING PENGUNDI, RASUAH ?

Zambry Bawa Pelari Batin-Batin Perak Keluar Negeri


Oleh: Alhusseyn

Menteri Besar Haram Perak Zambry Abd Kadir telah menyampaikan tiket penerbangan kepada 118 orang Batin Orang Asli dari seluruh Negeri Perak untuk menyertai lawatan tiga hari ke Sabah mulai 15hb April lalu.

Dalam satu majlis Perasmian Seminar Professionalisme dan Pelancaran Lawatan Batin-Batin Orang Asli Negeri Perak ke Sabah di Hotel Kinta River Front, Ipoh, petang Sabtu 14 April lalu..

Ini merupakan program lawatan kedua yang dianjurkan untuk Tok Batin di negeri Perak. Tahun lalu mereka telah berkunjung ke Sarawak.

Tanpa ditanya oleh sesiapa pun, Zambry menyatakan program tersebut tidak ditaja oleh kerajaan negeri tetapi oleh wakil rakyat yang mempunyai pengundi masyarakat Orang Asli.

Percayalah oh dunia, ini betol punya cakap! Auta bukan punya mari. Terdapat sebanyak 254 buah kampung masyarakat Orang Asli di seluruh Negeri Perak dengan jumlah penduduk seramai 54,515 orang.

Zambry ikhlas, tidak ada kepentingan politik atau bertujuan untuk mempengaruhi orang asli supaya mengundi Umno/BN dalam PRU nanti. Dia buakan mahu melembukan mereka. Dia mahu memastikan mereka berjaya seperti kaum yang lain.Ha!ha! ha! ini bukan auta kari, ini auta punya mamak!
Sumber: Alhusseyn

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.