Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SETUJU BAI'AH TIDAK KAITKAN DENGAN RUMAH TANGGA

RASANYA TIDAK WAJAR DIKAITKAN DENGAN ISTERI DAN ANAK-ANAK KERANA PERANGAI LAKI KADANGKALA TIDAK DIKETAHUI OLEH ISTERI DAN ANAK-ANAK SAMA ADA MEREKA TELAH  DI UMPAN DENGAN BERBAGAI DEDAK.

WALAU APAPUN TERPULANG KEPADA KEADAAN TEMPAT, JIKA TERDAPAT ISLAM  DAN AKIDAH TERANCAM MAKA IA MUNGKIN BOLEH MENJADIKAN ISTERI DAN ANAK-ANAK TERLIBAT SAMA MENANGGUNGNYA. KERANA ISTERI DAN ANAK BIASANYA MENYOKONG BAPA.

BERBAGAI-BAGAI CARA BOLEH DILAKUKAN, KADANGKALA CALON ITU SENDIRI YANG MENGADA-NGADAKAN SYARAT KEPADA ALLAH S.W.T UNTUK PERTANDA TA'ATNYA SESEORANG CALON ITU. 

SECARA PRIBADI SAYA  SENDIRI TELAH MENJADI CALON PARLIMEN PAS DUA PENGGAL, NAMUN TIDAK PERNAH DIARAHKAN BERBAI'AH. MUNGKIN BAI'AH DIPERLUKAN JIKA PENGARUH RASUAH KAFIR TERLALU KUAT MENGANCAM SEHINGGA MEREKA LARI DARI PERJUANGAN ISLAM.

-Pak Karamu-

 

Baiah hingga cerai isteri jika tinggalkan parti tidak wajar

AddThis Sharing Buttons

Pas
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - Baiah sehingga menceraikan isteri sekiranya suaminya meninggalkan partinya tidak wajar dilakukan.

Penganalisis politik, Datuk Dr Ismail Sualman berkata, tindakan meletakkan klausa tersebut di dalam sesebuah baiah dilihat bertentangan dengan Islam.

“Kita tidak mahu isteri menjadi mangsa kerana permainan politik suami. Sekiranya isteri keluar Pas, adakah suaminya perlu (melafazkan) talak.

“Jadi, kita nampak ketidakadilan apabila (baiah sebegini) hanya dikenakan kepada ahli politik lelaki Pas, dan tidak kepada ahli politik perempuannya,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Menurutnya, baiah ini dilihat merendahkan wanita, menjadikan golongan itu sebagai mangsa politik suami.

Oleh itu, beliau bersetuju dengan tindakan Pas yang mempertimbangkan untuk menggugurkan klausa tersebut daripada baiah berkenaan.

“Baiah itu perlu kerana ia mengikat kesetiaan kepimpinan parti supaya tidak menyeleweng daripada perjuangan parti setelah mendapat kepercayaan ahli parti dalam sesebuah pilihan raya umum.  

“Saya tidak setuju baiah sehingga seseorang ahli politik itu mesti menceraikan isterinya. Apa pun alasan atau keadaan, parti tidak sepatutnya meletakkan syarat sebegitu,” ujarnya.

34 orang berkata:

Anonymous said...

Saya x setuju baiah ditukar atau dibatalkan. Baiah bukan main2 boleh tukar batal.
Baiah talak tiga isteri mesti diteruskan. Baiah talak tiga mesti diteruskan kpd ahli, penyokong dan pengundi parti kita. Allahuakbar

Unknown said...


شركة نظافة بالرياض - خصم 50%- ركن كلين للخدمات المنزلية
افضل شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف بالرياض رخيصه
شركة تنظيف بالرياض مجربه
اسعارشركات التنظيف فى الرياض


Unknown said...


تتشرف شركة تنظيف بالخرج وتتقدم شركتنا بخدماتها مع فريق من المتخصصين والخبراء فى تنظيف وصيانه وكل مايتعلق بها من اعمال التنظيف ومكافحة الحشرات
شركة تنظيف منازل بالخرج
شركة تنظيف موكيت بالخرج
شركة تنظيف مجالس بالخرج
شركة تنظيف مساجد بالخرج
شركة تنظيف خزانات بالخرج
شركة رش مبيدات بالخرج


Unknown said...

Kita ikut je keputusan Majlis Syura.. kalau pihak majlis kata ok teruskan, kita akur je.. tapi rasanya kalau majlis kata hentikan, kita ok jer sebab para pankhianat dah keluar pun drpd parti pas.. maka kalau kita berbaiah sekadar bayar RM5 jika adun atau MP tinggalkan parti pun ianya tak mungkin akan dilanggari macam dolu2.. yg dolu2 hanya kerana undi cina pun sanggup langgar baiah.. ntah laa..

Anonymous said...

Baiah boleh dibatalkankah? Kalau boleh dibatalkan maknanya orang2 yang keluar pas terdahulu pun bolehlah membatalkannya kan?

Tapi aku tetap tidak bersetuju baiah talak tiga isteri ini dibatalkan. Bagi aku jika baiah sudah termetri maka ia tidak boleh dibatalkan hingga hari kiamat. Untuk mengukuhkan parti sepatutnya baiah ini diperluaskan kepada ahli, penyokong dan pengundi parti.

Nak batalkan baiah dengan Allah tu macam mana? Adakah dengan membuat baryani kambing atau cukup sekadar "kami batalkan baiah"??

Anonymous said...

Baiah kalau bertentangan dengan ajaran islam sudah tentu ditolak oleh Allah.

Unknown said...

Ikut je keputusan Majlis Syura. Kalau ikut pankhianat nasi beriani kambing dah cukup..

Anonymous said...

Baiah talak tiga isteri walaupun bertentangan dengan islam tetapi baik untuk parti. Isteri hilang boleh dicari ganti waima empat orang lagi. Tapi kalau parti hilang ia tak akan kembali lagi.

Atas alasan itu ana tidak setuju jika majlis ulama membatalkan baiah ini. Ana berpendapat sepatutnya senua ahli diwajibkan berbaiah dengan syarat yang sama demi kekuatan parti kita dan untuk mengelakkan ahli lompat parti jika tidak puas hati dengan kelemahan parti kita. Diharap majlis ulama tidak terburu2 bila membuat keputusan hingga memusnahkan parti kita. Allahhuakbar

Anonymous said...

Macamanakah caranya untuk membatalkan baiah talak tiga isteri itu? Bolehkah Majlis Ulamak menerangkan caranya?

Anonymous said...

Adakah baiah talak tiga isteri itu pernah diamalkan oleh Rasulullah dan para Nabi sebelumnya? Ada tak mana2 kaum jahiliyah atau kafir Quraisy yang melakukan baiah seperti itu?

Anonymous said...

Baiah parti kita tu dengarnya cuma terpakai kepada wakil2 yang lelaki sahaja. Manakala untuk yang perempuan dengarnya tak ada apa2 pun. Macamana boleh jadi macam tu? Tak adakah cara lain yang membolehkan wakil wanita juga berpegang janji setia spt wakil lelaki. Undang@ baiah ini nampak tidak adil dan berat sebelah. Apa pendapat Majlis Ulamak?

Anonymous said...

Adun atau mp perempuan kalau lompat parti apa hukuman ke atas mereka? Adakah sesuai kalau suami mereka jatuhkan talak tiga ke atas mereka? Apa pendapat ahli2 parti yang perempuan? Setujukah?

Unknown said...

Kita tunggu MSU.. kalau ikutkan PANkhianat nak bela hak golongan lgbt, atheis, sekedudukan dan murtad adalah lebih penting..

Unknown said...

Jom kta tunggu keputusan MSU.. kalau nak harapkan PANkhianat, undi cina lebih ada nilai drpd sumpah baiah..

Unknown said...

Alhamdulillah kita ada MSU yg boleh pandu kita dlm membuat keputusan.. kalau nak ikutkan PANkhianat, bantah pesta arak cukup hanya dalam hati.. tapi kalau bab langgar sumpah baiah buat muka selamba jee.. dasar walaun DAP..

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [3042] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 370 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Kikiki sebelum ni pak karam terpekik terlolong sokong baiah cerai bini. La ni dah tak sokong pulak. Lebai hadi ni mesti ada niat nak lompat join umno, kalau tak ubah syarat baiah habis la bini2 yg ramai tu. Sila ubah syarat2 ikut selera sendiri, yg penting pak lebai dapat untung.

Unknown said...

Jom kita tunggu keputusan MSU.. jangan jadi macam PANkhianat tu.. nak berpesta arak ke nak beratheis ke nak berlgbt ke nak bermurtad ke nak bersekedudukan ke lantaklah korang.. janji kami dapat undi cina..!!

Anonymous said...

Bodoh punya lebai. Macam sial main cerai2 kan bini.
Parti yang utamakan Kepala Pelir sendiri! Bai'ah konon!

Unknown said...

Tu lah.. lompat parti dan sekarang dah nyesal kerana telah ‘berzina’ dgn ‘bekas’ isteri’ sendiri.. tapi tak pe asalkan dapat undi cina itu yg lebih utama...

سالم الوفي said...


يسر شركة شام ان تقدم لعملائها في مدينة القطيف افضل الخدمات المنزليه واليوم سوف نقدم لكم خدمة تسليك المجاري بالقطيف وقد حرصنا علي ان تكون الخدمه التي نقدمها خدمه متميزه خدمه متوفر فيها جميع عناصر الاحترافيه والخبره ، وتندرج هذه الخدمه تحت مسمى
شركة تسليك مجاري بالقطيف
ومن عناصر التميز التي حرصنا علي توافرها في هذه الخدمه وجميع الخدمات التي نقدمها لعملائنا الكرام المصداقيه واحترام الاتفاقات والمواعيد والحرص والحرص علي الوصول بالخدمه المقدمه الي اعلي درجات الاتقان والجوده ، عزيزي العميل مع شركة شام انت دائما بأمان .

Anonymous said...

Apa punya gila ni? Politik punya hal suami isteri pula bercerai berai sampai talak tiga! Anak2 mereka teraniaya! Ini ajaran Islamkah? Allah ada turunkan dalam al-Qur'an suroh buat amalan ini? Jangan ikut perasaan. Awak saja yang fikir Parti PAS itu parti Allah. Tetapi Allah ada kata begitu? Perkahwinan adalah institusi yang paling suci. Dari sini lahirnya manusia yang akan meneruskan warisan keluarga (bukan warisan keluarga orang lain), yang akan membentok perjalanan hidup mereka. Perceraian hanya boleh berlaku jika suami tidak lagi mahu/gagal menanggung ahli keluarganya, zalim, kejam dan membahayakan nyawa atau tidak lagi bertuhankan Allah dan rukun Islam. Ini Parti PAS ni apa? Suci murni sangatkah pendokong2nya? Nak tiru ba'iyah Nabi Muhammad s.a.w. konon. Itu kesah di zaman Nabi, ketika orang Islam belom kuat. Nabi sedang berperang dengan orang kafir dan munafik. Nabi s.a.w. terpaksa mengikat perjanjian dengan orang2 yg belom dikenali hati budi mereka betol2. Ba'iyah itu pon oleh Nabi Muhammad s.a.w., rasul Allah, seorang insan yang betol2 jujur, bersih dan setia kepada Allah. Tiada duanya di dunia ini. Selepas Nabi s.a.w. tiada lagi pemimpin/khalifah2 yang buat ba'iyah. Tiba2 ada pula sekumpulan manusia di Malaysia yang menganggap mereka setaraf dengan Nabi, mahu semua wakil rakyat mereka setia kepada parti sampai begitu sekali. Buat sumpah setia dimana jika mungkir maka tercerailah isteri mereka dengan talak tiga. Banyak cantek? Sedarlah diri siket weh. Kita disuroh hidup berbaik2, berkaseh sayang. Jangan senang2 nak pisahkan kaseh kayang suami isteri dan anak2 mereka hanya kerana politik. Pihak yg menentang PAS itu pon orang Islam juga. Jadi, siapa yg lebih Islam? Bila nak memileh wakil awak untuk bertanding pilehlah betol2. jangan terpengaroh dengan jenis yang pandai bercakap aje. Awak punya salah memileh orang yang tak betol, tanggonglah sendiri. Kekalahan parti PAS bukan memusnahkan orang Islam di Malaysia. Hanya mengecewakan pemimpin2 parti itu yg berangan2 menjadi menteri atau wakil rakyat. itu saja. Jangan nak aniaya wanita dan kanak2! Taklik macam ba'iyah selepas zaman Nabi s.a.w. itu tak ada dalam Islam. Tak laku! Khalifah2 tersohor pon tak buat benda itu. Orang2 yg taksub dengan ba'iyah itu dibimbangi sudah terpesong dari ajaran Islam yg sebenarnya. Orang waras tak buat kerja macam ini. Ini macam membunoh diri. Adakah Islam izinkan orang Islam membunoh diri? Begitu jugalah dengan cerai talak tiga sebab politik itu. Bertaubat! Bertaubat! Tetapi orang2 yg sanggup angkat sumpah tu pon satu hal juga. Entahlah. Wallahu'alam. Minta maaf di atas kelancangan saya. Saya ambil bahagian di sini adalah kerana isu yang timbul adalah pasal Islam, pasal kekeluargaan orang Islam. Kalau setakat isu2 dalaman parti saya tak ambil pot pon kerana saya orang luar. Kalau tulisan saya menyinggung perasaan sesiapa sahaja, saya memohon berbanyak2 maaf. Assalaamu'alaikom.

Unknown said...

Cleaning works are one of the most important areas that need to be taken care of in order to maintain the safety of your furniture (cleaning company in Riyadh ) Furniture is often exposed to smogs as a result of many use, in addition to children who have a big role in pollution and dirty furniture. And modern.
شركة تنظيف منازل بالرياض رخصه
ارخص شركة تنظيف منازل بالرياض
افضل شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض مجربه
مين جربت شركات تنظيف المنازل بالرياض








Unknown said...

Itulah bezanya parti islam dgn part islam liberal.. parti islam ada pertimbangan dosa dan pahala, syurga dan neraka..

Kalau parti islam liberal pula cukuplah sekadar dapat undi cina..

Unknown said...

KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.

Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 400 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

*** Angka Ritual Gaib Singapura

*** Angka Ritual Gaib Hongkong

*** Angka Ritual Gaib Malyaisia

*** Angka Ritual Gaib Sidney

*** Angka Ritual gaib Kuda Lari

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.9
hermes belts
adidas nmd runner
salomom shoes
prada outlet
nike tn
mbt shoes outlet
reebok
nike huarache
yeezy boost 350 v2
true religion jeans

kayan web said...



Al-Najah Company is one of the most distinctive things about Al-Ahsa cleaner company. Cleanliness of furniture, and some individuals are responsible for the operation of devices, whether pumping devices or suction, and there is a team responsible for the process of sterilization air conditioners , Our team is considered one of the best teams because of its vast experience over many years in this field, skill and high efficiency, and fast and perfect performance. The nature of the work of the team and what may be seen when carrying out its mission, and we have a team of women to be at the service of our valued customers so as not to worry about the entry of the team of men to come home in the presence of women and housewives.
شركة تنظيف بالاحساء
شركة تنظيف مكيفات بالاحساء
شركة تسليك مجارى بالاحساء
شركة مكافحة حشرات بالاحساء
https://www.a-lnagah.com

kayan web said...


شركة تنظيف بالمدينة المنورة
شركة نظافة بالمدينة المنورة
https://www.cleaningcompanyusa.com/

kayan web said...


شركة الصفرات للتنظيف بالرياض
شركة الصفرات لتنظيف الخزانات بالرياض
شركة الصفرات لمكافحة الحشرات بالرياض
شركة الصفرات لنقل الاثاث بالرياض
شركة الصفرات لكشف التسربات بالرياض
https://www.beat-elkhibra.com/

kayan web said...



Welcome to the official website of our company to clean apartments, houses, villas and shops in Saudi Arabia This is because we are the best home services company at the moment and by the testimony of our valued customers, the workers who work in the company have a very high experience in the field of cleaning in general, as well as we will give you cleanliness of the highest quality and the lowest prices with the testimony of customers, our goal is to satisfy our customers to the highest degree possible and thanks to God always First of all, thanks to the workers and technicians, we were able to satisfy all the customers who contracted with the company and contacted them, because we specialize in cleaning, sewerage and transport of luggage just contact us and you will notice that your house as if it is completely new from the intensity of cleanliness.
شركة الصفرات للتنظيف بالرياض
شركة الصفرات لتنظيف الخزانات بالرياض
شركة الصفرات لمكافحة الحشرات بالرياض
شركة الصفرات لنقل الاثاث بالرياض
شركة الصفرات لكشف التسربات بالرياض
شركة تنظيف بالمدينة المنورة
شركة تنظيف بينبع
https://www.cleanriyadh.com/

kayan web said...


The task of moving a catcher needs to rely on شركة نقل عفش بالمدينة المنورة It is specialized and has a long history in this field, helping it to carry out the task of transporting the baggage without causing any problems. Among the precautions taken by the company during transport of the luggage are the following: High-quality packaging materials to ensure that no problems are encountered during transport, the luggage is loaded into the car very carefully so as not to be subject to any problems during transportation. The luggage is re-connected to the place where it is transported and the packaging that is placed on the pallet is removed. During transportation. , All the transferred items are written to make sure that there is no defect in the piece, therefore you will ensure the transfer of the baggage without being exposed to any problems during transportation, شركة نقل اثاث بالمدينة المنورة .
Is characterized by شركة تنظيف بالمدينة المنورة With the experience and efficiency in the task of cleaning, as it uses the best equipment and the latest in addition to many aspects that focus on them to ensure that the cleaning is done to the fullest, and the most important things that you find in the fast service company and nowhere else find the following: It depends on the best detergents that can eliminate stains and smears, follow a certain system in the cleaning task; for this reason it ensures that it reaches the best results, depends on the latest methods such as steam cleaning method which proved its efficiency in the cleaning work, During which to eliminate all germs and The bacteria that are present in the place and maintain the health of the present, possess the best specialized perfumes that you can only find شركة نظافة بالمدينة المنورة.
that شركة تخزين اثاث بالمدينة المنورة It can store any quantity of furniture even if it is huge. This is because the company owns large warehouses divided into many sections. It packs and puts furniture in cars and is transported to the stores equipped with the highest level and has the latest means of monitoring. شركة تخزين عفش بالمدينة المنورة You will get satisfactory results without having to pay a lot of money in return
Be aware شركة تنظيف بينبع Cleaning works require the latest equipment for cleaning and the best detergents. This is what it provides to its customers. Therefore, it ensures the results. The company can clean any place, Will t D have شركة نظافة بينبع Discounts and offers can not be found elsewhere
The task of moving furniture from one place to another can not be done by anything, but it must rely on a specialized company such as شركة نقل اثاث بينبع ، As it will provide you with assurance that the furniture transfer works will be done well and will not be exposed any piece of the pieces to any problems during the transfer of furniture. In addition, it will carry out a comprehensive inspection of all parts before and before the transfer. The best packaging tools are used in this task. you only have to communicate with شركة نقل عفش بينبع .
Visit our website
https://www.zeenclean.com/

kayan web said...


شركة تنظيف بالمدينة المنورة Is one of the best companies currently located in Al Madinah Al Munawwarah, Saudi Arabia. Since the company started its activities more than twenty years ago, it has endeavored to develop all its services and made sure to provide the best service at the highest level of quality in cleaning and disinfection at the lowest prices possible. The company believes that the company's employment is a mirror that reflects the efficiency of the company that boasts of it. The worker must be confident and credible to provide the customer with everything he can provide. JAL cleaning and sterilization found in شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة .
شركة نقل اثاث بالمدينة المنورة Providing customers with transportation services of furniture and furniture and storage of furniture using the latest methods and methods and modern techniques and trained workers and freight cars specially equipped to transport furniture and clothes to anywhere inside or outside Medina, customers often need a city to transfer furniture to move furniture from their offices or homes Or their companies to new places but are afraid of their loss of damage or loss, but our company guarantees its customers to complete the transfer process safely and safely without being exposed to any piece of fracture or loss as the company provides a service to lift and download furniture using a hydraulic winch The only available within شركة نقل عفش بالمدينة المنورة .
شركة تنظيف بينبع The company's services include all kinds of services needed by customers such as house cleaning services, apartments, cleaning services for ground and upper water tanks, cleaning of palaces and cleaning services for hotels, residential complexes, mosques, parks, facilities and others. Types of Services The main governmental and private bodies cooperated with the cleaning company in Yanbu. Our company has provided them with the most complete image that has impressed them and increased their confidence in the skill and efficiency of our company and its employees. P safe and effective when providing various cleaning services such detergents, but inside there is no شركة تنظيف منازل بينبع .
شركة نقل اثاث بينبع Is one of the largest furniture transport companies in the city of Yanbu, which is known for providing services at the highest level and the company always offers offers and discounts and wonderful offers on the cost of services and this is what surprises customers and make them always put them the only choice for them, we have a professional team of carpenters who oversee the distinguished operations Dismantling and installing furniture and repair and maintenance of any fractures, as the company has workers polishing furniture and wooden furniture with effective polishes to remove the dirt from the layers of paint and make the furniture bright shiny like new, after the completion of cleaning the workers of evil Of furniture with materials encapsulates the strength and durability to protect the furniture from the external shocks or natural factors such materials are available only from within شركة نقل عفش بينبع
Visit our website
https://fajr-sate3.com/

kayan web said...


Due to the level of quality provided by our company Al-Safa Company in Al-Ahsa شركة تنظيف بالاحساء of cleaning and cleaning services of air conditioning and sewage and insect control on all household services that we do,شركة تنظيف مكيفات بالاحساء and taking our prices suitable for all segments of society, has become the best and most important company in the field of cleaning. شركة تنظيف خزانات بالاحساء In order to maintain our success and progress, the company strives to continue along the same lines, through continuous development and the constant pursuit of following all that is best for the masters of customers. شركة مكافحة حشرات بالاحساء So, never hesitate our dear customer to contact us if you want daily, weekly or monthly cleaning for your home, your garden or your company, شركة تسليك مجارى بالاحساء or even want any kind of cleaning services, we will promptly meet your request with perfect quality and low cost .
شركة الصفرات لكشف التسربات بالرياض
شركة الصفرات للتنظيف بالرياض
شركة الصفرات لتنظيف الخزانات بالرياض
https://www.al-safaa.com/

kayan web said...

شركة تنظيف فلل بالرياض Perfect cleaning and cleaning of the villa's rooms and the use of a vacuum cleaner to remove dust and soil.شركة تنظيف بالرياض The beauty and cleanliness of the place gives the use of steam cleaning machines that remove stains accurately and quickly and are used to clean canes and boards.
شركة تنظيف بالخرج Carpets, carpets and ceramics. If you are unable to execute these tips from شركة تنظيف منازل بالخرج .
شركة مكافحة الحمام بالرياض We provide you with a range of tips that prevent the nesting of the bathroom on the surface of your home you clean the surface and balconies from the remnants of the grain and clean it from waste and used furniture
شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة We have the ability to make your home an oasis of cleanliness and beauty. We have a dedicated team to clean every part of your home, but we are keen to provide important tips to keep your house clean for as long as possible. شركة تنظيف بالمدينة المنورة Use a vacuum cleaner to get rid of accumulated dust on a daily basis. Cleaning the glass home facades provides a perfect look for the home Provide you with a great service in cleaning your house if you can not do this hard work and effort شركة نقل عفش بالمدينة المنورة .
شركة تنظيف بينبع Provide you with a distinctive service in all types of private cleaning Carpet carpet cleaning using the steam cleaning machine makes it clean and fully sterile.
شركة نقل اثاث بينبع It is an ideal choice to carry out your home furniture without any effort or hardship. But if you want to do it yourself, arrange the clothing bags for your family so that you can remove the tires and wooden rooms easily. Transportation. Many things you can do .
شركة تنظيف منازل بمكة It is the best choice for you to clean the perfect parts of your home - Carpet cleaning and carpeting the best types of steam cleaning machines or sent to Cleaning and cleaning of beds and boards and putting mattresses on them to prevent the accumulation of dust and stains on them You must use high quality detergents to ensure high quality cleaning of all the items and parts of your home You need a daily cleaning of the kitchen and bathrooms to give a recovery and confidence in the cleanliness of the whole house شركة تنظيف خزانات بمكة Able to clean your home without bothering you or get tired at great cheap prices.
Visit our website
https://www.allsaad.com/

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.