Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ini macam kaaaa !

Ali Rustam Kencing beb...!!!!

>> Wednesday, April 25, 2012


Pagi tadi dapat call dari Secreatary seorang Datuk, katanya Datuk ajak lunch hari ini. Tapi gua menolak kerana ada urusan lain.., kalau hi-tea boleh laaaa...., so dia kata nanti akan callback...

Setengah jam kemudian Secreatary Datuk tu call dan katakan ok... pukul 5.00pm di PJ Hilton... gua on jer...., Datuk angin dengan gua kerana tak bagitau kemana gua menghilang 2 minggu, tapi memang gua tak bagitau Datuk yang gua pergi umrah, pasal banyak songgeh dia beb... bab dia hulur duit (sedekah) sepasal... sebenarnya gua tak nak Datuk/Datin kirim macam2 beb.... kaluttt... kaluttt.... dan letih aaarrr... nak melayan kehendak selera diorang..., pasal tu gua pergi senyap2... hahahaha...

Buat pengetahuan lu orang Datuk nih seorang billionaire dan banyak buat contributions dalam negeri Selangor, hahahaha.... gua rasa blogger2 otai kenal dengan Datuk yang gua maksudkan terutamanya MSK, Kerajaan Rakyat dan RPK pun pernah publish kisah Datuk ni dengan Keraaaajaan Khir Toyo suatu masa dahulu... tapi kes diorang senyap jer... sampai hari ini... hehehehe...

Banyak yang kami sembangkan dalam perjumpaan tuuu... huhahuha... pelbagai.., tetapi gua cuma nak kongsikan satu cerita berkaitan politik beb..., cerita betapa cibainya Ketua Menteri Melaka iaitu Ali Rustam Ketam.

Sebenarnya dari konteks perniagaan gua tarak hal beb... Datuk nih seorang Ahli Perniagaan dan Ali Ketam tu Ketua Menteri Melaka sudah pasti ada timbal-balik dalam setiap urusan... thats normal kan.....????

Tetapi apa yang gua tak berapa syok apabila dengan kekuasaan yang ada dengan mudah jer... boleh pow orang sesuka hatinya..., itu yang membuatkan gua kecewa sikit. Kisahnya si malaun tu baru2 nih hantar surat permohonan mengunakan letterhead umno Melaka minta Datuk nih sponsor kroni2 dan lembu2nya dari umno melaka seramai 50 orang ke Mekah untuk mengerjakan umrah.

Jadi kepada lembu2 dan kroni Ali Rustam di Melaka, terutamanya umno bahagian Bukit Katil jika lu orang terbaca blog cekai gua nih lu orang jangan terperasaan la pulak kononnya si
Ali Rustam tu yang sponsor lu orang mengerjakan umrah pada tarikh yang di jadualkan berangkat pada 20 Mei 2012 nanti... hahahaha....

Buat pengetahuan umno Bukit Katil, sejumlah wang perbelanjaan umrah lu orang yang gua sempat jeling tadi estimated budget RM400 ribu semuanya di taja dan di bayar oleh Datuk tersebut, bukannya duit umno Melaka mahupun duit poket Ali Rustam... hahahaha...

Ali Rustam hanya dapat nama jer.... bukan dia yang keluarkan semua perbelanjaan tuuu... maklumlah dah nak dekat Pilihanraya nih, kenalah beli jiwa penyokongnya... hahahaha...!!!!

So... sendiri mau ingat laaaa... apabila berada di Tanah Suci nanti jangan lupa doakan dan ucapkan syukur terima kasih kepada penaja lu orang (yang lu orang pun tak tau sebenarnya), bukannya terima kasih pada Ali Rustam... hahahaha... Ali Rustam tu tukang pow jer..... hehehehe...

Alaaahaaaiiii... Ali Rustam..., ini gua ada pepatah baru buat luuuu....
"Keraaaajaan punya projek Lembu... 7 keturunan Keling Sharizat Jalil yang kenyang..."

muakakakakaaaaa....!!!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.