Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SAMAN ! JIKA BERITA TIDAK BETUL


SESUNGGUHNYA BERITA PRESIDEN PAS TAWAR AZMIN BENTUK KERAJAAN BERSAMA UMNO JIKA TIDAK BENAR PRESIDEN PAS BOLEH SAMAN TMI, KERANA BERITA INI SANGAT MENGAIBKAN PAS DAN DIRI PRESIDEN, JIKA PRESIDEN TIDAK SAMAN ITU MENUNJUKKAN BERITA INI BENAR, JIKA BENAR MAKA IA ADALAH SUATU YANG SANGAT MALANG BAGI PAS DAN PRESIDENNYA - Pak     Karamu

Tuesday, August 26, 2014

Tawar Azmin sertai PAS: Hadi Nafi TMI Pertahan Laporannya

Pada akulah.......
Kedua-dua laporan kita baca dan nilai
Kita boleh menilai dari apa yang dia kata. 
Dari apa yang berlaku dan juga dari logik
Aku menilai rentetan peristiwa sejak dari 25 Julai 
Kalau ibarat buku, aku sedang menyusun dan menjilid 

Satu lagi kita boleh percaya yang ini adalah fitnah oleh TMI sekiranya Azmin juga turut nafikan

Presiden PAS nafi tawar Azmin bentuk kerajaan bersama Umno
Published: 26 August 2014 - TMI
 


Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang (gambar) menafikan berita bertajuk "Hadi tawar Azmin sertai PAS bentuk kerajaan bersama Umno, dakwa AJK PAS Pusat" sebagaimana disiarkan The Malaysian Insider hari ini, kata setiausaha politik beliau Dr Ahmad Samsuri Mokhtar


Menurut kenyataan itu, intipati pertemuan antara Hadi dan Azmin seperti dilaporkan itu berkisar kepada perasaan terima kasih Azmin kepada presiden parti Islam itu yang menamakan beliau sebagai calon menteri besar pada mesyuarat 17 Ogos lalu.
"Tidak disebut langsung mengenai kerajan perpaduan bersama Umno seperti yang didakwa," kata Samsuri dalam kenyataan itu.
Namun begitu The Malaysian Insider mempertahankan laporannya. – 26 Ogos, 2014.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Kalau pun elok juga. PAS telah bertahlul siasi dengan pkr dan dap dan berjaya menuboh kerajaan uniti di selangor.
bertahlul dibolehkah jika membawa untong kpd. Islam. Tapi apa PAS boleh buat dallam ug selangor? Rumah urut bercambah. Bukan islam semakin biadap. Dasar kerajaan pas kelantan.pun dap berani sangah. Ini merugikan islam. Dap dgn.lantang menentang hudud.Pkr juga tak boleh terima hudud. So apa lagi yang PAS nak bertahlul?
Umno walaupun pernah.mengkhianati pas ,sudah bersedia untok berbimcang pasal hudud.walaupun,hanya satu helah politik tapi kata kata itu yg.perlu dipegang ,bukan niat.bukankah amalan islam dikira dengan perbuatan dan lafas? Niat hanya ALLAH.yg.tahu
Dan bukankaj hadis ada.meyebut' sejahat jahat orang islam sebaik baik orang kafir"
Disini jelas bertahlul dgn.umno adalah lebih baik.
Umno korup ,kronisma nepotisma dan macam macam lagi? Pkr apa kurangnya. Baru dapat selangor dah ribut nak rebut kuasa
Untok apa? Nak ratah kekayaan selangor.
Jadi tak salah kalau presiden PAS ada hasrat untok ber UG dgn.umno.cuma yang dok sibuk ialah mereka yang syok sendiri menggelar diri mereka profesional dalam PAS. Anyway siapa itu progesional dalam PAS?
NOTA.
SIAPA ITU PROFESIONAL?
dimalaysia semua profesional. Peguam doktor ,jurutera guru,askar polis dan ramai lagi.tentunya dalam bidang masing masing.
perompak juga profesonal.tukang urut ,gro ,pelacor .mereka juga profesional,dalam bidang masingg-masing. Tapi adakah semua mereka boleh jadi ahli politik yg.cerdik dengan status itu?

Anonymous said...

Ya betul tu..semua profesional dalam bidang masing2 termasuk yg panjat pokok petai dan pesawah mereka ada kepakaran masing yg orang lain x brani buat..dan mereka ada ada cara profesional ikut cara kampung,cara bandar lain.. tuhan cipta smua profesional.. Tukang jahit pun ada.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.