Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Kenyataan Seksis Bukti Adun Umno Berfikiran Kotor Dan Melampau

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Batang Kali, Datuk Mohd Isa Abu Kassim ternyata tidak layak menjadi wakil rakyat apabila menghamburkan kenyataan yang bersifat ‘seksis dan lucah’ terhadap YB Exco Kerajaan Negeri Selangor, Elizabeth Wong di dalam persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor, malah ternyata bersifat menghina dan melampau.

Inikah sikap sebenar seorang Ahli Dewan Undangan Negeri yang memiliki mentaliti kotor dan songsang yang dipilih oleh rakyat untuk berada dalam dewan yang mulia? Para wanita wajar menolak Adun Umno yang jelas menghina dan berfikiran lucah serta sempit.

Jingga 13 mendesak agar Mohd Isa dirujuk ke Jawatankuasa Hak dan Keistimewaan Dewan dengan segera dan menggantung beliau di atas sikap tidak profesional, seksis dan lucah.

Tindakan tegas juga wajar diambil terhadap kenyataan yang ternyata bertujuan mengaibkan Elizabeth secara terbuka dengan sesuatu yang tidak masuk akal sebagai seorang Adun.

Jingga 13 menyeru seluruh wanita di Malaysia khususnya wanita di Selangor mengambil pendirian menolak wakil-wakil rakyat Umno BN dalam PRU 13 yang ternyata tidak menghormati golongan wanita.

Afy Adrimie Saharudin
Timbalan Setiausaha 2 Jingga 13


Laporan sebelum ini
klik untuk baca



0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.