Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SAMAN JE PUNCA TUDUHAN TU ATAU CERITA TU BETUL !

AZMIN BADUT ?

AZMIN JOKER ?

AZMIN TAK LAYAK JAD MB SELANGOR ?

ZURAIDAH KATA ?

MACAM-MACAM LA @#$%&*$.......TIPU !

AKHIRNYA SEMUA TUDUHAN TERHADAP AZMIN TELAH DINAFIKAN ! ERTINYA AMANAH BETUL, PKR MELALUT ?

ALAH MUDAH JE NAK SELESAI !

CARANYA ?

PENGURUSI AMANAH SELANGOR SAMAN JE MEREKA YANG BUAT TKENYATAAN TU.

KALAU TAK SAMAN BERERTI TUDUHAN ITU BETULLAH !!!

HABIS LA CERITA !!!

-Pak Karamu-

 

Nafi panggil Azmin badut

AddThis Sharing Buttons

Izham
Izham
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - Pengerusi Amanah Selangor, Ir Izham Hashim menafikan beliau ada mengeluarkan perkataan joker atau badut terhadap Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali seperti yang dilaporkan sebuah portal berita.

Menerusi satu kenyataan media oleh Pengarah Komunikasi Amanah Selangor, Jamzuri Ardani berkata, Izham juga tidak pernah mempertikaikan kelayakan Adun Bukit Antarabangsa itu sebagai menteri besar dan Pengerusi Pakatan Harapan (Harapan) Selangor.

Sebaliknya, kenyataannya lebih tertumpu kepada teguran mengenai keberkesanan dan peranan dalam menangani isu semasa termasuk isu pengagihan kerusi Dun.

“Perkataan yang Izham gunakan adalah ‘lawak’ yang ditafsirkan sebagai badut oleh portal berkenaan sewaktu mengulas mesyuarat agihan kerusi sudah berlangsung sebanyak empat kali dan 80 peratus pembahagian kerusi telah selesai sedangkan rakan-rakan komponen Harapan tidak dimaklumkan mengenai perkara itu.

“Kami mohon tiada pihak menyerang sesama rakan sendiri tetapi tumpukan kepada usaha memperkasakan Harapan bagi menghadapi musuh utama BN dan sekutu mereka supaya Selangor dapat dipertahankan dan Malaysia diselamatkan,” katanya.

Jelasnya, teguran Amanah mengenai penubuhan jawatankuasa rundingan kerusi Dun dengan niat masalah diselesaikan segera melalui proses rundingan yang jelas dan teratur.

“Sejak dari awal Biro Pilihan Raya bermesyuarat, persoalan mandat ini dibangkitkan dan tiada jawapan yang jelas. Tanpa mandat yang jelas, rundingan yang panjang akan menjadi sia-sia kerana keputusan itu boleh dipertikaikan.

“Ianya bukan soal nama jawatankuasa seperti yang dinyatakan oleh Azmin tetapi lebih kepada persoalan mandat. Kekeliruan wujud kerana rata-rata wakil parti berfahaman bahawa peranan Biro Pilihan Raya hanyalah dalam menguruskan persiapan pilihan raya,” katanya.

Beliau menafikan tuduhan Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin yang mengatakan Amanah membangkitkan isu tersebut berkali-kali di media.


“Kenyataan itu tidak benar kerana perkara ini hanya dibangkitkan sekali sahaja di media sebagai menjawab pertanyaan wartawan berkenaan status rundingan kerusi di Selangor di mana saya menjawab jawatan kuasa rundingan kerusi masih belum ditubuhkan.

“Pihak Amanah telah menghantar surat meminta jawatankuasa khas ini dibentuk segera memandangkan Majlis Presiden sendiri yang memberikan tarikh akhir rundingan pada 31 Januari 2018, sebelum diberi tempoh tambahan sehingga 7 Februari ini.

“Ini bukan persoalan perebutan kerusi seperti yang didakwa oleh sesetengah pihak, tetapi lebih kepada persoalan membaiki proses rundingan dan penentuan mandat yang jelas,” katanya.

Sementara itu, Izham ketika dihubungi memaklumkan, beliau tidak perlu membuat permohonan maaf terhadap Azmin memandangkan beliau tidak pernah melabelnya sebagai badut seperti yang dilaporkan media.

Terdahulu dalam sebuah portal berita, Pengerusi Amanah Selangor, Ir Izham Hashim menyifatkan Pengerusi Pakatan Harapan (Harapan) Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali sebagai joker dan tidak layak menjadi menteri besar.

Beliau sebelum itu menafikan dakwaan Mohamed Azmin bahawa Amanah berbohong dalam soal rundingan kerusi di negeri itu.

30 orang berkata:

Anonymous said...

Senangnya lobai pak karam ni. Dah fitnah Amanah pembohong dalam blog dia, sekarang nak cover suruh Amanah saman pulak. Sebijik macam perangai pandap. Teruk betul kaki fitnah ni. Kuat konar baring macam wanrosli.
#undiumnobn

Anonymous said...

Kikiki pak karam ni mmg jenis batu api, tak berdosa ka pak karam? Walaunta dan walauntit pas mmg jenis batu api ke? Kikiki

Anonymous said...

Dah kutuk..lepas tu x mengaku pulak dah..Tau takut...PAN PAN..parti langau

Anonymous said...

Wan rosli cuti la time weekend. Esok isnin baru masuk kerja makan upah jadi jalang politik keh keh keh.

Anonymous said...

Pukimak betul karamu ni, kelaku buruk sebijik mcm lim kit siang.

Jom undi umno/bn.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [3889] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 899 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Wan azizah ni apa fungsi dia ye? Tak kan pegang kipas jugak?

An Anonymous said...

Wan rosli kata dah berpuluh2 hujah dia korang tak boleh jawab maka eloklah dia berehat dulu.. keh keh..

Betul ke amanat tghh tu tuduh umno kafir?? Yg ini yg paling basic pun tak terjawab, ujar beliau (wan rosli).. kemah keming..

Anonymous said...

typical perangai PANDAP...dah kutuk PKR mcm2 pastu tak ngaku pulak..munafik betul ngalahkan DAP yg kapir harbi tu...

Anonymous said...

Wan Azizah si tunggul kayu tu apa yg dia tahu, kehulu kehilir dgn kipas bangang tu je, parti dah nak karam pun dia buat bodoh jer...malang PKR ada presiden yg bodoh dan bingai cam dia ni...

Anonymous said...

Wan Azizah bodoh...

Anonymous said...

Mana kau tau dia bodoh. Bodoh ni mcm mana yek. Aku x tau sgt makna bodoh.

Anonymous said...

anon 10.52...sama spesis dgn wan azizah..ko berkipas kehulu hilir gak ker?

Anonymous said...

Wan Azizah..mana ko sembunyi!!..anak2 buah dok bergaduh besar ni, ko pi mana hah? Cap ayam punya presiden..

Anonymous said...

Alhamdulillah.
Kelantan dah ada lebuh raya kota bharu - kuala krai sejauh 70km. Akan menyusul lebuh raya di tempat lain di kelantan. Ini semua adalah usaha kerajaan pusat di bawah kepimpinan PM DS Najib. Terima kasih kerajaan Umno BN. InshaAllah jika rakyat kelantan memberi kepercayaan kepada Umno BN dalam PRU14 akan datang, nasib rakyat kelantan akan terbela. Umno BN tidak akan membiarkan rakyat kelantan terpinggir seperti yang dilakukan oleh kerajaan memerintah hari ini.

#undiumnobn

Anonymous said...

Entahlah... Orang islam tuduh orang islam lain kafir. Tuduh amalkan undang2 penjajah, kafir, jahiliyah. Tuduh sapa amalkan undang2 tu kafir.

Dah tak takut agaknya kafir tu jatuh kat diri sendiri.

Anonymous said...

Tapi kalau nak terus papa kedana, undilah parti lobai semak dan pakatan haprak

Anonymous said...

Ular sawa berbeza dgn ular tedung. Tapi ular sawa sama dgn ular mak. Kedua-duanya akan menelan apa sahaja yang melintas di depannya tak kira ayam, khinzir, unta, keldai, 4wd dan lain-lain. Bezanya, ular sawa tak menelan dedak.


On Ular mak makan hadiah. Ular mak makan hadiah 4wd.

An Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
An Anonymous said...

4:27,

Ini tuduhan2 baru pulak ni.. Boleh ke tunjukkan amanat hj hadi sepenuhnya? Kita tgk sama ke tak dgn tuduhan BARU kamu tuh.. mesti tak berani tunjuk ni keh keh..

An Anonymous said...

Ular lidi lagi bahaya sebab boleh duk dalam bangko ala disney di ampang..

An Anonymous said...

Kalau nak lgbt undilah pan..

Anonymous said...

Kalau nak PM yg paling korup, kronisma dan nepotisma, undilah PH..kih2

Anonymous said...

kalau nak TPM yg paling bangang dgn kipasnya kehulu hilir..undilah PH!

bpk gunawan said...

Saya bpk gunawan maaf jika saya lancang komen,saya cuma mau kasih info,bagi anda yang punya masalah ekonomi atau lagi di lilit hutang,saya cuma mau kasi solusi,barankali bisa mengikuti jejak saya,sebenarnya saya tidak perna percaya adanya pesugihan,tapi dengan keadaan sangat susah,apalagi di lilit hutang apa boleh buat,jadi saya minta bantuan sama Mbah Budi Hartono,beliau kasi pesugihan uang gaib 5 milyar,alhamdulillah impian saya sudah tercapai,ini semua atas bantuan Mbah Budi Hartono,saya bebas dari hutang bahkan sudah punya usaha,inilah dukun yang bisa di percaya karna memberikan hasil,anda mau sukses seperti saya,silahkan konsultasi sama Mbah Budi Hartono dengan cara hubungi no hp O85.256.O77.899 atau buka website Mbah

Klik-> PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL

PAK.KARTA RUSDIANTO said...

KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.

Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 400 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

*** Angka Ritual Gaib Singapura

*** Angka Ritual Gaib Hongkong

*** Angka Ritual Gaib Malyaisia

*** Angka Ritual Gaib Sidney

*** Angka Ritual gaib Kuda Lari

洛噷 said...

2018320 leilei3915
nike outlet
pandora charms
cheap oakley sunglasses
coach outlet clearance
ray ban sunglasses
moncler sale
oakley sunglasses
canada goose outlet
michael kors outlet
canada goose jackets

柯飞敏 said...

20180504xiaoke
supra shoes sale
jordan 4
fitflops shoes
true religion jeans
lacoste polo
canada goose outlet
kate spade outlet online
mavericks jerseys
michael kors outlet clearance
michael kors uk

jjjjjjjjjjjjj said...

nmd
michael kors outlet
nike roshe
yeezy boost 350 v2
adidas outlet online
kyrie irving shoes
van cleef arpels
asics shoes
yeezy boost 500
ray ban

Yaro Gabriel said...

www0518

polo outlet
ray ban sunglasses
ferragamo outlet
lacoste polo shirts
ugg boots
asics shoes
mbt shoes
canada goose outlet
coach outlet online
oakley sunglasses

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.