Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALLAH AKAN HINA MEREKA KERANA LARI DARI PERJUANGAN ISLAM

WALAUPUN ADA DIANTARA AHLI PAS YANG LARI DARI PERJUANGAN ISLAM, NAMUN PAS YAKIN MEREKA AKAN MENDAPAT BALA DARI ALLAH.

BALA AKAN MEMBURU MEREKA ATAS BAI'AH YANG MEREKA LAFAZKAN, RAKYAT HANYA PERLU MENUNGGU KHABAR BERITA MEREKA.

KEKUATAN PAS SEMAKIN BERTAMBAH SEKALIPUN PENGKHIANAT TELAH MELAKUKAN SABOTAJ TERHADAP  DASAR ISLAM YANG DIPERJUANGKAN OLEH PAS.

ALLAH S.W.T MASIH LAGI MEMBERIKAN KEPADA MEREKA NAFAS UNTUK HIDUP SEMENTARA MENUNGGU BALASAN DARIPADA TUHAN.

 -Pak Karamu-


 Pas tak mati walaupun ada ahli 'jual' kerusi

AddThis Sharing Buttons

Abdul Hadi Awang
Abdul Hadi Awang
(Ubah saiz teks)

MARANG - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menegaskan Pas tidak mati walaupun ada ahlinya yang 'menjual' kerusi termasuk memilih lari dari perjuangan.

Sebaliknya, Abdul Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang menegaskan parti itu akan terus mara ke hadapan.

"Kita menyaksikan bagaimana dalam perjuangan Pas, ada orang kita pilih jual kerusi, ada orang kita pilih lari dari perjuangan kerana tak tahan.

"ALLAH tidak mematikan Pas tetapi mereka yang khianat itu mati. Mereka yang khianat itu hilang, Pas makin hari makin kuat. Makin hari makin gagah," katanya.

Beliau berkata demikian di Ceramah Perdana, Pelancaran Markas Besar PRU14 Parlimen Marang di Dewan Tok Guru, di Rusila, malam tadi.

Hadir sama, Yang Dipertua Pas Kawasan Marang, Yahaya Ali.

Ahli Parlimen Marang itu berkata, jumlah keahlian Pas juga terus bertambah sehingga mencecah sejuta orang dengan kekuatan jentera berada di seluruh negara termasuk di kawasan bukan Islam.

"Saya sebut malam kelmarin, hari ini (bahawa) Pas sudah mempunyai satu juta ahli, hari ini, Pas sudah ada kawasan, (ada) 196 kawasan di seluruh negara.

"Pas ada jentera bukan macam parti lain yang bergerak di atas angin. Pas ada jentera di seluruh negara termasuk di Sabah, di Sarawak, di kawasan yang orang Islamnya sedikit ada jentera-jentera Pas," katanya.

Beliau berkata, parti itu juga mempunyai kekuatan yang sangat kuat di peringkat akar umbi dan menaruh harapan akan mencapai kemenangan lebih besar pada PRU14 berbanding pilihanraya sebelum ini.

"Maka sumbangan yang (perlu) kita beri adalah untuk menghidupkan pokok yang tidak mati, pokok yang subur, pokok inilah yang kaedahnya berpanjangan...dari dunia sehingga hari akhirat.

"Insya-ALLAH kita akan hadap pilihanraya akan datang, yang akan diumumkan bila bila masa sahaja dan kali ini kita mengharapkan boleh mencapai kemenangan lebih besar daripada masa lalu," katanya.

Bagaimanapun, beliau berkata, Pas masih memerlukan sokongan tambahan daripada pengundi muda yang disifatkan sebagai undi penentu yang akan menentukan kemenangan dalam PRU14.

"40 peratus pengundi muda adalah penentu kemenangan yang perlu kita tarik dengan bersungguh sungguh sama ada yang muda muslimin atau muslimat," katanya.

18 orang berkata:

Anonymous said...

Keluar dr jemaah yg buat baiah sesat talak 3 istri adalah satu kewajipan kerana cerai isteri tanpa sebab itu bukan ciri manusia islam tetapi ciri seekor keldai.

Anonymous said...

Allah juga akan hina ulamak jadian yg tunduk dgn hawa nafsu. Lebai sanggup baham duit umno tapi di mulut pura2 nak lawan umno.

Anonymous said...

Walaunta dan walauntit hari2 hulur derma tin milo. Tapi pimpinan lebai nganga mulut baham duit dari umno. Patut la kereta mewah2, harga jubah ribu2, bini 3-4 org. Zuhud sangat.

Anonymous said...

Jentera ahli 1 juta kepala atok kamu. Kami di bawah punah ranah kelumpuhan jentera angkara kamu tok hadi awang oiii.... phuiii. Aku cabar kamu tok adi awang buat derma kilat untuk langsai hutang harakah dengan dana dari 1 juta ahli. Anjing menyalak takkan menggigit, namun akan tetap menjelir lidah mengharapkan dedak anjing.

usop ali said...

Betul betul betul..pak karam lom acok ker

Anonymous said...

Satu juta yg dimaksudkan hj hadi ialah yg setia bersama perjuangan islam pas. Lembu2 dap pecacai tokong apa nak sibuk2 ni? Korang semua anjig2 kurap yg sudah tewas kerana ketagihan tahi babi dap tu,,,kami sayang isteri sama seperti sayang perjuangan kami. Simple,,yg tak sayang isteri ialah anjing2 kurap seperti hussam musa, dr hatta..dll yg sanggup tertalak isteri demi tahi babi tokong dap. Apa punya bodoh anjing2 pancacai dap ni.

Anonymous said...

penyokong PH hanya mampu nyalak dlm blog jer...tp bila buat ceramah perdana...kehadiran, alahai lebih kerusi drp manusia...kih2

Anonymous said...

Siapa cakap tiada sambutan. Buta kau ni.
Makan dedak musuh itu adalah perjuangan Islam ke?

Anonymous said...

Apa kebenda nya

Anonymous said...

Mereka bukan lari dari perjuangan islam tapi mereka lari dari kesesatan. Lari dari IS, Daesh dan Syiah bukan bermaksud lari dari perjuangan Islam. Allah maha mengetahui, lebih mengetahui daripada tn haji hadi.

antiug said...

Kesian pak karam mu,jadi walaun pembela buta tuli.....

Anonymous said...

anon 10.38..lari dan bersekongkol dgn pemfitnah dgn bwak kerusi sekali ek...tu namanya pencuri...islam ajaran sapa nih? TG pangkor 2 ker?

An Anonymous said...

Pembela LGBT boleh pulak..!

An Anonymous said...

Lari dari perjuangan islam utk bela hak golongan LGBT..

ntahla ntah said...

Siapa yg lari dr perjuangan pas sebenarnya ??? Pemimpin pas dah serupa dgn pemimpin UMNO.

Sahra in Dubai said...

Terima kasih banyak kepada teman saya yang di Singapura ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses saya baca. Saya bisa kenal nama nya Mbah Suroto. saya tidak tau apa ini secara kebetulan saja. Tapi yang jelas saya berani sumpah demi alloh kalau saya tidak menikmati hasil nya bantuan dari mbah.

waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di Saudi Arabia hanya jeritan batin saya alami. Berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya ini alhamdulillah sekarang kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya.

Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat pekerjaan, dll....

Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

Info lebih jelas nya buka saja situs beliau di sini https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

Anonymous said...

Sang keLEBAI ulamak palsu ha ha ha hadi. Mcm la pas tu islam. Islam tu pas.

raybanoutlet001 said...

ferragamo shoes
ferragamo outlet
ray ban sunglasses
oakley sunglasses
cincinnati bengals jerseys
true religion outlet store
ralph lauren outlet
oakley sunglasses
seattle seahawks jerseys
cheap nhl jerseys

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.