Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BARU KO TAHU PENANGAN PAN HI HI HI

KAN KE AGAMA DAH CAKAP, BENAR ADALAH AMANAH BOHONG ADALAH KHIANAT !!!

KO NAK NGADU DENGAN SIAPA ?

PKR TAK DE KAWAN !

SEKURANG-KURANGNYA PAN ADA ABANG BUSAT !!!

-Pak Karamu-

 

Amanah berbohong... tak cakap benar

AddThis Sharing Buttons

Azmin Ali
Mohamed Azmin Ali
(Ubah saiz teks) 
 
RAWANG - Pengerusi Pakatan Harapan (Harapan) Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali mendakwa beliau sudah mengadakan pertemuan sebanyak empat kali dengan jawatankuasa rundingan kerusi untuk berbincang bukan sahaja pembahagian kerusi namun isu lain berkaitan dengan PRU14.

Beliau berkata, rundingan kerusi merupakan  isu utama dibincangkan dalam jawatankuasa tersebut.
Bagaimanapun katanya, tiada persetujuan dicapai dalam kalangan parti Harapan.

"Tidak akan ada suatu jawatankuasa khas. Biar saya jelaskan... kami telah bertemu sebanyak empat kali untuk berbincang bukan sahaja pembahagian kerusi tetapi isu-isu lain berkaitan dengan PRU14. 

Sudah tentu rundingan kerusi merupakan antara isu utama yang dibincangkan dalam jawatankuasa tersebut.

“Malangnya kami masih belum mencapai persetujuan di kalangan empat parti ini. Tetapi sekarang terdapat permintaan, daripada menamakan jawatankuasa pilihan raya negeri Selangor, mereka mahukan ia untuk memfokuskan kepada rundingan kerusi.

“(Jadi) mereka menamakannya sebagai ‘jawatankuasa rundingan kerusi’. Anggota yang sama, anggota parti yang sama, parti yang sama,” katanya seperti dilapor sebuah portal.

Beliau sebelum itu menempelak Parti Amanah Negara (Amanah) kerana ‘berbohong’ dengan mengatakan jawatankuasa rundingan kerusi untuk negeri itu masih belum lagi dibentuk.

“Amanah berbohong... Amanah tidak mengatakan yang benar, Amanah tidak amanah.

“Bolehkah Amanah paling kurang memberitahu orang ramai perkara yang sebenarnya? Kita telah bertemu sebanyak empat kali?” katanya lagi seperti dipetik dalam portal tersebut.

Azmin membuat bidasan selepas ditanya sama ada jawatankuasa khas rundingan kerusi Harapan yang diumumkan Tun Dr Mahathir Mohamad itu telah bertemu atau tidak.

Terdahulu beliau berkata, ‘lebih 80 peratus’ kerusi telahpun diputuskan setakat ini.

“Anda tidak boleh mengharapkan kami memutuskan 100 peratus rundingan kerusi empat bulan sebelum pilihan raya,” katanya lagi.

Tun Mahathir membuat pengumuman berkenaan jawatankuasa khas itu selepas rundingan kerusi Harapan di Selangor dilaporkan menemui jalan buntu kerana perbezaan pandangan di antara PKR dan tiga lagi parti Harapan

Difahamkan, tiga parti Harapan enggan berunding kerusi dalam jawatankuasa pilihan raya negeri Selangor dan menggesa suatu jawatankuasa lain dibentuk.

54 orang berkata:

Anonymous said...

Azmin kan tak pecat exco pas. Tu pasal la

Abdul Halim said...

Teringat masa sekolah dulu ada permainan rebut kerusi. Kah 3x.
Bila pasang muzik semua bergerak dlm bulatan (bukan bulan). Bila muzik berhenti cepat2 terkam duduk. Salah seorang pasti tak dapat.
Kali ni tau siapa, pan ke bunga raya yg meloponh

Anonymous said...

Boleh mengadu dgn Ayatollah Hadi. Ayatolollah boleh selesaikan segala galanya insyaAllah.

Anonymous said...

permulaan kepada pergaduhan besar oleh DAP dgn menngunakan parti anjing belaan mereka, PAN dlm usaha utk memerintah S'gor...siapa yg akan hancur lunyai dlm permainan ni...PKR kah atau PAN@DAP...huhuhuhu

Anonymous said...


Anon 1.50, Kenapa nak kena menagadu dgn TGHH??...ni masalah korang, korang selesaikanlah sendiri...bodoh!!!

Anonymous said...

Ko kata tghh bodoh? Kesian dia

Anonymous said...

Azmin, hadi, mat yakup sama standard. Xbleh pakai

Anonymous said...

Promosi ubat kuat untuk lelaki. Tahan lama. Pancut berkali-kali. Promosi. Dapatkan potongan 25%. Layari www.lelakiperkasa.com.my

Anonymous said...

Hadi melopong

Anonymous said...

Ramai menjangka azmin dan hadi akan kalah

Anonymous said...

"Tn hj Ahmad maslan lebih cerdik drp tn hj hadi awang". Buat karangan yang panjangnya lebih drp 350 perkataan dengan menggunakan ayat anda sendri.

Anonymous said...

Selisih faham sikit2 tu biasalah. Tapi tak lah sampai kafir-mengkafir macam yang diamalkan oleh sesetengah parti tu

Anonymous said...

Kesian PAN..semua Tak percaya..malang malang nasib PAN..dah jadi pengemis..pembohong pulak

Anonymous said...

Di Dunia Allah dah tunjuk..cacamerba..malang nasib PAN..

An Anonymous said...

Hiburkanlah hatimu sebelum kita ketahui di mana mat sabu nak bertanding nanti..

An Anonymous said...

Siapa sini yg tak melopong melihat AMANAH berBOHONG??

An Anonymous said...

Tghh kan GS.. tak ada kena mengena.. pergilah mengadu kpd Tokong Gampang LKS..

An Anonymous said...

Simpati buat Ahmad Awang.. yg dapat 15K di penang diam seribu BARUA..

An Anonymous said...

Diva azwan ali lebih hebat dari diva husam..

An Anonymous said...

Salah ke mengkafir harbikan si kafir Tokong Gampang LKS??

Anonymous said...

Tak salahkah pemimpin pas kafirkan orang islam di makaysia?

An Anonymous said...

Ada ke berlaku macam tu? Ada bukti ke?

Anonymous said...

Ada. Tengok youtube.
Betul ke tak ada?

Anonymous said...

Semua ni berlaku sbb kelambatan pengerusi PH selangor. Mungkin dia harap lebai akan undi dia kot....

Anonymous said...

Mungkin pengerusi PH nak bagi pas menang kot. Kih3

Anonymous said...

Mana ada pemimpin pas kata nak tanam wan azizah kat jirat cina. Itu fitnah pan tu

Anonymous said...

Ye betul2. Tak boleh pakai.

Anonymous said...

Kenapa hadi makin kurus? Susah hati ke? Kan ruu dah serah kat umno.

Anonymous said...

Pas yg akan hancur lunyai di selangor. Pan atau pbbm akan ambil alih pas.

Anonymous said...

#hancurpas

Anonymous said...

Kalau sayangkan tuan haji hadi awang undilah pas.

Anonymous said...

Azmin patut kalah. Lepas tu masuk pas

Anonymous said...

Tg nik aziz tak pernah cakap ada UG umno pas. Itu fitnah pandap. Kih3

Anonymous said...

Betul ke tuan guru haji hadi ada kata #pulaukanundi # undirosak berdosa besar? Kalau #pulauundipas dosa besar tak?

Anonymous said...

Saya cadangkan kita semua #undiumnobn dlm pru14

Anonymous said...

Kalu undi ph dosa, undi pas dosa, kita undi umno bn sajalah. Tak perlu nak susah2 pening kepala fikir

Anonymous said...

#undiumnobn

Anonymous said...

Pas tak boleh pakai. Ph lagi tak boleh pakai. Undi umno bn untuk kemakmuran agama, bangsa dan negara.

Anonymous said...

Amanah bohong. Pas lagi kuat bohong. Pilihan yang ada cuma umno bn. #undiumnobn

Anonymous said...

Tghh akan kalah. Mat sabu akan kalah. #undiumnobn. Biar parti2 kartun tu semua kalah

Anonymous said...

Gila punya kerja pun pengerusi ph selangor ni. Ini adil ke?

PKR = 31 KERUSI
DAP = 15 KERUSI
AMANAH/ BERSATU = 10 KERUSI

itu pun Pas kata Amanah yg jahat.....

Anonymous said...

Kih3.
#undiumnobn

An Anonymous said...

Bukan dawa shj malah sesiapa sahaja yg menolak hudud aku setuju je jika dijiratkan..

Anonymous said...

PAS..one man show..terus bergerak maju..Pakatan haprak terus huru hara..gila kuasa...hahahaha

An Anonymous said...

Salah bro.. pas with GS but pas is dominantt..

An Anonymous said...

Siapa kata psn jahat?? Pan cuma pembohong la..

An Anonymous said...

Kalau undi pejuang hak pengamal lgbt tak berdosa ke??

An Anonymous said...

Mmg tak pernah.. yg arwah cakap tu perpaduan umno dan pas.. dah terbukti pun tak pernah berlaku..

An Anonymous said...

Mesti punya..

An Anonymous said...

Drpd bg pejuang hak lgbt menang lebih baik bg pas menang..

An Anonymous said...

Lebai akan lawan dia lah bongok...

An Anonymous said...

Kalau serah kat umno dan umno teruskan dapat pahala.. takkan dapat pahala kut jika perjuangkan hak golongan lgbt..??

PAK.KARTA RUSDIANTO said...

KISAH NYATA DARI SAYA BPK.KARTA BUKAN REKAYASA INI BETUL2 NYATA DIKELUARGA KAMI.

Assalamualaikum wr.wb,saya BPK.KARTA seorang buruh tani di madium jawa timur ingin mengucapka banyak terimah kasih kepada KI WARSA atas bantuan AKI. kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan KI WARSA pula yang telah memberikan angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D dan alhamdulillah telah berhasil memenangkan 5x berturut turut tembus.sekali lagi makasih yaa AKI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 400 ribu dan akhirnya saya menang.Berkat angka gaib hasil ritual AKI WARSA saya sudah buka usaha matreal di jakarta dan istri saya juga buka butyk baju dimall mangga dua. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya,bagi anda yg ingin seperti saya silahkan HUB/SMS AKI WARSA di nomor hpnya di: 0852 4968 9269 atau KLIK DISINI dan ramalan AKI WARSA memang memiliki ramalan GAIB” yang dijamin 100% tembus.
KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA MAKANYA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET…

*** Angka Ritual Gaib Singapura

*** Angka Ritual Gaib Hongkong

*** Angka Ritual Gaib Malyaisia

*** Angka Ritual Gaib Sidney

*** Angka Ritual gaib Kuda Lari

raybanoutlet001 said...

cheap nfl jerseys
ralph lauren outlet
cheap oakley sunglasses
tods outlet
new york knicks
jets jersey
ralph lauren outlet
louboutin shoes
coach handbags
polo ralph lauren

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.