Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHADHIR JUGA AKAN KELUAR BERSATU ?

BERDASARKAN PERANGAI MAHADHIR, DIA JUGA TIDAK MUSTAHIL AKAN KELUAR BERSATU.

sementara itu:

 Tun M, Khairuddin gagal saman Najib bahkan kena denda pulak tu sebanyak RM20,000

bangang tidak sebarang tanggung ! konon hebat tapi bodoh !



Tun M, Khairuddin gagal saman Najib
Tun Mahathir tiba di pekarangan Mahkamah Persekutuan, hari ini.

(Ubah saiz teks) 
 

PUTRAJAYA - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan bekas Naib Ketua Umno Batu  Kawan, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan gagal menyaman Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak atas dakwaan salah guna kuasa membabitkan dana pembangunan strategik 1Malaysia Development Berhad (1MDB).


Justeru, mahkamah memerintahkan Tun Mahathir dan Khairuddin membayar RM20,000 sebagai kos kepada Najib.

-Pak Karamu-

 

Lagi ahli Bersatu keluar parti

AddThis Sharing Buttons
logo Bersatu
(Ubah saiz teks)

SELAMA - Seramai 50 orang ahli Bersatu Bahagian Larut meninggalkan parti itu dan menyertai Umno.

Kesemua mereka menyerahkan borang keahlian  kepada Ketua Umno Bahagian Larut, Datuk Faizul Arby Mohd Shohor dengan disaksikan Ahli Parlimen Larut, Datuk Seri Hamzah Zainudin.

Bekas Penaja dan Setiausaha Bersatu Larut, Shafie Mohd Khairy berkata, tindakan itu diambil kerana tidak lagi yakin perjuangan parti tersebut dalam memperjuangkan hak-hak rakyat khususnya kaum Melayu.

Menurutnya, ini kerana parti tersebut hanya memperjuangkan kepentingan individu tertentu di dalam parti.

“Kami juga tidak lagi mempercayai kepimpinan Bersatu Perak kerana wujudnya pengaruh DAP.

“Kami tidak mahu bersama parti yang menyokong DAP kerana jika pakatan memerintah negeri ini, kita bimbang menteri besar akan menjadi boneka," katanya dalam sidang media  khas di Selama Inn, di sini, hari ini.

14 orang berkata:

Anonymous said...

lebai marang tu pun kabarnya nak keluar pas. bakal jadi timbalan perdana menteri jadi penasihat najib katanya... amacam?

Anonymous said...

https://youtu.be/EUI5COlA6MY

Bukti Pas ambil duit umno @ kerjasama dgn umno.

Betul ke tak, tak tau lah tapi cuba nilai sendiri sebelum mengundi.

Anonymous said...

https://youtu.be/KdukOi_IfF8

Cerita ini sangat baik kepada para pengundi pru14

Anonymous said...

https://youtu.be/hswotsOY7Xw

Macam ni nak sokong? Kena fikir 150 kali

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [1695] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 590 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL























عبدالله السيد said...

شركة مكافحة الحمام بالرياض تقوم بمكافحة جميع أنواع الطيور المؤذية الحمام البري، الغراب، النورس والعصافير التي تفرز مخلفاتها على جدران وأسطح المباني وفوق الأسطح الزجاجية والمكيفات، مما يشكل ضررًا على الشكل العام.
شركة رش مبيدات شمال الرياض
شركة رش مبيدات شرق الرياض
شركة رش مبيدات غرب الرياض
شركة رش مبيدات جنوب الرياض
شركة مكافحة حشرات شرق الرياض
شركة مكافحة حشرات شمال الرياض
شركة مكافحة حشرات غرب الرياض
شركة مكافحة حشرات جنوب الرياض

Anonymous said...

Boleh pulak cuti tahun baru cina kapir harbi. Berlumba2 ziarah umah cina kafir harbi

Anonymous said...

Apa ke bodohlah masih lagi percaya cerita sampah mcm ni!
Umno boleh beli siapa shj termasuk pak ostaz! Apa nak peliknya? Yang pelik orang yang percaya cerita macam ni!
Cerita klip audio dedak 90 juta ada yang nak ulas tak?

Anonymous said...

Ulama dibenar kan makan duit haram ke?

Anonymous said...

TN50 aspirasi golongan belia memacu kemajuan negara pada masa depan. Tahniah DS Najib.

عبدالله السيد said...


ارخص شركة تنظيف بالدمام
تقدمها شركة ركن كلين بالنسبة لتنظيف المجالس بالدمام لايمكن مقارنتها باى حال من الاحوال مع باقى الشركات التى تقوم بتنظيف الكنب والستائر والمجالس بالدمام.
افضل شركة تسليك مجارى بالدمام وليس فقط الارخص فى بل فى جميع اانحاء المناطق حتى فى منطقة الدمام
شركة رش مبيدات بالدمام-شركة مكافحة الحشرات بالدمام
شركة عزل خزانات -بالدمام-شركة تنظيف خزانات بالدمام
شركة تنظيف مساجد بالدمام
شركة تنظيف مسابح بالدمام
شركة تنظيف واجهات حجر بالدمام

Anonymous said...

Terbaik!!

Anonymous said...

Assalamu alaikum Nama saya Surwanto seorang TKW dari HONGKONG ,memohon maaf yang ada di room ini bila kata2 saya ada yang salah,namun tujuan saya di sini hanya ingin berbagi cerita kepada para rekan2 saya yang jadi tkw di negeri orang, hidup di negeri orang memang amatlah susah,gaji pas2an,makan'pun ala kadarnya,namun apa boleh buat demi mencukupi kebutuhan keluarga yg ada di kampung,mau tidak mau saya harus menjalani semua penderitaan itu,namun syukur alhamdulillah berkat kerja keras dan doa saya slama ini alhamdulilah di terkabulkan ,meskipun jalan ini di larang oleh agama tp mungkin inilah satu2nya jalan untuk merubah nasib hidup saya,secara kbetulan saya lihat di internet tentang seseorang yg bisa mengubah nasib Menjadi lebih baik dengan jalan pemasangan angka togel, dan juga bisa Melalui Dana ghoib ..... saya beranikn diri menempuh jalan itu dan ternyata apa yg di berikan oleh Abah MAHADANA betul-betul terbukti dan saya menang 344jt,saya sangat bersyukur atas rezeki yg sy daptkan itu,ini bukan hanya sekedar cerita tp ini kenyataan.Jadi bagi saudara2 saya yg masih jd tkw ataupun yg lagi dalam kesulitan jangan takut menghubungi beliau Di 0853-4288-2547/ +628-5342-882-547 krna sy sudah membuktikannya,wassalam

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.9
oakley sunglasses
moncler jackets
oakley sunglasses wholesale
adidas shoes
nhl jerseys
moncler online
coach outlet online
fitflops sale clearance
dolphins jerseys
canada goose jackets

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.