Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Update: Siapa Bodoh.. Dan Siapa Bakal Di Perbodohkan..???

>> Sunday, April 29, 2012



Setelah terjadi sesuatu kejadian, maka masing2 mulalah nak cover sana sini. Seperti kejadian dalam Bersih 2.0 di mana banyak alasan2 dari KPN dan Menteri Dalam Negeri berkaitan tembakan gas pemedih mata ke dalam perkarangan Hospital Tung Shin.

Di mana kesemua alasan tersebut hanya binatang jer... yang paham terutamanya binatang spesies burung tekukur dan lembu... hahaha..., selepas termalu sendiri dengan alasan2 bangang diorang terus buat senyap sehingga sekarang ni.... itulah mentaliti KPN dan Menteri di Malaysia...

Samalah halnya dengan alasan yang bakal keluar dalam sehari dua ini berdasarkan kepada video klip di atas. Dan persoalannya seperti yang dibangkitkan oleh Isham Rais....????

Sejak bila Pemandu kereta Polis pakai Topi Keledar
Sejak bila pula Pemandu kereta Polis pakai T-Shirt dan berseluar pendek.
Kenapa anggota polis yang pakai uniform, telah diselamatkan oleh peserta Bersih untuk keluar dari kereta tu..., sedangkan pemandu yang pakai topi keledar dan berseluar pendek pula kena pelupuh cow.. cow.. punyeeeaaarrr... hahahaha...

Jadi dari pengamatan gua, tak salah jika sekiranya pemandu kereta polis tersebut di henyak, di hempok dan di belasah sampai mampus sekalipun..., kalau boleh belasah sampai mampus dan buang bangkainya dalam sungai klang hahahaha... kerana telah menimbulkan persepsi yang mencurigakan kepada peserta Bersih 3.0

Dan berdasarkan dalam banyak2 video klip berkaitan kejadian kereta polis langgar peserta demo, secara peribadi gua nak letakkan kesalahan kepada pemandu kereta polis tu pun tak boleh juga beb.... dan nak letakkan kesalahan pada peserta Bersih pun tak boleh jugak....

Sebabnya siapa yang mulakan provokasi membaling kereta polis dengan botol air dan pelbagai beb....??? Sehingga kereta tu hilang kawalan terbabas merempuh peserta Bersih.

Di blog ini menceritakan kononnya pemula provokasi tersebut adalah Sahabat Bodoh (SB) sendiri. Jika ianya benar... hahahaha... apalah salahnya polis sesama polis mendajali member sendiri... pi mampuih la kat lu orang.., selama ini dengan lesen yang ada lu orang suka2 jer... nak belasah orang, sekarang nih giliran lu orang pulak kena belasah... what is that bro....???? hahahaha...!!!!

Jika ianya di mulakan oleh peserta Bersih 3.0.... hahahaha.... lu orang rujuklah kat sini, gua no komen beb... sebabnya dalam beramai-ramai macam tu... pasti ada yang hilang kawalan dan terover dalam tindakan mereka.

Berkemungkinan juga perasaan benci terhadap kezaliman polis selama ini dah mencapai tahap klimaks kotttt.... hahaha.... pasal itu laaaa... bila dapat peluang untuk belasah polis tak di sia-siakan... muakakakakaaaaa.....!!!!

Yang pastinya persepsi buruk, busuk dan yang bersalah adalah kepada "Perhimpunan Bersih" ini.... kompom menjadi mainan media dan akhbar2 penchachai selama berminggu2..., sebelum siasatan di buat KPN dan Menteri Dalam Negeri pasti akan bagi kenyataan seperti yang gua katakan di atas tuuuuu...., di mana hanya Binatang sahaja yang paham....!!!!



So... apa bezanya video di atas tu dengan yang ini....???? Lu orang... agak2 kalau ternampak polis trafik tersadai tepi jalan..., lu orang nak tolong tak...???? Kalau tanya gua... jawapannya... pi mampus la kat mana2 polis trafik atau mana2 polis sekalipun.... walaupun suku sakat gua sendiri.... tergoleklah macam babi tersadai tengah jalan... takan gua tolong punya... hahahaha...!!!!

Kenapa gua bagi jawapan macam tu...???

Kerana jawapan kepada persoalan tajuk posting ini "Siapa Bodoh.. Dan Siapa Bakal Di Perbodohkan...????" baaaeeekkkk... punya skrip seperti di bawah....;


Provokasi...!!!!
2 org pelakon hebat mungkin 'upahan' pihak tertentu yang beraksi lagak ngeri.
Bulatan merah - memang dah standby nak serang kereta polis di lokasi tersebut, ditugaskan menghentak batu ke cermin kereta.
Bulatan biru - pemandu 'stunt' yang ditugaskan memandu ke lokasi tersebut sambil bersedia menunggu cermin kereta dipecahkan, sebab itu awal2 lagi dah pakai topi keledar untuk melindungi dirinya dari serpihan kaca.

Kesan dari insiden tersebut, si pemandu dengan sengaja merempoh kereta polis ke arah orang ramai sebagai menampakkan 'keganasan' para pendemo. Sebab itu orang ramai belasah pemandu yang pakai topi keledar, sebaliknya membantu polis yang tersepit di dalam kereta yang terbabas.

Harap KPN dan Menteri Dalam Negeri tak terlepas pandang perkara nih.... hahahaha.!!!!
Sebab itulah gua katakan hempok jer pemandu kereta tu sampai mampus dan campakkan dalam sungai klang beb....!!!!
Anda mungkin juga meminati:

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.