Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA LAGI KE PEKASAM NI ?

Doa 'KO BN': Perkasa mahu Majlis Fatwa bertindak
MOHAMMAD FAIRUZ JUMAIN
20 November 2012
Doa 'KO BN' Pas
Doa 'KO BN' Pas
SHAH ALAM – Perkasa mendesak Majlis Fatwa Kebangsaan mengambil tindakan segera terhadap pihak yang didakwa mendoakan kehancuran sesama umat Islam bagi membendung perkara sama tidak berulang.

Timbalan Presidennya, Datuk Abd Rahman Bakar berkata, isu melibatkan akidah umat Islam terutamanya sengaja menanam kebencian tidak boleh dibiarkan kerana ia akan memecah-belah umat.

“Amat jelas sekali doa seperti ini bercanggah dengan ajaran Islam, Majlis Fatwa Kebangsaan perlu bertindak, jangan tunggu lagi.

“Saya tidak faham kenapa mereka boleh berdoa begitu, perkara seperti ini tidak sepatutnya berlaku,” katanya kepada Sinar Harian semalam.

Baru-baru ini, pada solat hajat yang dipimpin oleh adik kepada Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Nik Razi Nik Mat di Stadium Muhammad IV, Kelantan, sempena Muktamar Pas ke-58 mendapat reaksi pelbagai pihak.

Intipati doa itu ialah mereka mendoakan dipermudahkan perjalanan Pakatan Rakyat (PR) ke Putrajaya dan menghancurkan Umno-Barisan Nasional (BN) dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

Sementara itu, Pengerusi Biro Agama Pemuda Umno, Mohd Afandi Yusof berkata, doa menghancurkan Umno-BN pada PRU13 adalah bukti bahawa Pas amat terdesak untuk merampas kuasa.

Menurutnya lagi, Majlis Fatwa Kebangsaan perlu bersuara dan menyatakan pandangan dengan jujur agar isu ini tidak mengelirukan rakyat.

“Rakyat sudah boleh menilai siapa Pas sebenarnya, mereka membuka pekung sendiri, jadi terpulang kepada masyarakat (untuk melihat perkara ini),” katanya.

Selain itu, Mohd Afandi turut menyarankan agar isu ini diketengahkan pada Persidangan Agung Umno yang akan bermula hujung bulan ini kerana isu ini sudah sampai ke tahap melampau dan perlu perhatian segera.

“Saya menyeru ulama-ulama Pas kembali ke pangkal jalan dan bertaubat,” katanya.

  • Akira Bakhtiar · Top Commenter · Malaysia Maritime Academy
    SEMUGA PERKASA DAN UMNO MELINGKUP DI TELAN BUMI BERSAMA SEGALA KEJAHATAN DAN HARTA KEKAYAAN ROMPAKAN MEREKA SEPERTI QARUN. AMIN AMIN YA ALLAH.
  • Siamang Selatan · Top Commenter · 22 years old
    ya allah kau hancurkan lah PARKASA sekali bersama dengan UMNO/BN....amin.
  • Haji Mohd Yusof Muda · Top Commenter
    Orang yang dizalimi tiada tempat untuk mengadu, memohon pertolongan hanyalah kepada Allah...kalau doanya baik insya Allah diterima Allah...kalau doanya tidak baik...pasti Allah tidak makbulkan...kenapa UMNO menyalahkan orang lain, tidak mahu memohon pertolongan Allah?
    • Jue Inna · Top Commenter · Shah Alam, Malaysia
      tuan haji mohd yusof muda : antara doa yang paling cepat dimakbulkan ialah doa orang yang dizalimi. tuan tahuke tidak.
  • Yang Reti Base · Top Commenter
    Mengapa Perkasa tidak mendesak Majlis Fatwa Kebangsaan mengambil tindakan terhadap Fathul Bari yang boleh menyesatkan umat Islam Malaysia dengan fatwa songsangnya? Bukankah Fathul Bari telah berfatwa bahawa Islam tiada kaitan dengan kepentingan politik; bahkan Islam tiada kaitan dengan kepentingan mana-mana individu!
    Bagi saya, pegangannya itu merupakan satu ajaran atau fahaman sesat yang mencelakakan umat Islam.
    Majlis Fatwa wajib mengambil tindakan yang wajar ke atasnya.
    Saya nak tanya Harussani Zakaria mengapa dia takut kepada ulama UMNO, tetapi dia mudah benci kepada Nik Aziz, ulama PAS, seorang ulama Rabbani?
  • Zinbad Battle Station · Top Commenter · Smk victoria kl
    betul punya bodoh lah perkasa ini...
    " aku secara resmi mendoakan umno/bn KO pada pru 13 ".
    sila perkasa buat laporan pada majlis fatwa serta polis sekali diatas.
    doa aku ini...supaya tindakan bolih diambil dengan segara.
    sekian terima kasih...
    • Akira Bakhtiar · Top Commenter · Malaysia Maritime Academy
      Ya Allah kau lingkupkanlah Perkasa bersama segala kejahatannya. Amin Amin Ya Allah.
    • Zinbad Battle Station · Top Commenter · Smk victoria kl
      nampak nya hang dan aku bakal kena ambil tindakan dari majlis fatwa..haha
    • Marzuki Zamarul · Top Commenter · Universiti Pakatan Rakyat
      Akira Bakhtiar : Hamba teruja masa hantar makcik tua ke pejabat walfare ada sepanduk yang menghina Dato' Nik Aziz. Betapa hal ini tidak sepatutnya diletak tempat orang lalu lalang. M akcik -m akcik pulak tu yang lalu betapa menunjukan tabiat buruk UMNO. Peristiwa ni berlaku di Tanjung Che M as Tumpat.
  • Tok Sagor · Top Commenter · Universiti Malaya
    doa mereka yg dizalimi pasti akan diterima Allah. bagi pihak yg selama ini memperlekehkan hukum islam, kembalilah ke pangkal jalan. masih ada pintu ruang untuk kalian bertaubat wahai kaum umno.
    • Saarin Osman · Top Commenter
      Hanya beberapa jam selepas ribuan umat Islam menadah tangan berdoa di stadium di Kota Bharu, UMNO sudah menggelepar kesakitan. Ia tergambar secara jelas dalam media-media propaganda mereka. Kononnya berdoa untuk kemusnahan UMNO tidak Islamik tetapi adakah zalim dalam berkuasa, rasuah, menyeleweng, rompak wang rakyat, anjur maksiat, hedonisme, mengambil yahudi APCO sebagai penasihat, mempersenda hukum Allah, mempertahankan pula Chua Soi Lek yang menghina Islam, memfitnah, menyemai kebencian, berbohong, memutarbelit, menghina, menyebar dakyah lucah dan 1001 lagi kebejatan itu adalah Islamik??? UMNO terkapa-kapa tidak mampu menjawab soalan tersebut.ahli PERKASA baling kasut dlm mesjid macam mana pula?????
  • Abi Yahya · Top Commenter · Kuala Terengganu
    Bila UMNO/BN tiada, tiadalah perkasa. Ketuanya pun pernah law an Cal on UMNO/BN.
  • Ramli B Sukri Rbs · Top Commenter · Shah Alam, Malaysia
    Ya Allah..Engkau lingkupkan lah UMNO/bn serta konco2...mudah2an dgn lingkup nya mereka ini...negara kami akan lebih aman dan sejahtera...amin... amiin... amiiin...Ya Allah...amiiiin Ya Rabbal "alamiiin.....
    • Nicky Kasangduan · Top Commenter · General Worker at Penoreh getah
      dalam agama kristian tak ada doa sebegini kepada pemimpin negara....sekarang saya baru sedar ada doa begini boleh dalam islam...
    • Arai Zdin · Top Commenter · Sultan alam shah islamic college
      kerana kristian telah dipisahkan antara agama dan politiknya.. bilamana korupnya institusi gereja di zaman kegelapan eropah sehingga gereja boleh mengeluarkan surat pengampunan, maka masyarakat eropah hilang keyakinan terhadap peranan gereja dlm pentadbiran negara..maka lahirlah gerakan sekular ketika itu memisahkan gereja dr pentadbiran negara...kerana bg kristian juga, kemunculan jesus sudah menebus segala dosa manusia sejak dari dosa adam lagi...kerana itu dosa pahala tidak mnjadi masalah kerana telah ditanggung oleh jesus...
    • Saarin Osman · Top Commenter
      Kena belajal Bab DOA pula.
  • Abi Yahya · Top Commenter · Kuala Terengganu
    Pas hanya berdoa.......UMNO/BN sudah bertindak menghancurkan PAS Dan pengikutnya.
    • Zinbad Battle Station · Top Commenter · Smk victoria kl
      pada fahaman umno/perkaswa doa kan bn KO..bolih pecahkan umat
      negara ini...mereka takut kot jika umno/bn betul2x KO pada pru13...
    • Nicky Kasangduan · Top Commenter · General Worker at Penoreh getah
      itu pencegahan awal kepada kesesatan pas yang dah gila kuasa....
    • Arai Zdin · Top Commenter · Sultan alam shah islamic college
      Nicky Kasangduan ko kristian betul ke kristian menyamar? awas jika kamu seorg muslim dan mengakui diri seorg kristian, maka kamu telah murtad.. sekiranya kamu mmg seorg kristian, mgkin kamu perlu lihat pd agama kamu untuk mentakrifkan kesesatan..kamu sudah lari jauh dari ajaran isa...
  • Khairil Hisham Mahamad Nadzim · · Top Commenter · None :)
    perkasa ni dari presiden sampai ke pecacai bawah bodoh ngalahkan babuunnnn.....
    Ooooo iiii perkasa bangangggg.....aku juga doakan agar umno n perkasa dihancurkkan dengan azab Allah sebab banyak sangat merosakkan akidah umat Islam......
  • Mohd Nasir Hamzah · Top Commenter · Petaling Jaya, Malaysia
    Fatwa demi demi demi fatwa dikeluarkan tapi kalau penguatkuasaanya tidak dibuat maka fatwa akan tinggal fatwa.Banyak fatwa yg telah dikeluarkan sebelum ini mengenai berbagai2 persoalan agama Islam TAPI setiap kali itu juga lah fatwa tersebut diingkri? Sekiranya diingkari apa yg dapat majlis fatwa buat? atau apa tindakan yg diambil terhadap org atau badan yg melanggar fatwa tersebut? Fatwa satu hal hukuman yg kenakan kpd yg melanggar fatwa juga satu hal yg lain.Kalaupun tindakan diambil tapi hukumannya amat ringan umpamanya kalau menjadi ahli kumpulan Ayah Pin yg diharamkan dan didapati bersalah hanya dihukum denda sebanyak RM1000 maka ramai org blh membayar denda tersebut.Hukuman mestilah setimpal atau dapat menjadi penghalang untuk mereka melakukan kesalahan tersebut barulah ada kesannya tapi kalau setakat denda ratusan atau ribuan ringgit itu blm tentu akan menghalang org2 yg melanggar 'fatwa2' tersebut.
    PERKASAKAN undang2 jgn hanya jadi PERKASA yg belum tentu perkasa.....
  • Muhammad Virun · Top Commenter
    puak2 ni lah yg mempercepatkan umno/bn untuk kalah...tahniah cai2 perkasa,, keranamu PR semakin kuat...
  • Semek Seman · Universiti islam acheh
    PERKASA DI PULAU RUSA. JATI DI PULAU KETAM. HIDUP BINASA BILA HATI DIIKAT SYAITAN.
  • Zainulabidin Omar · Top Commenter · Cyberjaya
    Cuba buka minda anda luas-luas... Kenapa ada JPP dan JKKKP bagi negeri-negeri yang di perintah oleh parti pembangkang? Parti mana yang ujudkan ini? UMNO ke BN ke? Siapa yang tertindas? Rakyat penyokong parti mana yang tertindas? Negeri mana yang tertindas? Cuba bezakan Terengganu and Kelantan... Kenapa Terengganu dapat Royalti tapi Kelantan dapat Wang Ehsan... inipun baru sekarang? PAS kawal Kelantan dan 22 tahun... Wang Ehsan baru 2 tahun... Siapa yang ZALIM... Kenapa tarjadi macam ini? Negeri Pahang... pun di war-warkan dapat RM100 Juta Wang Ehsan (Roytalti le....)... belum lagi minyak keluar... Kerana UMNO yang berlindung di sebalik BN sebagai parti memerintah Malaysia... Bermakna UMNOlah yang ZALIM... Saya kira tak salah... UMNO dah terasa kerana merekalah yang memakan CILI... Terasalah PEDAS... Ada PAS cakap Orang ISLAM... tetapi PARTI UMNO...
  • Abe Piea
    Hati gelap kot pasal banyak sgt makan benda subahah sampai jadi tongong; tak dapat bezakan organisasi dengan manusia.
    UmNGOK/ BeeNd; Parti baruah/warisan penjajah sekular kapitalis (sesat) korup yg amat merugikan rakyat dan negara, sangat elok didoakan agar musnah. Kesan baik dari kemusnahan UmPORNO ialah manusia2 di dalamnya dpt pula diselamatkan utk kebaikan dunia dan akhirat.
    Ya Allah mohon kau hancurkan PERKASA dan JATI sekali, amin..
  • Safwan Bin Abd Rahman · · Top Commenter · Works at PEMUDA PAS MALAYSIA
    Perkasa ni, tiap-tiap hari bikin rakyat tergelak. Mohon perkasa desak majlis Fatwa ttg penafian hak Royalti minyak Kelantan. Halal ka?

    Desak majlis fatwa keluarkan fatwa, Rasuah halal ka? Pusat judi di Genting, Halal? Banyak lg perkara HARAM di buat oleh Krjaan, Ini bab Doa kau mengelaban, meroyan.


    Perkosa, Perkasam, Pengisar, Bodoh tak terhingga.
  • Mohd Nasaruddin Mohd Nasir · Top Commenter · 31 years old
    DOA ORANG NEGERI YANG DIZALIMI HAK ROYALTI BERDOA... JIKA DOA RAKYAT NEGERI YANG DIZALIMI MCM MANA PERKASAM.
  • Md Sabri · Top Commenter · Pengurus Besar at Sabiro Mart
    itu doa cari makan , doa yg datang dari hati yg dendam dan benci kpd saudaranya , doa itu kelihatan tidak tersusun mungkin orang yg membaca doa itu kurang sihat , mentalnya dlm keadaan tertekan.. saya mendoakan agar orang islam selamat.. ya Allah , turunkanlah bala mu terhadap orang kapir yg khianat orang islam.. ya Allah , permudahkanlah urusan orang islam yg di khianat itu untuk mereka menghadapi musuh islam dgn mudah.. ya Allah , murahkanlah rezeki mereka.. ya Allah , lapangkanlah dada mereka.. ya Allah , sesungguhnya engkaulah yg maha pengasih dan penyayang.. amiin
  • Md Halmie Kassim · Top Commenter · Works at Syarikat Sendirian Berhad
    PADANLAH TUN MADEY KATA "ÜMNO DIPENUHI OLEH ORANG-ORANG BODOH" KITA LIHAT SAJA SEMUA MEDIA PERDANA MILIK UMNO TERMASUKLAH SINAR HARIAN YANG MENYIARKAN UCAPAN DOA KO BN SECARA TIDAK LANGSUNG SEMUA RAKYAT MARHAIN MEMBACA DAN MENGAMINKAN DOA TERSEBUT... CUBALAH BAYANGKAN KALAU 28 JUTA RAKYAT MALAYSIA TERMASUKLAH AHLI-AHLI PERKOSA MENGAMINKAN NYA AGAK-AGAK MAKBUL TAK DOA TERSEBUT....... AMIN....AMINN....AMINNNNN..
    • Lee Hashim · Top Commenter
      aku pun selalu berdoa supaya AmnoBeEnd kalah dlm pilihanraya ni amin Amin Amin ya robbalalamin, insyaallah AmnoBeEnd akan lingkup PR13 ni muahahaha,apa yg puak2 Amno takut sangat dgn Doa ni.. depa tak pernah berdoa ka.. ?? doa ni ada lah senjata Mukmin,..
    • Marzuki Zamarul · Top Commenter · Universiti Pakatan Rakyat
      Ada yang tak tahu permit harakah pernah di tarik. liputan media untuk pembangkang tak ada. Semasa pembangkang memerintah Terenggnu cerita tentang Terengganu langsung tk ada.
  • Zainuddin Junoh · Top Commenter · UTM Skudai, Johor
    Nak faham macam mana sebab jahil.Doa ini sudah kena dgn kezaliman.Mana Royalti... Kata demokrasi.Negeri Kelantan seperti anak tiri. Buat tak tahu.... saja.
  • Sharul Azlan · Works at Unit Teknologi Maklumat (USMT)
    Nak tanya sikit, Kenapa Perkasa yang bising sedangkan tiada kaitan dengan mereka? adakah perkasa pun Umno?
    • FiTri Bah · · Jerantut
      dia pikir dgn cara tu populariti dia meningkat..tapi perkasa nih x bising pun gaza dilanda peperangan time nih...opps silap..orng gaza kan bukan melayu...:P
  • Abu Hurairah Tan · Top Commenter · Tankerman at Intertek Testing Services
    Aku harap tv2 umno akan siar tiap2 hari doa ini....aku satu keluarga pakat aminkan....mampos umno!
  • Ibrahim Khalil (signed in using Hotmail)
    Maybe kesan dari tekanan yg kuat dari pihak BN yg menyebabkan mereka berdoa gini....ntah la.
  • Aku Shahrul · Top Commenter · UTM (Universiti Teknologi Malaysia)
    kat mana yg melibatkan akidahnye?
  • Hashimuddin Mohamed · · Top Commenter · Mindanao State University
    Berdoa pada Allah tak ada masalah. teruskan. tetapi berdoa kerana menuduh kerajaan zalim adalah keterlaluan. Jika umno zalim, pas sudah lama diharamkan. Zalimkah umno yg membenarkan pas menggunakan nama islam pada parti dan kemudian menuduh parti lain tidak islam? Zalimkah umno yg membenarkan harakah diterbitkan sejak berpuluh tahun dahulu yang kemudian nya memburukkan umno? Umno tidak digambarkan baik walaupun sekelumit. Semua yang baik adalah pas. Benarkah begitu atau siapa yang berdusta? Itu hanya antara beberapa contoh....
    • Ramli B Sukri Rbs · Top Commenter · Shah Alam, Malaysia
      Do"a yang sangat tepat ditujukn kepada UMNO/BN dan yang sewaktu denganya..!!
    • Maisarah Hussin · · Top Commenter
      salah kah doa untuk tumbangkan umno hancurkan BN ....dalam pertandingan biasa kalah menang.
    • Abe Piea
      Hati gelap kot pasal banyak sgt makan benda subahah sampai jadi tongong; tak dapat bezakan organisasi dengan manusia.
      UmNGOK/ BeeNd; Parti baruah/warisan penjajah sekular kapitalis (sesat) korup yg amat merugikan rakyat dan negara, sangat elok didoakan agar musnah. Kesan baik dari kemusnahan UmPORNO ialah manusia2 di dalamnya dpt pula diselamatkan utk kebaikan dunia dan akhirat.
      Ya Allah mohon kau hancurkan PERKASA dan JATI sekali, amin..
  • Mnarif Mnasir Samm · Setiausaha AMK Cabang Sg Besar at Parti Keadilan Rakyat
    apalah perkasa ni..panas dh org prkasa ni...klu lh umno n bn ni wat krja yg sikhlas2nya bntu rkyt..xdelh pr nk doakn khncurn umno n bn ni..sedarlh sikit..jgn pikir mlysia NI milik umno n bn..
  • Siti Aziah Omar · Top Commenter
    kenapa...xajak ibrahim ali bertaubat....hehe.
  • Saleh Daud · · Penguatkuasa at Kerajan malaysi
    perkasa tu mnatang ggapo? buleh makan? sejenis kuih?
  • Talib Sifu · Top Commenter · Maktab Perguruan Teknik/upm/kym
    bukan majlis fatwa ambil tindakan. saya rasa malu dan terhina kerana fitnah itu. saya nak saman malu, tak banyak 1 juta je. harap orang islam turut sama saman malu. saya yang hidup sebagai islam dan telah menyempurnakan rukun islam dan telah menunaikan fardhu haji dan di katakan tidak islam. jadi islam bagaimana mana. angu zubilah.
    • Fai Zal
      Talib Sifu. http://www.youtube.com/watch?v=oMNeVX59sv4
    • Abe Piea
      Hati gelap kot pasal banyak sgt makan benda subahah sampai jadi tongong; tak dapat bezakan organisasi dengan manusia.
      UmNGOK/ BeeNd; Parti baruah/warisan penjajah sekular kapitalis (sesat) korup yg amat merugikan rakyat dan negara, sangat elok didoakan agar musnah. Kesan baik dari kemusnahan UmPORNO ialah manusia2 di dalamnya dpt pula diselamatkan utk kebaikan dunia dan akhirat.
      Ya Allah mohon kau hancurkan PERKASA dan JATI sekali, amin..
    • Maisarah Hussin · · Top Commenter
      dalam bulan puasa kalau makan pada siang hari batal puasanya ....kalau tolak satu ayat dalam al quran terbatal islamnya.....
  • Yuhana Bin Yusof · Top Commenter
    Fatwa tak perlu kerana doa spt ini dah acap kali d buat dan mungkin ini satu cara bagi mereka menenangkan serabut utk menghadapi PRU13.Selama ini tak menjadi kudis pun kpd UMNO dan BN.Doa dari kumpulan yg kerap mengeluar berbagai fatwa songsang ex haram dari mesjid dari judi, kafir bersekongkol dgn bukan Islam , menghalalkan org DAP mentafsirkan ayat quran dll.Allah tak makbul doa org spt ini.
    • Fai Zal
      http://www.youtube.com/watch?v=oMNeVX59sv4
  • Sai Irma · Top Commenter · Pembantu helper at Kulim
    bacalah kesah berikut.

    MANA BOLEH KAMU BERDOA MACAM TU SEBAB AKU NI ORANG ISLAM MACAM KAMU! OLEH ITU KAMU TIDAK BOLEH MENDOAKAN BEGITU KERANA KITA DILARANG MENDOAKAN KEHANCURAN SESAMA ISLAM NI, NANTI APA PULA PANDANGAN ORANG-ORANG BUKAN ISLAM TERHADAP UMAT ISLAM!


    Ceritanya begini


    Suatu hari rumah Pak Mat dipecah masuk oleh perompak. Dia dan isterinya diikat dan tidak mampu berbuat apa-apa.


    Anak perempuannya telah dirogol oleh perompak tersebut. manakala anak lelakinya pula dibelasah dengan teruknya. Apa yang dia mampu lakukan ketika itu hanyalah berdoa supaya Allah menghancurkan perompak-perompak tersebut.


    Setelah mendengar doa tersebut perompak-perompak tersebut memarahi Pak Mat dan berkata: "Mana boleh kamu berdoa macam tu sebab aku ni ISLAM dan MELAYU! Kamu Jangan doakan kehancuran sesama ISLAM ni, nanti orang-orang Cina tepuk tangan!".


    Keesokan harinya kecoh satu kampung dan masuk akhbar tempatan dgn tajuk " PAK MAT BERDOA MEMECAH BELAHKAN UMAT ISLAM".


    ha ha ha ha.


    Kesiannya orang yang dizalim dihalang dari mengadu kepada Allah.
  • Orangsama Ben Laden · Top Commenter
    Kenapa Perkasa tidak memdesak majlis fatwa kebangsaan bertindak apabila mantan tun dr mahathir mengatakan bahawa hukum hudud adalah ciptaan ahli feqah? Klik link dibawah dan lihat sendiri.
    http://www.youtube.com/watch?v=2fEZNoDKez8
  • Ahmad Farhan · Universiti Putra Malaysia, Serdang
    Sile rujuk link ni http://www.youtube.com/watch?v=oMNeVX59sv4.
  • Jari Kelingking · Top Commenter · Selangor, Selangor, Malaysia
    Majlis Fatwa Keluarkan Fatwa Menghina Islam Oleh Soi Lek, Komponen BN(MCA).
  • Khairi Khalid · Top Commenter
    deje PERKASA ni...mau lenyap saja dari muka bumi ni.
  • Nazmim Sv · Top Commenter · Batu Pahat
    abg adik sama jek sengal...hehe..
  • Nazmim Sv · Top Commenter · Batu Pahat
    doa pilihanraya.. biar je la..
  • Tun Perak · Top Commenter · Tukang komen at Sendiri
    yYa Allah kau hancurkan perkasa kerana mereka bersekongkol dgn umno parti penggalak rasuah dan salahguna kuasa juga pemimpinnya pendukung kilang arak, judi dan maksiat. Amin.
  • Bush Mann · Top Commenter · Works at Kerja sendiri
    kito pakat doa2 byk biar lingkup habis puak2 yg mkn rasuah dan menkhianat rakyat...
  • Azhar Ibrahim · Top Commenter
    Ngapa doa tu tak masukkan dgn Perkasa sekali.
  • Nik Nasir
    ohhh isu ini x mengelirukan rakyat tp bagaimana isu yang dibangkitakn oleh TUN M bahawa hudud itu ciptaan alhi fekah..bukankah Rasullullah saw salah seorang ahli fekah..adakah hudud itu ciptaan rasullullah saw. tolong lah majlis fatwa siasat sekali..hahahha ada ilmu tp tidak berakal..
  • Msia Free · · Top Commenter · University of Oxford
    PERKASA mesti berani kalau benar.. Apa nak takut pasal Doa.. sape2 bole doa pada Tuhan masing2.. cuma dimakbulkan atau tidak..PERKASA takut UMNngOk lingkup sebab Doa orang yang teraniaya dan dizalimi dimakbulkan Tuhan.. Bila UMNngOk lingkup PERKASA jadi PERKASAM..
  • Cari Damai · Top Commenter
    Aku hari2 berdoa supaya perkasa, pekida umno dan pati yg bergabung dlm BN hancur sehancurnya dr bumi Malaysia ini kerana mereka gunakan kuasa yg ada utk membuat kezaliman yg amat dahsyat semoga pemimpin2 yg mendokongi parti ini diberi hidyah selepas kehancuran kekuasaan tersebut.
  • Baharudin Abd Hamid · Top Commenter · 51 years old
    YA ALLAH SELAMATKAN UMAT ISLAM DAN NEGARA KAMI , KUATKAN IMAN DAN PERSAUDARAAN KAMI BERI LAH HIDAYAH DAN KEBIJAKSANAN KEPADA PEMIMPIN KAMI.MATIKAN KAMI SEMUA DALAM HUSNUL KHATIMAH.
  • Pak Tam Umei · Top Commenter · Teknition at HUME CEMBOARD KANTHAN.IPOH PK
    TU DIA DEPA SEMUA DA TAKUT...TAKUT ALLAH SWT PERKENANKAN DOA ULAMA-ULAMA YANG MEMPERTAHANKAN UGAMA ISLAM....ALLAH HU AKHBAR....
  • Aizat Kororo · Top Commenter · Works at Mafia Wars
    dah 50 thn aku dengar pas berdoa hancurkn BN.. TAPI X HANCUR2 PN? insyallah PRU13 ni doa akan terbalik semula pada PAS.. mari kita saksikan.
    • Marzuki Zamarul · Top Commenter · Universiti Pakatan Rakyat
      Aizat Koro : Mana tahu PRU 13 ni ianya betul-betul hancur....
    • Aizat Kororo · Top Commenter · Works at Mafia Wars
      mana tahu??? dah 50 thn aku dah tau setiap kali nk PRU mcm2 doa keluar dr pas ... dah 50 thn MANA TAHU???? aiyo tolong la... pas pkr dap sendiri x sepakat ... mcm mana rakyat nk pilih???? next try PRU 14 la yerrrr baru leh sepakat :)
  • Ko Bn Ko Bn Bn Ko Ko Bn Bn Ko Ko Bn Bn Ko
    Perkasa mngelupor ker?
    nt xde support dah kan?
    hahahah~
  • Lee Man · Top Commenter
    dunia akhir zaman ni...ada mempergunakan agama utk kepentingan mereka...buat la apa saja atau ckp la apa saja...setiap mukmin akan di pertanggungjawabkan di depan Allah Taala setiap perlakuan mereka...jgn la puak kamu mencerca puak yg lain...mungkin puak yg kamu hina atau cerca itu lebih baik dan mulia di sisi Allah...
  • Rambo Shukur
    perkasa nie PENCACAI SAMPAH.....tgk la tindak tanduk perkasa nie...
 
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.