Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Rabu, 1 Januari 2014

Ini..Real Punya Fitnah Dari Berita Harian..

KUALA LUMPUR: Kira-kira 3,000 peserta perhimpunan haram merempuh kawalan anggota keselamatan dan naik ke atas pentas utama di Dataran Merdeka, sekali gus memaksa konsert sambutan Ambang Tahun Baru dihentikan serta-merta.

Kelihatan skrin gergasi yang diletakkan di kiri dan kanan pentas utama juga terpadam akibat dirempuh peserta perhimpunan.

Sementara itu, orang ramai bertindak melarikan diri dan beredar meninggalkan kawasan Dataran Merdeka selepas kawasan sambutan Tahun Baru diceroboh peserta perhimpunan haram.

Juragan : komen drp pengunjung yang mencerminkan Hapraknya surat khabar Macai Umno..
Nor Ain klo yg ade kt sna ckp xde pn rempuhn kt tv live dok sdap syiok nyanyi ape cite...berkumpul tu sebb stu bnthn yg kita x setuju dengan tindkn kerajaan.untuk bg tekanan pda kerajaan dengar suare rkyt marhaen yg xde spe ambik kish...kalao xbetul..free2 berita hairan ni wat fitnh..mainstreamm media..cuma berpa percenttt je btul.
 
 Faizal Syadilah Kt tv elok je artis duk menyanyi
 
 Imai Black Out Mane ade kensel.... Jangan nak membongak... Aku kat DM lg nie tp baru nak gerak balik...huhuhuhu.. Pack giler
 
 Nazrul Hakim Mat Wazir Puihhh fitnah..aku siap tgok najwa latif nyanyi lgi kt dtatan mrdeka...hahaaa
 
 Abu Fayyadh Aku kat himpunan ni...mana ada rempuh.,,jawab ler dpn Allah nnti.,,
 
Abu Fayyadh 3000 opah engko,.,,baru turun kira...memey berita lidah setan
 
 
 
 
 
 
 
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.