Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

"Tragedi Memali: Mahathir Saman Tun Musa Hitam"

Sunday, March 30, 2014

Pemecah Berita - Dedah Tragedi Memali: Mahathir Saman Tun Musa Hitam

Tragedi Memali: Mahathir Saman Tun Musa
 
Dalam satu forum terbuka; "Diskusi Politik Malaysia: Dulu dan Sekarang", anjuran Kerajaan Negeri Kelantan yang diadakan di Kota Bharu beberapa hari lalu, bekas timbalan perdana menteri Tun Musa Hitam telah mendedahkan pembohongan besar bekas perdana menteri ketika itu.


Tun Musa dalam kenyataannya yang mengimbau sejarah hitam negara, menjelaskan bahawa semasa dan beberapa selepas kes pembunuhan beramai-ramai umat Islam di Memali oleh Polis Diraja Malaysia, Mahathir Mohammad yang ketika itu perdana menteri berada dalam negara dan bukan di luar negara sepertimana yang dilaporkan oleh akhbar-akhbar arus perdana.

Malangnya, mungkin dengan niat untuk menjatuhkan imej politik Musa Hitam, Mahathir Mohammad telah menyepikan diri dan tidak memperbetulkan laporan-laporan akhbar kononnya dia berada di luar negara. Justeru segala kesalahan dan tindakan zalim peristiwa pembunuhan itu dibebankan kepada timbalannya ketika itu, Musa Hitam.

Andai benar apa yang didedahkan oleh Tun Musa Hitam dalam "Diskusi Politik Malaysia: Dulu dan Sekarang", maka benarlah tanggapan majoriti rakyat Malaysia sesungguhnya manusia bernama Mahathir Mohammad yang berturunan keling dari Kerala adalah perosak dan pengkhianat agama Islam, bangsa Melayu dan negara Malaysia tercinta seluruhnya.


Sekiranya Tun Musa Hitam sengaja mereka-cipta fitnah terhadap Mahathir Mohammad, maka Kerajaan Rakyat mencabar Mahathir Mohammad untuk saman fitnah terhadap Musa Hitam kerna kenyataan songsangnya itu.

Kerajaan Rakyat yakin seluruh rakyat Malaysia ingin melihat di semua akhbar perdana dan blog politik serta laman-laman sosial seperti Facebook memaparkan tajuk utama "Tragedi Memali: Mahathir Saman Tun Musa Hitam"

Rumusan dari Kerajaan Rakyat:
Sekiranya Mahathir tidak berani untuk membuat saman fitnah terhadap Tun Musa Hitam, maka benarlah Mahathir itu seorang manusia penipu dan pengkhianat!

Mahathir kata dia tak ingat; Kerajaan Rakyat harap suatu masa nanti Mahathir tak ingat kalau nak kencing kena pergi tandas, maka terkencinglah  dia dalam seluar! Haram jadah kau Mahathir!
 
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.